جستجو کردن

خرید مستقیم لوله 16 پلی اتیلن آبیاری

از آنجا که ماده این لوله 16 پلی اتیلن آبیاری از پلی اتیلن نرم است ، استفاده از نام های مختلف مانند شلنگ آبیاری قطره ای یا شلنگ آبیاری قطره ای و لوله آبیاری قطره ای ، لوله پلی اتیلن 16 میلی متر و همچنین شیلنگ آبیاری قطره ای معمولا عادی است. لوله هایی که نرم هستند تمام ویژگی های پلی اتیلن سخت را دارند ، با این تفاوت که انعطاف پذیری بالاتری نیز دارند و به راحتی سوراخ می شوند و می توانند برای جای دادن قطره چکان استفاده شوند. بنابراین، شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید لوله 16 پلی اتیلن مستقیماً به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

خرید مستقیم لوله 16 پلی اتیلن آبیاری

موارد استفاده لوله 16 پلی اتیلن

موارد استفاده لوله 16 پلی اتیلن از پلی اتیلن نرم که مناسب ترین ماده برای تولید این لوله ها است ، در تولید شلنگ های قطره ای استفاده می شود. در تولید لوله های استاندارد ، از مواد برای مقاومت در برابر نور خورشید استفاده می شود. آنها همچنین در برابر خم شدن ، ترک خوردن و شکستن در اثر ضربه مقاوم هستند. یک لوله استاندارد به دلیل افزودن کودهای شیمیایی مایع و کودهای اسیدی و قلیایی مانند نیترات ، دارای مقاومت در برابر خوردگی است .

مانند سایر تجهیزات آبیاری ، می توان به دو وضعیت کلی در استفاده از این لوله های آب اشاره کرد: 1- آبیاری مکانیزه و کلان 2- آبیاری در منزل برای مصارف خانگی مانند آبیاری باغها ، گلدانها ، گلها و گیاهان خانگی ، مناطق آبیاری مانند بالکن ، تراس ، تراس ، مناطق سبز مجتمع های آپارتمانی مسکونی و تجاری ، درختان میوه و همچنین باغها و فضای سبز ویلا های کوچک را می توان متوسط ​​دانست .

در مورد محصولات بزرگ و مکانیزه ، در گلخانه ها ، باغات ، و همچنین در تأمین آب این وسایل نقلیه و تزئینی ، دارویی ، غذایی ، روغن ، خوراک دام و طیور محصولات صیفی ، گل و گیاه و … ذکر شده است. هدف از وب سایت زهکشی ارائه اطلاعات ، ارائه آموزش های لازم و معرفی بهترین تجهیزات آبیاری به عموم است. بنابراین ، تمرکز اصلی این مجموعه استفاده در منازل و استفاده های عمومی است.

در زیر ، مروری بر نحوه استفاده از این ابزارها و مراحل نصب و استفاده از آنها در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار می گیرد. برای اینکه لوله آبیاری خود را به ترتیب منظم و مشخص به سمت گل و گیاهان هدایت کنید ، باید از پایه نگهدارنده لوله 16 میلی متر استفاده کنید. این ابزار همچنین در شرایطی که لازم است این ابزار را بالای سطح زمین قرار دهید ، می تواند بسیار مفید باشد.

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری کشاورزی لوله پلی اتیلن کشاورزی و صنایع وابسته ، کنترل منابع آب و جلوگیری از اتلاف آب بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیاری از مزایای منحصر به فرد لوله های پلی اتیلن باعث شده است که از این لوله ها بیش از گذشته ، دوام و مقاومت بالا ، نصب آسان استفاده شود کم هزینه ، عمر طولانی ، وزن سبک ، انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر نور خورشید ، مقاومت در برابر خوردگی ، بهداشت و عدم سمیت و تنوع زیاد در اندازه و اندازه تنها برخی از مزایای لوله های پلی اتیلن است.

انواع لوله پلی اتیلن آبیاری که کشاورزان و پزشکان برای استفاده از لوله های پلی اتیلن تشویق می کنند تقریباً در همه مزارع و گلخانه های جهان به نوعی مورد استفاده قرار می گیرند. از اندازه های بزرگ این لوله ها می توان برای انتقال فشار زیاد و شبکه توزیع آب و در نهایت برای آبیاری محصولات در مقیاس کوچک و زمین های کشاورزی استفاده کرد. و به خوبی استفاده شده اتصالات (قطره چکان) مختلفی برای آبیاری باغ ها و مزارع تولید و به بازار عرضه می شود.

که می تواند میزان آب خروجی را کنترل کرده و در مصرف آب صرفه جویی زیادی کند و از تبخیر و هدر رفتن آب جلوگیری کند. بسیاری از روشهای نوین آبیاری به منظور استفاده و صرفه جویی در مصرف آب در کشاورزی توسعه یافته است و این روشها روز به روز در حال توسعه است ، لوله های پلی اتیلن عنصر اصلی در همه آنها است و انتقال و کنترل آب با لوله های پلی اتیلن توسط برخی از مدرن انجام می شود.

شرکت ها آبیاری شامل: آبیاری تحت فشار ، آبیاری قطره ای ، آبیاری نواری ، آبیاری بارانی و آبیاری محلی روش های آبیاری سنتی و آبیاری سطحی نیز از لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب استفاده می کنند تا از تبخیر و فرو رفتن آب در خاک جلوگیری شود. لوله پلی اتیلن با دریچه یکی از برجسته ترین انواع لوله های پلی اتیلن از این نظر یکی است.

لوله های توزیع مناسب برای نصب زمین معمولاً انعطاف پذیر نیستند و بنابراین می توان از اتصالات برای هدایت جریان لوله در گوشه ها استفاده کرد. استفاده از اتصالات پیچ خورده برای لوله های آماده شده زیرا آنها مهر و موم می کنند بدون انبساط ، به این معنی که فشار آب به خطر نیفتد.


ویژگی مهم لوله پلی اتیلن آبیاری

در شبکه های آبیاری تحت فشار ، شیرهای اصلی و نیمه اصلی از این نوع لوله های پلی اتیلن هستند که در سیم پیچ تا اندازه 110 تولید می شوند و لوله های سیم پیچ به طور قابل توجهی هزینه های جوشکاری و اتصال را کاهش می دهد.

عمر مفید این لوله های پلی اتیلن آبیاری به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب بسیار زیاد است و می توان از آنها برای 100 سال کار بدون وقفه در خطوط اصلی و فرعی شبکه های آبیاری استفاده کرد.

عمر مفید لوله های آبیاری پلی اتیلن با چگالی کم 10 تا 15 سال است که بسته به مواد اولیه و شرایط استفاده و محیط بستگی دارد. نوار آبیاری پلی اتیلن نواری قطره ای توکار با کارایی بالا است که نصب آن آسان و سریع است.

استفاده از نوار آبیاری یکی از متداول ترین روشهای سالهای اخیر است و از این روش استقبال می شود زیرا در مناطق خشک و بیابانی کشورمان واقع شده است و کشاورزان این گزینه را مناسبترین روش برای کشت زمینهای قابل کشت می دانند.

بازار فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی

شرکت ما که در زمینه فروش لوله پلی اتیلن کشاورزی فعالیت دارد توانسته با تولید این دسته از لوله ها که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است بازار فروش خود را بالا ببرد به طوری که حتی مشتریان خارجی را هم تشویق به خرید کرده است. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید این محصول و نحوه صادرات آن به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

تماس با ما