جستجو کردن

بهترین لوله پلیکا گرانول + قیمت خرید عالی

لوله پلیکا گرانول بهترین لوله پلیکا به شمار می ‌آید، چرا تولید آن از مواد بازیافتی صورت می‌ گیرد قیمت خرید کمی نیز دارد.

مشخصات لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول برای کشاورزی به منظور استفاده آن در جوی آب و همچنین آبرسانی تولید می‌ شود و علاوه بر آن در هواکشی مثل کانال هوا نیز استفاده می شود.

سوله در رنگ های خاکستری یا مشکی در بازار عرضه می‌ شود و از قیمت مناسبی برخوردار است از آنجایی که انواع مختلفی از لوله پلیکا گرانول وجود دارد، باید بگویم که گرانول در کیفیت های مختلف در بازار موجود است.

این محصول که در سایز ها و اندازه های گوناگون عرضه می شود، متشکل از دایره های ریز پلاستیکی است که در طی مراحل تولید تبدیل به همچنین محصولی می شوند.

لوله پلیکا گرانول در سرویس های بهداشتی غذا خوری ها، رستوران ها، آشپزخانه ها، زمین های کشاورزی و بسیاری از مکان های دیگر به کار گرفته می شود و محصولی بسیار پر کاربرد است.

محصول در انواع لوله پلیکا گرانولی معمولی یا فشار ضعیف فشار متوسط فشار قوی وجود دارد.

لوله پلیکا

بهترین لوله پلیکا گرانول

قابل توجه این است که گرانول از پلیمر تشکیل شده است که این پلیمر در فرایند تولید باید ذوب شود و نکته ای که وجود دارد این است که پلیمری که در مرحله اول ذوب می شود و به حالت دلخواه در می آید قاعدتا با کیفیت تر از پلیمری است که برای چندمین بار به صورت بازیافتی ذوب و تولید می شود.

مراحل تولید نیز در کیفیت تولید این محصول نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند از جمله دما، فشار و بسیاری از فاکتور های دیگر که در تولید بهترین لوله پلیکا گرانول موثر است.

از دیگر فاکتور های مهم برای بهترین لوله پلیکا گرانول ضخامت این محصول است که برای خریدار بسیار نکته ی مهم و اساسی می باشد زیرا می تواند در نتیجه ی کار نیز موثر واع شود.

یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین گرانول این است که دارای وزن سبکی می باشد تا در حمل و نقل یا نصب و راه اندازی آن دچار مشکل نشوید و همچنین تغییر شکل آن در اثر فشار یا ضربه نیز فاکتور مهمی است، زیرا نباید به راحتی تغییر شکل دهد و یا تخریب شود.

مواد با کیفیتی که در تولید این محصول به کار گرفته می‌ شوند نیز در کیفیت این محصول تاثیر زیادی دارد، موادی مانند کربنات و سایر مواد افزودنی که این محصول را تشکیل می دهند.

صادرات لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول کاربرد بسیار گسترده و وسیعی دارد و از قیمت مناسبی برخور دار است صادرات این محصول نیز چشمگیر است و طرفداران زیادی در تولید و صادرات دارد.

دیگر دلیل صادرات خوب این محصول این است که این محصول کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد.‌‌

کیفیت بالای این محصول در ایران باعث شده که صادرات این محصول افزایش پیدا کند و تولید کنندگان و  متخصصین تلاش بیشتری برای صادرات بیشتر این محصول انجام دهند و این کالا علاوه بر عرضه به بازار داخب به بازار های داخلی و صادراتی هم عرضه می شود و بسیاری از مشتری از کشور های خاورمیانه و کشور های اطراف برای خرید این لوله اقدام می نمایند و حتی به کشوور های اروپایی و آفریقایی هم ارسال می شود این لوله های باکیفیت.

این محصول به کشور های مختلف صادر می‌شود که این موضوع باعث امید بیشتر جوانان و تولید کنندگان در کشور عزیزمان ایران شده است که این نیز خود اثرات بسیار مطلوبی را به همراه می آورد.

صادرات این محصول به کشور عراق در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است و کشور عراق تقاضای زیادی برای واردات این محصول به کشور خود داشته است.

به صرفه بودن این محصول نیز در صادرات توجه این محصول تاثیر بسزایی داشته است.

دلیل دیگر صادرات خوب این محصول به کار بردن این محصول در صنعت ساختمان سازی است که برای همین خواهان بسیاری دارد.

قیمت لوله پلیکا گرانول

از آن جایی که لوله پلیکای گرانول در انواع و اقسام مختلف و در اندازه های مختلف در بازار موجود است دارای قیمت مختلف نیز می باشد.

برای نمونه قیمت لوله پلیکا گرانول هوا کشی سایز ۶۳ با وزن ۴.۸ کیلو گرم حدود پانصد تومان است.

برای مثال لوله پلیکا گرانول سایز ۴۰  به قیمت ۱۶۵ هزار تومان است ‌و سایز ۳۱۵ حدود ۳ میلیون تومان است.

قیمت این محصول با توجه به اندازه و کیفیت آن حداقل یعنی هشت هزار تومان شروع می‌ شود و محدوده بالاترین قیمت آن به چند میلیون تومان می رسد.

زمانی که شما این لوله را به صورت عمده خرید کنید مشتری هم می تواند به شما تخفیف ویژه و استثنایی بدهد تا بهترین ها را برای خود و همچنین مشتری های خود به ارمغان آورید.

خرید لوله پلیکا گرانول

شما خریدار محترم لازم است برای خرید این محصول به این نکته توجه کنید که لوله باید کیفیت داشته باشد، چرا که اگر لوله پلیکا گرانول با کیفیت نباشد ضرر و زیان زیادی را برای شما به همراه می آورد و نکته دیگر اینکه نباید وزن سنگینی داشته باشد که دچار مشکل نشوید.

نکته دیگر اینکه لوله پلیکا گرانول متشکل از مواد نو مقاوم تر از مواد کهنه و باز یافتی است.

مطلب قابل ذکر دیگر اینکه شما خریدار محترم لازم است به فاکتور هایی مثل کاربرد، اندازه،هزینه و…توجه ویژه ای داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

توجه دیگر این است که لوله پلیکای گرانول فشار ضعیف از نرخ کمتری نسبت به سایر لوله پلیکا گرانول برخوردار است.

لوله پلیکا گرانول فشار قوی می ‌تواند حجم فشار زیادی را تحمل کند و بر عکس لوله پلیکا فشار ضعیف از مقاومت کمتری نسبت به فشار برخوردار است.

نکته دیگر مورد توجه اینکه برای مکان های خاص، باید از متخصصین برای نصب این لوله استفاده کرد چرا که دچار مشکل نشوید.

امیدواریم این مطالبی که برای شما بیان کردیم اطلاعات لازم را در اختیار شما  قرار دهد تا شما بتوانید به عنوان یک خریدار خرید خوبی را برای خود تجربه نمایید.

اگر چنانچه شما خریدار محترم تمایل به خرید این محصول دارید می توانید جهت اطلاع از نرخ و مسائل دیگر به شماره ای که در این صفحه قرار دارد تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما