جستجو کردن

کارخانه ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت استاندارد

لوله های کاروگیت موارد استفاده فراوانی دارند، برای استفاده از این لوله ها و تغییر مسیر آن ها برای جابجایی انواع سیالات و مایعات از انواع اتصالات دست ساز نیز بهره می‌برند، کارخانه ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت استاندارد پیشرفته ترین و جدیدترین انواع اتصالات را با بالاترین کیفیت تولید کرده و به صورت مستقیم با پایین ترین قیمت ها به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.

کارخانه ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت استاندارد

روش استفاده از اتصالات دست ساز کاروگیت

روش استفاده از اتصالات دست ساز کاروگیت اتصالات دست‌ساز کاروگیت زمانی مورد استفاده قرار می گیرند که به دلایل گوناگون نیاز به سفارش ساخت این اتصالات احساس می‌ شود، شرایطی مانند هم اندازه نبودن لوله، هم مرکز نبودن آن و دیگر شرایط که خارج از استانداردهای رایج و تعریف شده است، روش استفاده از اتصالات دست ‌ساز کاروگیت به روش های گوناگون جوش اکستروژن، روش جوش لب به لب، روش جوش الکتروفیوژن و اتصالات مکانیکی می باشد که هر کدام از آن ها بسیار به راحتی و با روش های ویژه ای صورت می گیرد.

این اتصالات سفارشی با توجه به درخواست مشتری و با سایزها و اندازه های گوناگون ساخته می شوند، اتصالات کاروگیتی بسیار سبک و کم وزن بوده و به راحتی قابلیت جابجایی و اتصال را دارند، همچنین نصب و اجرای آن ها آسان و راحت بوده و به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط مختلف محیطی و انواع ضربات مکانیکی بسیار پر کاربرد و پر فروش هستند.

این اتصالات در برابر فرسودگی، پوسیدگی، ساییدگی و خوردگی مقاومت زیادی داشته و دوام، استحکام و طول عمر بالایی دارند و می توان آن ها را برای مصارف مختلف نفت، گاز و پتروشیمی و برای آب رسانی و دیگر مصارف به کار برد، با روش های صحیح و اصولی نصب این اتصالات می‌توان از نشتی و دیگر آسیب ها جلوگیری کرد.

ساخت کلی اتصالات دست ساز کاروگیت مرغوب

ساخت کلی اتصالات دست ساز کاروگیت مرغوب ساخت کلی اتصالات دست ساز کاروگیت مرغوب با کیفیت بالا انجام می شود، این مرکز تولیدی با دارا بودن کادری مجرب و استفاده از بهترین طراحان و سازندگان بهترین انواع اتصالات را برای مصارف مختلف تولید می کند.

این مرکز از مرغوب ترین مواد متریال و مواد پلیمری بهره برده و با استفاده از دستگاه هایی پیشرفته با قابلیت های مختلف، انواع اتصالات با دوام با کارایی فوق ‌العاده را تولید کرده و به صورت مستقیم به بازارهای مصرف عرضه می کند.

این مرکز با در اولویت قرار دادن کیفیت و کارایی کالا و قیمت های مناسب، بهترین اتصالات به روز و پر کاربرد را تولید نموده و با نرخ های ارزان به خریداران عرضه می کند، خرید مستقیم اتصالات کاروگیت استاندارد با سایزهای مختلف بدون واسطه امکان پذیر بوده و از این طریق می توان از تخفیفات ویژه و استثنایی نیز بهره مند شد.

این مرکز جدیدترین مدل های اتصالات کاروگیت مرغوب را عرضه می کند، از این طریق می توان با اطمینان کامل از کیفیت کالا بهترین محصول را به صورت تضمینی خریداری کرد، این مرکز با ارسال عمده و انبوه کالا به مناطق مختلف در زمینه رفاه مشتریان گام های بسیاری برداشته است.

تماس با ما