جستجو کردن

قیمت عمده و خرده لوله پولیکا گرانولی

قیمت فروش‌ عمده و خرده انواع لوله پولیکاهای گرانولی بر اساس سایز، قطر و کیفیت آن تعیین و روانه بازار می شود.

انواع لوله پولیکا گرانولی در بازار

لوله پلیکا ها در واقع همان محصولات بازیافتی هستند که از گرانول به دست می آیند و معمولا رنگی از طیف مشکی تا خاکستری دارند و تا حدودی شکننده هستند و مقاومت آنها در برابر فشار ها و دیگر عوامل خارجی کم می باشد و مناسب برای انتقال آب و یا کانال های سیم کشی نمی باشد.

لوله پلیکا های گرانولی انواع مختلفی دارد و معمولا در سایز های مورد نیاز مصرف کننده و در قطر های متفاوتی تولید و روانه بازار می شود.

برای اتصال چندین لوله پلیکای گرانولی باید از انواع سه راهی ها، دوراهی ها، زانو ها استفاده کرد تا بتوان اتصالی دقیق و منظم داشت.

لوله های پلیکا گرانولی دارای نوع خاصی از گرانول نمی باشد، در واقع گرانول نوع شکلی از مواد بازیافتی و پلاستیکی است که به صورت دایره ای و یا نیم دایره می باشد، که برای مصارف خاص در صنایع مختلف ذوب شده و به شکل مورد نظر در می آید.

معمولا پلیمرهای گرانولی پس از چندبار ذوب شدن و شکل‌ دهی همچنان خواص اولیه خود را دارند.

اما پلیمرهای گرانولی که برای تولید لوله پلیکا ها استفاده می شود جزو مواد بازیافتی می باشد که پس از یکبار ذوب شدن و فرم دهی دیگر خاصیت خود را از دست می ‌دهند و مناسب بار دیگر فرمدهی نیستند و به همین دلیل از مقاومت بسیار پایینی برخوردارند و ممکن است در اثر فشارهای خارجی وارد شده بر آن بشکنند.

لوله پلیکا

فروش‌ عمده لوله پولیکا‌ گرانولی

لوله پلیکا های گرانولی با وجود مقاومت پایین که در برابر ضربه ها دارد اما جزو پرفروش‌ ترین پلیمرهای گرانولی می‌باشد و در صدر فروش لوله پلیکا های بازار می باشد و با قیمت مناسبی که دارد می ‌تواند جایگزین بسیاری از لوله های دیگر که قیمت بالاتری دارند باشد.

لوله پلیکا ها معمولا در دو نوع pvc و upvc تولید می‌شوند و تنها تفاوت آنها در این است که لوله پلیکا های یو پی وی سی از انعطاف بیشتری نسبت به لوله پلیکا های پی وی سی برخوردار می باشد و کمی نرم تر و قابل انعطاف تر می باشد.

بنابراین قیمت فروش این محصول در بازار نمی تواند نرخ ثابتی داشته باشد، زیرا بسته به سفارش مشتری اینکه بخواهد لوله پلیکای پی وی سی و یا یو پی وی سی را خریداری نماید تفاوت بسیار زیادی در نرخ قیمت آن می گذارد.

کارخانه ها و تولیدی هایی که مشغول به تولید لوله پلیکا های گرانولی هستند محصولات خود را به صورت عمده به فروشندگانی که در زمینه خرید و فروش لوله های پلیکا مشغول هستند ارائه می دهند پس شما خریداران می توانید با مراجعه به فروشندگانی که در دسته اول قرار دارند و از کارخانه به صورت مستقیم این محصول را خریداری می‌ کنند مراجعه نمایید تا قیمت تمام شده برای شما مناسب تر از قیمت بازار در بیاید.

