جستجو کردن

خرید و عرضه پله منهول صادراتی

خرید و عرضه پله منهول صادراتی که جزو پر رونق ترین محصول صادراتی به حساب می‌آید بخاطر کاربرد و انواع مختلف در بازار خرید و عرضه می شود.

ویژگی های بارز پله منهول

پله منهول صادراتی شامل انواع مختلفی است از جمله پله منهول بتن، فایبرگلاس، پلی اتیلن، کامپوزیت و …می باشد که پله منهول از نوع پلی اتیلن خود شامل تک جداره و دو جداره است.

اگر بخواهیم درمورد پله منهول صادراتی از جنس بتن بگوییم باید بدانید از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار است و در عین حال دارای وزن بسیار است که حمل و نقل آن چندان کار آسانی نیست.

پله منهول آجری نیز در سال های بسیار دور تا اکنون مورد استفاده قرار می گیرد و هنوز نیز بسیار کارآمد است و قابل به ذکر است نسبت به سایر دارای قیمت مناسب تری است و محکم و مقاوم است.

نصب پله منهول از نوع پلی اتیلن نیز بسیار راحت است چرا که دارای وزن سبکی است و نیازی به هزینه بالا برای راه اندازی آن نیست که بخواهید از خدمات گران قیمت برای حمل و نقل این محصول استفاده کنید و به این خاطر مدت زمان کمتری را صرف راه اندازی آن اختصاص می دهید و نکته دیگری که وجود دارد این است که این نوع پله دارای سطح صاف است، که این خود موجب نگهداری آسان آن می شود و علاوه بر آن در برابر هرگونه مواد با آلایندگی اسیدی و همچنین رطوبت دارای دوام بسیاری است.

پله منهول

عرضه و پخش پله منهول

همانطور که می‌ دانید عرضه در زمینه کالا ها و خدمات صورت می ‌گیرد به این صورت که در زمینه کالا ها تولید کنندگان محصولاتی را تولید می کنند تا به دست مصرف کنندگان برسانند و هر مقداری که تقاضای محصولی بیشتر باشد تولید و عرضه آن محصول نیز بیشتر خواهد بود، که در مورد عرضه و پخش پله منهول نیز این مورد صدق می کند و از آنجایی که این محصول دارای تقاضای بسیاری بوده عرضه و پخش آن نیز به صورت عمده و به تعداد زیاد صورت می گیرد و دارای تقاضا کنندگان بسیاری است.

از آنجایی که هزینه‌های تولید هر نوع از پله منهول با همدیگر متفاوت است چرا که روند تولید هر نوع از این محصولات متفاوت است، هزینه نهایی این محصول نیز بستگی به نوع پله منهول دارد و این تاثیر مستقیم بر روند عرضه و پخش این محصول می گذارد.

برای مثال درمورد تفاوت دو نوع پله پلی اتیلن تک جداره و دو جداره باید بگوییم که پله منهول تک جداره دارای ابعاد یکسان است، اما پله منهول دوجداره ابعاد مختلفی دارد، پس مراحل و روند تولیدشان متفاوت است.

عرضه و پخش پله منهول اصولا به طور عمده صورت میگیرد و تقاضای بسیاری برای عرضه و پخش این محصول وجود دارد که باعث شده سیستم های تولیدی و پخش در زمینه تولید این محصول فعالیت زیادی داشته باشند.

از کاربرد های پله منهول میتوانیم به استفاده آن برای دسترسی به کابل های مخابرات و سیستم ها و شبکه های خطوط لوله و فاضلاب و …اشاره کنیم.

صادرات پله منهول

از آنجایی که تقاضا برای عرضه و پخش این محصول زیاد است صادرات این محصول نیز به طور گسترده‌ای صورت گرفته و بسیاری از کشور های دیگر خواهان واردات این محصول هستند و شرایط و زمینه مناسبی برای صادرات عمده این محصول در کشور عزیزمان ایران به وجود آمده است.

اگر بخواهید بهترین گزینه را بین پله‌ های منهول انتخاب کنید قطعاً گزینه پله منهول صادراتی بهترین گزینه برای شما به حساب می آید چرا که از بهترین مواد و با کیفیت ترین مواد تولید می شود.

از آنجایی که این محصول بسیار کار آمد و پرکاربرد است طبیعی است که صادرات این محصول نیز به طور گسترده باشد.

پله منهول

قیمت عمده پله منهول

محدوده قیمت این محصول از چهل هزار تومان تا صد و سی هزار تومان است اما از آنجایی که پله منهول در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه می‌ شود باید گفته شود که هر کدام از این نوع پله دارای قیمت های متفاوتی است و برخی از آن ها ارزان تر از دیگر نوع است.

همچنین قیمت هر نوع پله منهول بستگی به کیفیت و جنس و در کل مرغوبیت آن دارد اینکه چه نوع موادی با چه درجه از کیفیتی برای ساخت آن به کار گرفته شده است قیمت این محصول کار آمد را تعیین می کند.

خرید ویژه پله منهول

در هنگام خرید پله منهول باید به این نکته توجه کنید که کدام نوع برای استفاده شما مناسب است.

همچنین شما خریدار محترم باید به کیفیت این محصول توجه ویژه ‌ای داشته باشید، چرا که دچار ضرر و زیان نشوید

برای نمونه هنگامی که می خواهید پله منهول کامپوزیتی که از جنس کامپوزیت هست را بخرید باید به اتصالات این نوع پله توجه کنید که امکان نشت در صورت فشار را نداشته باشد.

نکته دیگر اینکه پله منهول پلی اتیلن به خاطر شفافیتی که دارد به راحتی درون آن قابل مشاهده است و این ویژگی پله پلی اتیلن را نسبت به سایر انواع پله های منهول متمایز می کند و تحمل فشاری که این نوع پله بخاطر جنسی که دارد در حوادثی مثل زلزله و هرگونه لرزش مقاوم و انعطاف پذیر است.

دیگر نکته مورد توجه این است که مکانی که می خواهید از این پله در آنجا استفاده کنید چگونه مکانی است برای مثال استفاده از پله منهول آجری در منطقه هایی که زلزله خیز است چندان گزینه مناسبی نیست.

دیگر مسئله برای شما خریدار محترم استاندارد بودن این محصول است چرا که کیفیت این محصول را باید برایتان تضمین کند، زیرا برخی تولید کنندگان این محصول  استاندارد هایی را  در نظر می ‌گیرند تا محصول با کیفیتی را ارائه دهند و همین استاندارد ها موجب تمایز کیفیت این محصولات می شود.

نحوه نصب و راه اندازی این پله بسیار حائز اهمیت است اگر خودتان و یا پیمانکاری راه اندازی و نصب این محصول را بر عهده می گیرد باید تجربه کافی را داشته باشد.

شما خریدار محترم لازم است به ویژگی هایی مانند قطر پله، جنس بدنه پله، ارتفاع پله، تعداد ورودی ها و خروجی ها و بسیاری از ویژگی‌ های دیگر توجه نمایید.

نکته دیگر قابل توجه این است که این محصول نباید نفوذ پذیری در برابر مواد داشته باشد که موجب تخریب آن شود و همچنین دارای طول عمر زیادی باشد.

تماس با ما