جستجو کردن

مرکز عرضه اتصالات دست ساز پولیکا

اغلب اتصالات دست ساز پولیکا به صورت تزریق پلاستیک و با کیفیت خوب ساخته شده اند و تنوع بیشتری دارند.
یکی از محاسن لوله هایی که به صورت دست ساز تهیه و تولید می شوند این است که نیاز به تجهیزات پیشرفته نداشته و در سایزها یا گونه های مختلفی می تواند تولید و عرضه شود.
شرکت های تولیدی لوله  و یا مرکز عرضه اتصالات، استانداردهایی داشته که تمامی محصولات را مطابق با آن تولید می کنند. چنانچه مصرف کننده نیاز به نوع خاصی از لوله یا اتصالات داشته باشد باید به صورت سفارشی و دلخواه تولید شده و در اختیار خریدار قرار گیرد.

مرکز عرضه  اتصالات دست ساز پولیکا

مراحل تولید اتصالات دست ساز پولیکا

مراحل تولید  اتصالات دست ساز پولیکا برای ساخت اتصالات دست ساز پولیکا نیازی به ماشین های پیشرفته نبوده و شرکت های تولیدی زیادی با روش های تزریق پلاستیک قادر به تولید انواع اتصالات به سفارش مشتری می باشند.
برای تهیه اتصالات پولیکا به صورت دلخواه می بایست طرح مورد نظر را  با در نظر گرفتن ابعاد، قطر  و تعداد مورد نیاز از آن را در اختیار تولید کننده قرار دهید تا آن ها بتوانند محصولت مورد نیاز شما را به سرعت تولید و در اختیارتان قرار دهند.

مهم ترین دلایل ساخت اتصالات یا لوله ها به صورت دست ساز چیست؟

  • عدم وجود سایزهای غیر استاندارد در خط تولید این محصولات
  • عدم وجود لوله ها یا اتصالاتی با زاویه خاص
  • عدم وجود اتصالاتی با ابعاد خاص و غیر استاندارد

اتصالاتی که به روش دست ساز تولید شده اند می تواند گونه های مختلفی داشته باشد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از: زانوها، سه راه یا چهار راه ها، فلنج، انواع تبدیل و موارد مشابه.
اتصالات ذکر شده کاملا با سفارش مشتری صورت می پذیرد و شما قبل از اینکه محصول مورد نظر را سفارش دهید، می بایست نوع اتصال مورد نیاز، ابعاد، میزان کجی و تعداد مورد نظر را در اختیار تولید کننده قرار دهید تا محصول خود را دریافت نمایید.

فروشنده برتر اتصالات دست ساز پولیکا

فروشنده برتر  اتصالات دست ساز پولیکا با توجه به عرضه اتصالات پولیکا در سایز های یکسان، و نبودن اتصالاتی که خاص بوده و در موارد نادر باید مورد استفاده قرار گیرد، فروشنده اتصالات پولیکا اقدام به سفارش گیری محصول مورد نیاز شما کرده و در اختیار تولید کنندگان دست ساز قرار خواهد داد.
علاوه بر مصارف شخصی و خانگی، اتصالات دست ساز می تواند برای صنایع مختلف نیز کاربرد داشته باشد که مطابق با نیاز خریدار می بایست طراحی و تولید آن با مواد با کیفیت انجام پذیرد.
چنانچه شما نیز به دنبال لوله یا اتصالات خاص پلیکا هستید می توانید سفارش خود را در تعداد و سایزهای مختلف ثبت نمایید تا ما در کمترین زمان در اختیار شما قرار دهیم.

تماس با ما