جستجو کردن

خرید پله منهول | فروش با قیمت مناسب

خرید و فروش ویژه پله منهول های باکیفیت با قیمت مناسب و استثنایی در سراسر کشور توسط فروشنده مرتبط صورت می گیرد.

کاربرد های اساسی پله منهول در بازار

پله منهول ها کاربردهای بسیار زیاد و اساسی در بسیاری از صنایع و تاسیسات دارد و در وهله اول ممکن است بسیاری از افراد ندانند پله منهول چه وسیله کاربردی در بازار است.

در ادامه ما قصد داریم تا این محصول را به خوانندگان عزیز معرفی نماییم و همچنین به شناخت بیشتر آن در جنس ها، انواع و کاربردهای مختلف بپردازیم.

پله منهول یا همان پله های آدم رو از سال های پیش که در بسیاری از تاسیسات و زیرزمین ها و دریچه های آب و فاضلاب به صورت پله و جای پا برای افراد می باشد تا بتوان به راحتی به عمق زمین رفت تا بتوان سرکشی های لازم را برای خدمات رسانی و کار مربوطه انجام داد.

پله منهول ها در جنس های متفاوتی تولید میشوند جنس های همچون:

فایبرگلاس

بتن

کامپوزیت

پلی اتیلن

فلزی

فولادی

کرم نهال ها معمولا به صورت تک جداره و یا دو جداره تولید می ‌شوند این لوله های استوانه معمولاً به صورت عمودی و افقی بر روی دیواره راهروها و قسمت هایی از زمین که رو به سمت پایین میرود و نیاز است که جای دست و پای افراد تاسیساتی باشد قرار می گیرد، تا بتوان از آنها به راحتی برای بالا و پایین رفتن استفاده شود.

پله منهول ها معمولا در دریچه های فاضلاب های شهری و روستایی در دریچه های آب، دریچه گاز در معادن و دیگر تاسیسات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید انواع پله منهول باکیفیت خوب

همانطور که بالاتر عرض کردیم پله منهول ها در جنس های مختلفی تولید و روانه بازار می شود.

بهتر است برای مصارفی که در صنایع استفاده میشد از جنس باکیفیت و درجه یک آن استفاده کرد.

هر کدام از انواع پله منهول هایی که در جنس های متفاوت ساخته می شوند، دارای مزایا و معایب و کاربرد های مخصوص به خودش می باشد.

به طور مثال در قدیم از پله های با جنس آجر و یا بتن استفاده میشد و گاه از پله های گلی هم استفاده می شد که دیگر این روزها این روش منسوخ شده است و ایمنی بسیار پایینی دارد.

حل منهول های فلزی و فولادی وزن سنگین دارند و برای نصب کردن آنها نیاز به نیروهای متخصص و دستگاه های مخصوص می باشد و همچنین دارای سختی کار در هنگام نصب می باشد.

می توان گفت لوله لوله های پلی اتیلنی بهترین نوع پله های منهول در حال حاضر در بازار می باشند.

زیرا این پله منهول کیفیت بسیار بالایی دارد و وزن سبکی دارند راحت نصب هستند و بدون نیاز به نیروها و دستگاه‌های خاص به راحتی نصب می‌شود و در ارتفاعات خیلی زیادی می توان از آنها استفاده کرد.

همچنین معمولا نمی شکند و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و وزن های بالا دارند.

صادرات عمده پله منهول به افغانستان

شاید به ذهن کمتر کسی برسد که پله منهول را نیز می توان به سایر کشور ها از جمله کشور افغانستان صادر کرد.

باید بگویم که میزان هزینه تولید و دستمزد کارگر ها در کشور ما ایران بسیار پایین است و به همین جهت ما کشوری تولید کننده هستند که بسیاری از محصولات صنعتی شیمیایی پتروشیمی و غذایی را تولید و به دیگر کشور های اطراف صادر می‌ کند و همین موجب شده تا اقتصاد کشورمان پابرجا باشد.