صادرات لوله پولیکا‌ گرانولی

طی سالهای گذشته و با پیشرفت روز افزون علم و صنعت کشور ما نیز در تولید مواد اولیه و بسیاری از لوازم ضروری پیشتاز در عرصه تولید بوده است و همین موجب شده است تا صادرات بسیاری از محصولات به دیگر کشور ها رونق بسیار زیادی داشته باشد.

یکی از این محصولات صادراتی لوله پلیکا های از جنس گرانول می باشد که به کشور های خاورمیانه و کشور های همسایه ما سال در تناژ بسیار بالایی ارسال می شود.

از لوله های پلیکا های گرانولی برای انتقال انواع گازها و آب های فاضلابی استفاده می‌ شود و همین موجب شده تا کشورهای زیادی خواهان این محصول باشند تا بتوانند در صنایع مختلف از آن استفاده کند و ایران نیز جزو کشور هایی می باشد که در زمینه صادرات این محصول بسیار درخشیده است و قیمت این محصول در کشور ما بسیار مناسب تر از دیگر کشور ها می‌ باشد و همین موجب شده تا تولیدکنندگان و کارخانه داران این محصول بتواند بیش از پیش این محصول کاربردی و مهم را تولید نمایند.

لوله پلی اتیلن

قیمت انواع لوله پولیکا گرانولی

قیمت فروش انواع لوله پلیکا های گرانولی متغیر می باشد و نمی‌توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت .

قیمت محصولات بر اساس قیمت ارز و دلار تعیین می‌شود و طبیعتا هرچه نرخ دلار بالاتر برود قیمت مواد اولیه برای تولید این لوله های پلیکا بالاتر می رود و به تبع آن دستمزد کارگران و دیگر هزینه ‌های جانبی برای سرپا نگه داشتن یک کارخانه و یا یک تولیدی بالاتر خواهد رفت و همه این ها بر روی قیمت نهایی این لوله پلیکا ها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

عامل دیگری که بر روی قیمت فروش لوله های پلیکا گرانول تاثیر می گذارد کاربرد آن می باشد زیرا این لوله ها بر اساس کاربردی که دارند ساخته می شود و سایز قطر و مقاومت آنها با یکدیگر فرق دارد.

به طور مثال لوله پلیکای گرانولی که برای سیستم آبیاری و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد با لوله پولیکا گرانولی که برای انتقال گاز و مجرای فاضلاب استفاده می شود فرق دارند و همین موجب تفاوت قیمت آنها می شود.

قیمت فروش این لوله های پلیکا گرانول ای بر اساس قطرشان و متراژ و همچنین وزنشان تعیین می‌ شود اما به طور کلی می‌ توان گفت معمولا هر شاخه ۶ متری از این لوله های گرانولی از متری ۱۰ هزار تومان شروع و گاها تا ۲۵ تومان نیز متغیر می باشد.

خرید لوله پولیکا گرانولی

خرید و فروش لوله های پلیکا های گرانولی می‌تواند سود بسیار زیادی را تاجرین این محصول برساند.

به طور کلی خرید و فروش محصولات اولیه ای که در صنایع و ساختمان سازی و همچنین کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند سود دهی بسیار بالا و عالی داشته باشد و همین موجب شده تا افراد زیادی به خرید این لوله های گرانولی روی بیاورند زیرا می دانند که این محصول در بازار داخلی بسیار خوبی دارد و علاوه بر آن در بازار های صادراتی نیز می‌ تواند مانور بسیار خوبی بدهند و حاشیه سود بالایی را دریافت نمایند.

شما خریداران گرامی چنانچه قصد دارید لوله پلیکا های گرانولی را خریداری نمایید ما به شما پیشنهاد می ‌کنیم تا با شماره های درج شده تماس بگیرید و با مشاوره از کارشناسان مجرب ما لوله مورد نیاز خود را بسته به نوع کاربرد در قطر و سایز مناسب خریداری نمایید و همچنین شما می توانید برای بررسی قیمت روز این محصول با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما