جستجو کردن

صادرات عمده دریچه منهول چدنی

دریچه منهول چدنی همان طور که از نامش پیدا است از جنس چدن است، این درچه بر روی منهول های فاضلاب یا مخابرات قرار می گیرد. دریچه منهول چدنی از مقاومت بسیار خوبی در مقابل شکستگی و خوردگی ناشی از ضربات مختلف دارد. صادرات عمده دریچه منهول چدنی به نقاط مختلف انجام می شود. ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ دریچه منهول چدنی است که انواع منهول را با کیفیت بسیار بالا تولید می کند.

صادرات عمده دریچه منهول چدنی

دریچه منهول چدنی چه ویژگی هایی دارد؟

دریچه منهول چدنی چه ویژگی هایی دارد؟ چدن فلزی با دوام و استحکام بالا است. یکی از محبوب ترین مدل های دریچه منهول، مدل دریچه منهول چدنی است. ابن دریچه در مقایسه با انواع دیگر دریچه های منهول استحکام بالایی دارد. درچه منهول چدنی با گذشت زمان خراب نمی شود و کیفیت این نوع دریچه با مرور زمان کمتر نمی شود. همچنین این دریچه هنگام عبور ماشین ها و افراد از خود مقاومت بالایی نشان می دهد و به هیچ وجه شکسته یا ترک بر نمی دارد و علت این مقاومت نیز جنس چدن این دریچه است.

دریچه منهول چدنی در انواع سایز و ابعاد مختلف و برای تاسیسات مختلف تولید می شود. در تولید دریچه منهول چدنی نام شرکتهای آرم آن بر روی دریچه درج می شود. دریچه منهول چدنی مصارف زیادی در بخش های مختلف دارد. درچه منهول چدنی در سیستم فاضلاب، کابل های برق موجود در زیر زمین، کابل های مخابرات، کنتور های آب موجود در منازل و شرکت ها و …. استفاده می شود. دریچه منهول چدنی به دو صورت مربع و دایره تولید می شود. دریچه منهول چدنی برای چاه ها نیز استفاده می شود تا امکان سقوط افراد را به حداقل برساند.

مرکز توزیع دریچه منهول چدنی

مرکز توزیع دریچه منهول چدنی در توزیع دریچه منهول پارامتری که بسیار مورد توجه توزیع کننده است، رضایت مشتری می باشد. رضایت مشتری تنها با ارائه دریچه منهول با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه به دست می آید. دریچه منهول در انواع مختلفی وجود دارد که هرکدام کارایی مختلفی در تاسیسات ایفا می کنند. کیفیت دریچه منهول بسیار مهم است، اگر دریچه منهول مرغوب باشد، سلامت تمام عابران تامین می شود و هنگام عبور از نقاطی که تاسیسات فاضلاب یا لوله های برق و… وجود دارد، هیچ سانحه ای اعم از سقوط عابران رخ نمی دهد.

صادرات دریچه منهول در حجم های متفاوتی انجام می شود. کارخانجات بسیاری در حوزه تولید دریچه منهول چدنی در ایران فعالیت دارند. این کارخانجات عمده محصولات تولیدی خود را به کشور های مختلف صادر می کنند. صادرات دریچه منهول سود تجاری فراوانی دارد. همچنین صادرات این محصول پرکاربرد کمک زیادی به اقتصاد کشور می کند.

تماس با ما