کشور افغانستان از آن دسته از کشور ها می باشد که در حال حاضر در حال رشد و توسعه می باشد و برای خدمات شهری و صنایعی که در حال پیشرفت می باشد نیاز به مواد اولیه و خدمات اولیه مهم دارد از جمله پله منهول ها.

این کشور نیز برای خدمات رسانی در سیستم فاضلاب های آب و و شهری نیازمند پله منهول های زیادی می باشد همچنین در بسیاری از صنایع معادن

علی الخصوص معادن نفت و گاز نیازمند همچنین پله هایی برای بهره وری می باشد و این می‌ تواند فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان و تجارت این محصول باشد تا بتواند کالایی که در دست دارند را با قیمت های بسیار مناسبی به کشور افغانستان صادر نمایند.

قیمت ویژه مناسب پله منهول

قیمت فروش پله منهول ها بر اساس جنس و کیفیت و سایز و وزن و برند و سازنده آن تعیین و به بازار عرضه می شود.

قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود بستگی به تناژ سفارش مشتری دارد.

هرچه سفارش مشتری بیشتر باشد قیمت تمام شده آن نیز کمتر خواهد بود و این می تواند برای خریدار بسیار مقرون به صرفه تر باشد.

قیمت فروش پله منهول در داخل کشور با قیمت صادراتی آن بسیار متفاوت است و قیمتی که در داخل کشور به خریداران ارائه می ‌شود بسیار مناسب تر از آنچه است که صادر می‌ شود، زیرا در صادرات ارزش افزوده اضافه می شود و بر اساس قیمت دلار، هزینه های باربری و دیگر موارد مهم دیگر تعیین می شود.

قیمت پله منهول هایی که از جنس فولادی هستند با قیمت پلن‌ های که از جنس فایبر گلاس و پلی اتیلنی هستند با یکدیگر فرق دارند و طبیعی است که هرکدام نرخ مخصوص به خود را داشته باشد و همچنین کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت است.

اما آنچه که در تعیین قیمت همه این پله منهول به صورت مشترک تاثیر مشابه می گذارد، نوسانات دلار و ارز می باشد، قطعا هرچه نرخ دلار بالاتر برود هزینه ‌های تولید و ساخت این محصول نیز بیشتر خواهد بود و در ادامه آن دستمزد کارگران و دیگر هزینه ‌های ناشی از تولید بیشتر خواهد شد و متاسفانه موجب بالا رفتن نرخ آن می ‌شود اما آنچه که نوید بخش این اوضاع است این است که خریداران می توانند با مراجعه به فروشنده دست اول این محصول را با قیمت خیلی کم تری تهیه نمایند، زیرا با حذف واسطه ها و دلال ‌ها قیمت ها بسیار پایین‌ تر می‌ آید.

خرید استثنایی پله منهول درجه یک

برای خرید عمده پله منهول درجه یک با قیمت استثنایی و بسیار مناسب همانطور که پیشتر گفته ایم بهتر است به فروشنده دسته اول مراجعه کنید تا با حذف واسطه ها و دلالان ها قیمت پایین تری برایتان رقم خورد.

پله منهول می تواند یک کالای بسیار سودمند و پرفروش باشد فقط کافی است تا راه خرید و فروش آن را یاد بگیرید تا بتوانید در بازار های داخل و بازار های صادراتی به خوبی فروش داشته باشید و سود زیادی عایدتان شود.

خرید پله منهول پلی اتیلنی می تواند برای بسیاری از افرادی که در کار ساخت و ساز هستند و مقرون به صرفه باشد و به راحتی بتوانند این محصول را با قیمت بسیار مناسب و در حجم بسیار بالا تهیه نمایند و به علت این که این کالا وزن کمی نیز دارد هزینه باربری آن نیز کمتر خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده تماس بگیرید و قیمت به روز این محصول را از آنان جویا شوید.

تماس با ما