جستجو کردن

خرید پله منهول با قیمت استثنایی

خرید پله منهول با قیمت ویژه و استثنایی از امروز آغاز شده است و شما می توانید به راحتی آن را برای خود خریداری نمایید.

کاربرد پله منهول

پله منهول کاربرد های زیادی دارد و می توان گفت در ابتدای امر شاید برایتان سوال ایجاد شود که پله منهول چیست؟ پله منهول در واقع همان پله های آدم رو می باشد و برای استفاده افراد برای بالا و پایین رفتن در مکان های خاص استفاده می ‌شود، که در جنس های مختلفی تولید می گردد.

پله های منهول معمولا از جنس های بتن، فایبر گلاس و کامپوزیت تهیه و تولید می شود.

این محصول از جنس پلی اتیلن، تک جداره و یا دو جداره نیز ساخته می ‌شود و همان طور که گفتیم به صورت استوانه ای کوچک و عمودی تولید می‌ شود، تا در مکان های مخصوص مورد استفاده قرار بگیرد.

پله های منهول معمولا در شبکه ‌های زیر ساختی، که به سمت زمین راه دارد مورد استفاده قرار می گیرد، مانند شبکه های مخابرات، شبکه های آب و فاضلاب، شبکه های برق و یا تأسیسات آبی، مورد استفاده قرار می گیرد تا در صورت وجود هر گونه ایراد و نقص فنی، افراد متخصص بتوانند به راحتی وارد کانال ها شوند و به راحتی نیز خارج شوند و این پله ها ایمنی را کاملا افزایش می دهد.

فروش پله منهول

همانطور که پیشتر گفتیم، پله های منهول در جنس های مختلفی تولید می ‌شود و همین تفاوت در جنس بدنه آن ها موجب می ‌شود تا نرخ فروش نیز با یکدیگر متفاوت باشد.

جدا از بحث قیمت، عوامل مختلفی وجود دارد تا برخی از این جنس های تولید شده، از فروش بیشتری برخوردار باشند، همانند سبک بودن، زیرا اکثر پله های منهولی که در جنس های سنگین تولید می ‌شود مشکلاتی نظیر جابه جایی سخت و زمانبر و نیز سخت بودن نصب آنها وجود دارد.

همچنین بعضی از پله منهول های ساخته شده، به دلیل جنس کمیابی که دارند زمان تولید آن ها طولانی می باشد و به تبع، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

طی سال های گذشته و با پیشرفت علم و فناوری و صنعت، پله منهول های ساخته شده از جنس های متعدد، جای پله منهول های آجری سنتی را گرفته است و همین موجب شده تا از فروش این محصول استقبال زیادی شود و سالانه حجم زیادی علاوه بر عرضه به بازار داخل به بازار های صادراتی هم نیز ارسال گردد.

با توجه به پیشرفت های اخیر ایران در صنعت، این پله منهول های متنوع در بازار های صادراتی نیز حرفی برای گفتن دارند.

کشور های همسایه مانند عراق، پاکستان، ارمنستان و باکو همواره تمایل دارند تا این محصول ایرانی را خریداری نمایند و این به معنای این است که صادرات این محصول با موفقیت انجام می پذیرد و کارخانه ها و تولیدی هایی که مشغول به تولید این محصول هستند، توانستند نسبت به گذشته، رونق بسیار زیادی به بازار خود بدهند و همچنین موجب ارز آوری کشور می شوند.

برای همین هم  یک تولید کننده تلاش می کند تا برای تولید این پله منهول، از مواد اولیه درجه یکی استفاده کند، تا بتواند این کالای کاربردی و مفید را به کشور های خاورمیانه و کشور های اطراف نیز ارسال نماید.

صادرات پله منهول

صادرات پله منهول از جنس پلی اتیلن از درصد بالایی نسبت به صادرات دیگر پله منهول با جنس های دیگر برخوردار است، زیرا پلی اتیلن علاوه بر اینکه سبک می باشد از قیمت مناسبی نیز برخور دارند و سبک وزن بودن آن موجب شده است تا حمل و نقل آن ها راحت تر باشد و از تحمل وزن بیشتری برخوردار است و به علت جنس بدنه خوبی که دارد در مقابل گاز های سمی اسیدی که در زیر زمین و در فاضلاب ها وجود دارد، مقاوم تر از دیگر اجناس می باشد.

حجم صادرات پله منهول در کشور ما خیلی زیاد می باشد، زیرا تولید کننده برای تولید این لوله از استاندار های موجود، بهینه استفاده می نماید و بالای هر دستگاه تولیدی، یک فرد مجربی را قرار می دهند تا تمام مراحل تولید را به دقت نظارت کنند.

قیمت پله منهول

عوامل متعددی در قیمت نهایی پله منهول تاثیر گذار است عواملی همچون، ارتفاع پله منهول، قطر پله منهول، جنس پله منهول، تعداد پله های ورودی و خروجی.

برخی از پله منهول ها دارای قطر کمتر می باشد و برای استفاده از ورودی و خروجی راه های فرعی استفاده می شود و برخی نیز دارای قطر بیشتری می باشند و برای راه های ورودی و خروجی اصلی استفاده می ‌شود و این تفاوت قطر در واقع موجب تفاوت قیمت آن می‌شود.

همچنین در گذشته مردم برای بالا و پایین رفتن در چاه های مختلف، مجبور بودند تا از پله های دستی و سنتی استفاده کنند، پله هایی که هیچ گونه امنیتی نداشته و ممکن بود خطر آفرین هم باشد.

خرید عمده این محصول، می ‌تواند برای افرادی که در کارشان نیاز به این پله ها دارند بسیار مقرون به صرفه باشد، همانطور که گفته شد هرچه میزان خرید شما بیشتر باشد، قیمت تمام شده  پله منهول نیز کمتر خواهد بود و این قیمت ها بر اساس نوع جنس، کیفیت و تعداد پله منهول هایی که شما به آن نیاز دارید تعیین می شود.

قیمت تقریبی این پله منهول در بازار، از 35.000 هزار تومان شروع می شود تا بالاتر و بسته به کیفیتی دارد که  شما می خواهید.

خرید پله منهول

با خرید پله منهول می توانید بهترین آن را برای خود و مشتری های خود تهیه نمایید و اصلا مهم نیست که شما در کجا هستید، در دورترین نقطه و یا خیلی نزدیک، حتی اگر خارج از مرز های ایران هم که باشید می توانید به راحتی خرید خوبی را برای خود به ارمغان آورید و بهترین ها را برای خود و همچین مشتری های خود خریداری کنید.

در حال حاضر با پیشرفت علم و صنعت و با به وجود آمده انواع پله های منهول در جنس های مختلف، دیگر نیاز به استفاده از پله های سنتی نمی باشد و به راحتی می توانید پله های پلی اتیلنی را سفارش دهید.
برای خرید و سفارش می توانید هم اکنون با مشاور فروش که شماره ی آن در این صفحه موجود می باشد تماس بگیرید و بهترین ها را از آن خود و مشتری های خود کنید.

تماس با ما