جستجو کردن

فروش عمده لوله پولیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول از جمله لوله های پر مصرف در صنایع بوده و به سبب متریال درجه دو نرخ مناسبی نسبت به محصولات مشابه دارد.

مشخصات لوله پولیکا گرانول

همانطور که می دانید گرانول یکی از اصلی ترین مواد اولیه موجود در برخی از صنایع می باشد و کاربرد آن بسیار بالا است.

بهتر است کمی با گرانول آشنا شده و انواع مصارف آن را بررسی نماییم.

از جمله مشخصات ظاهری لوله پولیکا گرانول، ضخامت استاندارد و کیفیت جنس بدنه ی آن است.

گرانول، به یکی از روش های فرآوری مواد پلیمری و پلی اتیلن گفته می شود که به جای استفاده از آن به صورت پودر، به صورت تکه های کوچک استوانه ای برش داده می شوند.

موارد مصرف این محصولات در صنایع درب و پنجره، لوازم منزل، انواع نوشت افزار، انواع لوله و اتصالات و مواد پلاستیکی می باشد.

لازم به ذکر است که استفاده از گرانول بسیار به صرفه تر بوده و نسبت به انواع پودری این محصول هدر رفت کمتری دارد.

این محصول به سبب بازیافتی بودن برای بسیاری از کاربرد های بهداشتی مناسب نبوده و قبل از استفاده از آن باید مطمئن شد که مشکل نخواهد بود.

از جمله ویژگی های لوله پلیکا گرانول می توان به وزن سبک و کیفیت معمولی آن اشاره نمود، به همین دلیل استفاده از آن بیشتر برای جابجایی فاضلاب مناسب می باشد.

رنگ این لوله ها معمولا از خاکستری تا طوسی تیره بوده و بر حسب مرغوبیت درجه بندی می شود.

فروش عمده لوله پولیکا گرانول

همانطور که گفته شد این محصول به سبب نرخ متناسبی که دارد بسیار پر فروش بوده و بسیاری از صنایع به سبب صرفه جویی در هزینه و مدیریت منابع مالی از این محصول استفاده می کنند.

فروش لوله پلیکا گرانول به دو صورت عمده و جزئی صورت می پذیرد و مصرف کنندگان بر حسب نیاز می توانند از آن خریداری کنند.

همچنین باید توجه داشت که نرخ ارائه شده در فروش عمده این محصولات بسیار کمتر بوده و تامین کنندگان می توانند از این شرایط ویژه بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که موارد مصرف در این لوله ها بسیار بالا بوده و در سایز بندی های متنوعی تهیه و تولید می شوند.

از جمله موارد مصرف این لوله ها در هواکشی انواع ساختمان، آبرسانی در امر کشاورزی و باغبانی و انتقال انواع فاضلاب صنعتی و  خانگی می باشد.

از جمله نکات قابل توجه در مورد اتصالات در این محصولات است که از ضخامت بیشتری برخور دار بوده و نسبت به لوله ها ماندگاری بیشتری دارند.

همچنین کاملا آبند بوده و از نشت رطوبت به طور کامل جلوگیری می کند.

با توجه به تعدد تولید کنندگان این محصول بهتر است نمونه های با کیفیت و استاندارد آن را شناخته و در هنگام خرید دقت نمایید.

تولید لوله پولیکا گرانول

همانطور که گفته شد گرانول یکی از روش های فرآوری مواد پلیمری است که با بهره گیری از متد روز دنیا توانسته بهترین بازدهی را داشته باشد.

لازم است بدانید که کیفیت در این محصولات بر حسب درجه بندی مواد اولیه مشخص می شود.

کارخانجات زیادی در کشور وجود داشته که در زمینه تهیه و تولید انواع لوله پولیکا گرانول فعالیت می کنند و از نظر تولید کیفیت متفاوت دارا هستند.

بسیاری از این تولیدی ها با سعی در ارائه محصولات با کیفیت، اقدام به کارگیری انواع روش های روز دنیا در تولید محصولات می کنند و موفق به اخذ انواع گواهی نامه های ضروری و بین المللی می شود.

این موضوع بسیار مهم بوده و می تواند لوله پو لیکا را تبدیل به محصولی صادراتی و پر فروش کند.

از جمله راه های تشخیص کیفیت در این محصولات، دقت به رنگ بندی آن است؛ این یعنی هر چه لوله روشن تر باشد مرغوبیت آن بالا تر است.

