جستجو کردن

خرید و فروش دریچه منهول درجه یک

در واقع هدف اصلی از تولید و خرید و فروش دریچه منهول درجه یک، این است که از سقوط افراد به داخل چاه جلوگیری شود.

کاربرد دریچه منهول

زمانی که به خیابان بروید، در سطح شهر متوجه دریچه‌ هایی می شوید که این محصولات در شبکه فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می گیرد که نام آن دریچه منهول می باشد و کاربرد های فراوانی دارد.

بایدگفت در سایز و اندازه های مختلفی تولید می ‌شود و جنس آن ها هم مختلف است و اغلب از جنس پلی اتیلن، کامپوزیت و بتن می باشد.

این محصول در اشکال مستطیل، مربع و دایره ای تولید شده که به صورت ساده و لولا دار می باشد.

در زمان های گذشته اغلب این دریچه ‌ها، جنس چدن داشتند؛ اما با توجه به اینکه سرقت این درب ها در سطح خیابان بسیار زیاد شد، تولید کنندگان به این فکر افتادند که جنس دریچه منهول را از بتن یا کامپوزیت تولید نمایند.

با پیشرفت تکنولوژی، دریچه منهول ضد سرقت هم تولید شد که از جنس نانوکامپوزیت می باشد.

دریچه نانو کامپوزیت منهول دوام بسیار بالایی دارد و در برابر شعله، حرارت، سرما و گرم و  فشار بالا مقاومت زیادی از خود نشان می دهد، همچنین در حین عبور اتومبیل از روی آن ایجاد سر و صدا نخواهد کرد.

در ادامه مزایای استفاده از درچه منهول های مختلف را به اختصار، بررسی می کنیم:

  • درجه منهول چدنی وزن زیادی دارد و همچنین هزینه تولید آن هم بالا می باشد.
  • مورد دیگر، دریچه های منهول بتنی است که عمر طولانی داشته و در برابر فشار اتومبیل ها رفت و آمد مقاومت بالایی از خود نشان می دهد؛ همچنین در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است و قیمت آن هم به نسبت سایر درجه های منهول ارزان تر میباشد.
  • مورد بعدی دریچه منهول پلاستیکی است که وزن سبک و حمل راحت از جمله مزایای این محصول می باشد و در رنگ و ابعاد مختلفی تولید شده است.

فروش دریچه منهول

در حال حاضر، فروش دریچه منهول به روش های مختلفی انجام می شود که در حال حاضر بسیاری از افراد در تلاشند بتوانند با هزینه های کمتر این محصول را خریداری نمایند.

فروش این قبیل از محصولات به روش مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود، که در روش مستقیم، مشتری به راحتی می تواند به تولید کننده یا تامین کننده اصلی این محصول مراجعه کند.

سپس محصول مورد نظر خود را طبق کاربرد و بودجه ای که دارد، انتخاب کرده و اولین خرید خود را با پرداخت هزینه کمتری انجام دهد.

اما در روش دوم که روش خرید غیر مستقیم وجود نام دارد، مشتری از طریق واسطه گران محصول را خریداری می ‌کند که این روش اصلا توصیه نمی شود؛ زیرا هزینه های بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

فروش دریچه منهول در کشور ما در حال حاضر از طریق برند های گوناگون انجام می شود و در تمام سطح کشور صورت می پذیرد.

همانطور که اشاره کردیم درجه های منهول در تنوع بسیار بالا به فروش رسیده و کلاس های متفاوتی دارد.

معمولا محصولاتی که طبق استاندارد های جهانی تولید شده و بسیار با کیفیت هم باشند، محبوبیت زیادی داشته و فروش آن هم در بازار بسیار خوب و رونق است.

صادرات دریچه منهول

زمانی که مهر صادرات روی یک کالا بخورد؛ یعنی این محصول به قدری باکیفیت بوده که کشور های دیگر خواستار خرید آن هستند.

معمولا همه کشور ها تولید کننده دریچه منهول نیستند و کمبود تولیدات باعث شده، صادرات این کالا به کشور های مختلف انجام شود.

کشور ما خط تولید گسترده‌ ای از درجه منهول داشته و توانسته سالانه تولیدات خود را به کشور های همسایه صادر نماید.

افرادی که در زمینه صادرات این قبیل از کالا ها فعالیت دارند باید بدانند، صادرات هر کالا نیازمند یک سری قواعد و قوانین است که اگر تمامی این قوانین به درستی رعایت شود، قطعا سودآوری خوبی برای فرد خواهد داشت.

نحوه صادرات این محصول به روش های گوناگون است و در خصوص این موضوع باید بگوییم که فرد صادر کننده باید قبل از ارسال کالا از قوانین کشور مبدا و مقصد مطلع بوده و نیاز به کشور وارد کننده را مورد بررسی قرار دهد.

با اینکه دریچه منهول جنس با کیفیتی داشته و در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی دارد؛ اما باید بسته بندی کالا هم به گونه ای انجام شود که حمل آن به راحتی بوده و همچنین طی جابجایی هیچ آسیبی به آن وارد نشود.

قیمت دریچه منهول

قیمت دریچه منهول در حال حاضر با توجه به برند تولید کننده محصول، ابعاد آن و جنسی که دارد تعیین می شود و فروش آن با قیمت 570.000 الی 000/900/3 تومان انجام می شود.

عامل هزینه مهمترین موضوعی است که می تواند در تعیین نرخ محصول تاثیر گذار باشد.

همچنین نحوه خرید و فروش کالا و هزینه های ارسال و جابجایی آن هم می تواند یکی دیگر از عوامل تعیین کننده قیمت آن باشد.

در حال حاضر نوسانات ارز و قیمت دلار تاثیر مستقیم و بسزایی را در تعیین قیمت این قبیل از محصولات داشته است.

خرید دریچه منهول

خرید دریچه منهول توسط شهرداری و شرکت های آب و فاضلاب انجام می شود و همانطور که در بالا اشاره کردیم، خرید مستقیم یکی از بهترین روش ها است.

لازم است که قبل از خرید انتخاب این دریچه ‌ها، راهنمای خرید این محصول را دانسته تا مطابق با این موضوع انتخابی درست داشته باشید.

معمولا دریچه های منهول، ابعاد، اندازه و همچنین جنس های گوناگونی دارد که شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی محیط و همچنین نیاز خود این محصول را انتخاب کنید.

توجه به برند تولید کننده محصول و متریال به کار رفته در تولید آن هم اهمیت زیادی دارد، که هر چه مواد اولیه استفاده شده در این دریچه ها با کیفیت تر باشد، قطعا محصول تولیدی هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طول عمر آن ها هم بالاتر خواهد بود.

شما خریداران گرامی به راحتی می توانید این محصولات را از طریق مجموعه ما خریداری کنید.

ما با دسترسی سریع کالا به شما این امکان را می دهیم که خرید خود را به راحتی انجام دهید.

مشاوران فروش ما در تمام مراحل خرید همراهتان خواهند بود که اینگونه انتخاب دریچه های با کیفیت برای تان راحت تر شده و همچنین هزینه های اضافی را هم به حداقل می رسانید.

تماس با ما