جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله پلی اتیلن بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با خرید عمده، این محصول را برای مشتری های خود تهیه کنید.

مشخصات لوله پلی اتیلن

شما قبل از خرید لوله پلی اتیلن خوب است که مشخصات بارز آن را بدانید و لوله ها و نحوه کارگذاری آن ها از مهمترین مراحلی است که در ساختمان سازی و هر گونه ساخت و ساز ساختمانی انجام می شود.

اگر به خانه های قدیمی و نوع ساختار آنها دقت کنید متوجه می شوید که لوله ها به صورت آشکار  در ساختمان جاگذاری شده اند.

این مسئله مشکلات بسیاری را برای ساختمان و ساکنان آنها ایجاد می کرد، از این رو معماران و افرادی که در ارتباط با ابزارآلات و تاسیسات ساختمانی فعالیت دارند با استفاده از تکنولوژی، لوله های جدیدی را به بازار ارائه دادند که با نام لوله پلی اتیلن شناخته می شود.

در ادامه این مقاله در ارتباط با لوله پلی اتیلن و همینطور قیمت لوله پلی‌ اتیلن و کاربرد های آن نیز اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد پس این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

لوله پلی‌ اتیلن، لوله‌ های پلاستیکی و بسیار منعطفی هستند، که به دلیل ساختار آن در ساختمان سازی و در صنعت، بسیار کاربرد دارند و جایگزین بسیار مناسبی برای لوله‌ های فلزي، لوله‌ های GRP، لوله‌ های PVC و لوله‌ های چدني می باشند.

قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به سایز نمونه های دیگر دارای قیمت پایین تر مقرون به صرفه نیز می باشد.

لوله پلی اتیلن چیست

انواع لوله پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن دارای انواع مختلفی هستند، که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند و هر کدام برای یک کاربردی متفاوت ساخته شده است و در قسمت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که در ابتدای مقاله نیز هم به آن اشاره شد در گذشته از لوله های فلزی و یا با جنس های دیگر همانند بتن، در ساخت ساختمان ها و به صورت کاملا عریان و آشکار استفاده می شد، که این مسئله می توانست مشکلات بسیاری چون نشتی و ترکیدگی را به همراه داشته باشد.

علاوه بر مشکلات این چنینی ،نمای ساختمان نیز زشت و شلوغ می شد و این نوع از لوله کشی به لوله کشی روکار شناخته می شدند، اما با پیشرفت تکنولوژی، این قسمت از ساختمان سازی نیز دچار تغییرات و دگرگونی ها شد و لوله های پلی اتیلن ساخته و وارد عرصه ساخت و ساز ساختمانی شد.که در ادامه به معرفی انواع آنها و کاربرد هایی که هر کدام از این لوله در صنایع مختلف دارند نیز اشاره خواهیم کرد.

  • لوله پلی‌اتیلن تک جداره
  • لوله پلی‌اتیلن دوجداره
  • لوله‌های آبیاری
  • لوله PEX
  • لوله PE-RT

خرید لوله پلی‌ اتیلن تک جداره

لوله های پلی تیلن تک جداره از انواع لوله های پلی اتیلن است، که سال ها است در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این لوله ها دارای بار 2 تا 40 اتمسفر می باشند، همان طور که در ابتدا نیز گفتیم از این لوله ها در آبیاری تحت فشار، انتقال و جابه جایی سیالات شیمیایی، سیالات خنک‌ کننده و گرم‌ کننده، قطعات مختلف مصرفی در صنایع خودروسازی استفاده می شود.

روند ساخت لوله های پلی اتیلن تک جداره به این صورت است که از ماده گرانول تهیه می شود و به صورت اکستوژن در دستگاه  اکسترودر قرار داده می شود.

مزایای لوله های تک جداره

  • لوله های پلی اتیلن دارای استحکام بالا هستند و طول عمر آنها بالای 50 سال می باشد.
  • لوله های پلی اتیلن تک جداره به دلیل استحکام و ساختار مقاومی که دارند ترک نمیخورند.
  • این لوله ها دارای وزن سبک هستند و این حمل و نقل آنها را آسان تر می کند.
  • لوله های تک جداره قابلیت جوشکاری و اتصالات به روش های فلنجی و رزوها را دارند .
  • قیمت لوله پلی اتیلن تک جداره از سایر لوله های دیگر که دارای کارایی یکسان هستند بسیار پایین تر است.
  • قیمت لوله پلی‌ اتیلن تک جداره

قیمت لوله پلی‌ اتیلن دوجداره

لوله های پلی اتیلن دو جداره، یکی دیگر از انواع لوله های پلی اتیلن است، که به دلیل کاربرد و مزایای بسیار، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

در سال های اخیر، فناوری در تلاش است تا نمونه بهتر و به روز شده از ابزارآلات را ارائه دهد و لوله های پلی اتیلن نیز در این سال ها، پیشرفت هایی داشته است و نمونه های بروز شده و جدیدی هم ارائه داده است.

لوله های دوجداره، دارای ساختاری بسیار منحصر به فرد می باشد، این لوله ها دارای جداره محکم و با مقاومت بالا هستند، در عین حال نیز بسیار انعطاف پذیر هستند.

قیمت تقریبی این لوله پلی اتیلن سایز 25، 65000 هزار تومان می باشد و البته باز هم هر روز تغییر می کند قیمت ها و باید در نظر داشته باشید که با تغییر ارز و دلار قیمت ها تغییر می کند.

شما خریدار محترم می توانید برای ثبت سفارش و خرید هم اکنون با مشاور فروش که شماره ی آن در ای صفحه موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

تماس با ما