جستجو کردن

مرکز توزیع زانو ماده پلی اتیلن

زانو ماده پلی اتیلن وسیله ای است که برای وصل کردن لوله های پلی اتیلن به یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرد و در صنایع مختلف کاربردهای ویژه و فراوانی دارد. مرکز توزیع زانو ماده پلی اتیلن می تواند انواع مختلفی از این محصول را در قطرهای مختلف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد و از جمله مزایای خرید از این مرکز توزیع می توان به قیمت مناسب تر محصولات در مرکز توزیع اشاره کرد. 

مرکز توزیع  زانو ماده پلی اتیلن

معرفی انواع زانو پلی اتیلن

معرفی انواع  زانو پلی اتیلن زانو پلی اتیلن دارای دو نوع متفاوت می باشد که در یک کاربرد های مخصوص به خود را دارند. در اینجا به دو نوع زانوی پلی اتیلن و کاربردهای آن می پردازیم: 

  1. زانو جوشی: در این نوع از زانوی پلی اتیلن با استفاده از دستگاه جوش زانوها به یکدیگر جوش داده می شوند. استفاده از زانو های جوشی برای مکان هایی که نیاز به کار سریع وجود دارد، بسیار مناسب می باشد و باعث تسریع در انجام کار می شود. این نوع از انواع زانو پلی اتیلن دارای میزان استحکام مناسبی نمی باشد و تنها به دلیل کارایی سریع تر مورد استقبال است. 
  2. زانو الکتروفیوژن: این نوع زانو در درجه بندی های متفاوت از درجه بندی های ۴۵ درجه تا ۹۰ درجه در بازار موجود می باشد. زانویی الکتروفیوژن با حرارت دادن به الکترون ها و مفتول های داخلی به صورت کامل گرفته می شود و زانوها را در کنار یکدیگر قرار می دهد. از این نوع زانو در مکان هایی که نیاز به استحکام و آب بندی بسیار زیاد وجود دارد استفاده می شود. برای مثال برای لوله های گاز استفاده از این نوع زانو حرف اول را می زند. 

شرکت پخش زانو ماده پلی اتیلن

شرکت پخش  زانو ماده پلی اتیلن شرکت پخش زانو پلی اتیلن ماده این محصول را در قطر های متفاوت و زاویه های مختلف از زاویه ۴۵ درجه تا ۹۰ درجه در اختیار صنایع مختلف قرار می دهد. خرید از شرکت پخش زانوی پلی اتیلن دارای مزایای زیر می باشد: 

  • قیمت مناسب: شرکت پخش این محصول معمولاً محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب تری در اختیار مشتریان قرار می دهد. بسیاری از فروشگاه ها در سراسر کشور به عنوان واسطه ای بین شرکت پخش محصول و خریداران به شمار می‌روند و به همین دلیل محصولات در شرکت پخش با قیمت ۲۰ الی ۳۰ درصد پایین تر از بازار قابل خریداری است. 
  • تنوع بی نظیر: شرکت پخش زانوی پلی اتیلن محصولات خود را با تنوع بسیار بالایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد به همین دلیل اگر به دنبال مکانی برای به دست آوردن و خریداری انواع متفاوت زانو پلی‌اتیلن در برندهای مختلف و گوناگون هستید، بهتر است محصول مورد نظر خود را از شرکت پخش خریداری کنید. 
تماس با ما