برخی از این لوله ها از مواد درجه یک تهیه شده اند که به منظور استفاده از بحث آبیاری شهری کاربرد دارند.

این محصول با توجه به موارد مصرف بیشماری که دارد در سایز بندی های متغیری در بازار موجود می باشد.

قیمت لوله پولیکا گرانول

همانطور که مستحضرید تفاوت قیمت در محصولات تولیدی کاملا مشهود بوده و این موضوع امری بدیهی است.

چرا که مواردی مثل متریال تولید، برند سازنده، حجم خرید و فروش و روش های تولید می تواند به طور مستقیم بر روی قیمت لوله پلیکا گرانول تاثیر گذار باشد.

این محصول به سبب درجه بندی کیفی دارای نرخ های متنوعی است و ممکن است در شهر های مختلف یک استان نیز با نرخ های مختلفی به فروش برسد.

از جمله مواردی که می تواند بر روی قیمت لوله پولیکا اثر گذار باشد وجود واسطه ها است؛ این افراد با دست به دست کردن بی مورد این محصول و ایجاد انواع مشاغل زمینه ای زنجیره ی تولید به مصرف را طولانی کرده و موجب افزایش بهای آن می شوند.

همچنین به دلیل اینکه متریال ساخت این محصول از فرآورده های پتروشیمی است، تغییر نرخ جهانی نفت و دلار می تواند به طور کاملا ملموسی باعث افزایش نرخ این لوله ها شود.

حدود قیمت لوله پولیکا با توجه نمونه های مختلفی که دارد متغیر است؛ به عنوان مثال لوله گرانولی هواکشی – سایز 63 و وزن ۴۸۰۰ گرمی در هر شاخه ۶ متری ۷۳۰۰ هزار تومان شروع شده و به ۸۰۰۰ تومان ختم می شود.

متاسفانه در کشور عزیزمان نظارت دقیقی بر روی قیمت گذاری محصولات وجود نداشته و به همین دلیل فروشندگان در انواع بازار های فروش، این محصول را با قیمت های متفاوتی ارائه می دهند.

لازم به ذکر است که شرایط خرید این محصول در مجموعه تجاری بزرگ ما میسر بوده و شما عزیزان می توانید از طریق لینک های ارتباطی ذکر شده نسبت به دریافت اطلاعات اجمالی و ثبت سفارش این محصول در تناژ مختلف اقدام نمایید.

خرید لوله پولیکا گرانول

خرید امری چالش بر انگیز است؛ چرا که محصولات زیادی در بازار وجود داشته و انتخاب نمونه ی درست و متناسب می تواند فرد را دچار سر درگمی کند.

به همین دلیل بهتر است قبل از خرید انواع محصولات به کاتالوگ آن مراجعه کرده یا اطلاعات لازم را از صفحات مجازی یا سایت ها دریافت نمایید.

از جمله نکات قابل توجه در هنگام خرید لوله پولیکا گرانول دقت به کیفیت و درجه بندی متریال ساخت آن است.

همانطور که گفته شد بسیاری از لوله های گرانولی از انواع مواد پلیمری درجه یک و غیر بازیافتی تهیه می شوند، به همین دلیل نرخ بیشتری دارند.

به همین خاطر اگر قصد دارید این لوله را برای انتقال فاضلاب تهیه کنید بهتر است به سراغ نمونه های درجه دو و درجه سه آن بروید.

همچنین توجه به مواردی مثل برند تولید کننده و منابع ارائه دهنده ی این محصولات یکی از پارامترهای مهم در هنگام خرید این محصول است.

بسیاری از شرکت های تولیدی محصولاتی مطابق با استاندارد های جهانی تولید می کنند؛ به همین دلیل در هنگام خرید می توانید بسیاری از نشان های درج شده بر روی لوله ها را چک نموده تا از کیفیت آن ها مطمئن شوید.

این لوله ها ممکن است در مجاورت با حرارت بالا و تابش مستقیم خورشید آسیب پذیر شوند، به همین خاطر در هنگام خرید بهتر است از فروشنده بخواهید محصولاتی در اختیار شما قرار دهد که این ضغف های ظاهری را نداشته باشد.

دقت به عدم ترگ خوردگی و شکستگی در انتخاب لوله پولیکا بسیار مهم است.

تماس با ما