جستجو کردن

صادرات عمده و خرده پله منهول

صادرات عمده و خرده پله منهول به دیگر کشور های همسایه صورت می گیرد و همین امر موجب ارزآوری به کشور شده است

تنوع کیفیت پله منهول در بازار

پله های منهول با کیفیت های مختلف تولید می شود و تنوع و کیفیت محصول بسیار بالا می باشد و همین موجب شده تا دست خریداران برای انتخاب محصول مورد نظر شان باز تر باشد.

‌پله منهول ها معمولا از جنس فولادی پلی اتیلن فایبر گلاس و بتنی می باشد.

در قدیم از پله های آجری به عنوان پله منهول استفاده می کردند، اما امروزه و با پیشرفت علم و صنعت دیگر این پله های آجری جایی ندارد، زیرا این پله ها که از جنس آجر هستند بسیار پرخطر می باشند و امکان کند شدن و یا شکستن آنها زیاد می باشد و همین باعث می ‌شود تا ایمنی افرادی که از این پله ها استفاده می کنند و پایین و بالا میرود به خطر بیفتد.

پله منهول ها معمولا در فاضلاب های آب شهری و روستایی و یا کانال های آبی و دریچه های سیستم های صنعتی و تهویه و هواکش ها استفاده می ‌شود و معمولا بهترین و پرفروش ترین نوع جنس این پل منهول ها از جنس پلی اتیلن می باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد.

پله منهول

مشخصات پله منهول‌ باکیفیت

همانطور که پیشتر گفتیم از پله منهول برای استفاده در چاه ها و مناطقی که فضای کمی دارد استفاده می ‌شود و اپراتور ها برای بازرسی به مکان هایی که نیاز است به آنجا مراجعه کنند از پله منهول ها استفاده می کنند، پله منهول خوب دارای مشخصاتی می باشد، از جمله این که دارای مقاومت بسیار بالایی باشد، وزن متناسب و کمی داشته باشد راحت النصب باشد، سنگین نباشد و تحمل وزن زیادی را داشته باشد، قابل اشتعال نباشد و در برابر پوسیدگی نیز مقاومت بالایی داشته باشد.

بهترین نوع جنس پله های منهول از جنس پلی اتیلن می باشد، پلی اتیلن معمولا دوجداره و تک جداره هستند و بهتر است برای مکان هایی که حساسیت بیشتری دارند از پله منهول های دوجداره استفاده شود، زیرا دارای مقاومت بسیار بالا می باشد و بدون نیاز به ابزار ها و وسایل خاص نصب می شوند و همچنین استفاده از آنها بسیار راحت می باشد و ایمنی افراد را تضمین می نماید.

توصیه ما به شما این است که به جای استفاده از پله های فولادی یا آجری و بتنی از  پله منهول های پلی اتیلنی استفاده کنید، زیرا هم قیمت مناسب تری دارد و هم راحت تر در دسترس قرار می گیرد و برای افراد راحت تر می باشد.

فروش‌ عمده پله منهول درجه یک

‌پله منهول ها به دلیل کاربرد های فراوانی که در صنعت و تاسیسات دارند از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند و فروش عمده این محصول با قیمت های مختلفی در سراسر بازار های داخلی صورت می گیرد.

پله منهول های درجه یک دارای قیمت به نسبت بالاتری از پله منهول های درجه دو و سه می باشد و این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در کیفیت ماندگاری و مقاومت این محصول می باشد.

پله منهول محصولی استوانه‌ا ی می باشد که در سایز های مختلف و در قطر های متفاوتی تولید و به بازار ارائه می شود.

سالانه تعداد زیادی از کارگران و افراد تاسیساتی در حین انجام کار و وظایفشان در درجه های فاضلاب های شهری و روستایی و یا کارخانه ها دچار سانحه می‌ شوند، زیرا نبود پله منهول با کیفیت و استاندارد موجب می‌ شود تا ایمنی این افراد به خطر بیفتد، پس بهتر است برای حفظ ایمنی افراد و کارگران از پله منهول های استاندارد استفاده شود تا هم موجب شود که ایمنی کار بالا برود و هم درصد خطا و بروز حوادث پایین بیاید.

فروش عمده پله منهای استاندارد توسط فروشندگان صورت می‌ گیرد و بهتر است به فروشنده معتبر مراجعه کنید تا جنس درجه یک را به شما معرفی نماید.

قیمت فروش پله منهول در اصفهان

استان اصفهان یکی از ابر استان های صنعتی در کشور ما ایران می باشد، که صنایع مختلفی در آن مشغول به فعالیت هستند که یکی از بزرگترین تولید کننده های پله های منهول در کشور محسوب می شود.

پله منهول ها با جنس های مختلفی تولید می‌ شوند و هر کدام از آنها کاربرد مخصوص به خودش را دارد به طور مثال پله های منهول مخصوص چاه ها و فاضلاب های آب شهری و روستایی بهتر است، از پله منهول هایی از جنس پلی اتیلن استفاده شود زیرا این جنس در برابر آب و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و دچار پوسیدگی نمی شود .

به دلیل جنس و خاصیتی که دارد بر خلاف فلز ها اکسید نمی شود.

این محصول با جنس پلی اتیلن وزن سبکی دارد و در عین سبک بودن از مقاومت بسیار بالایی برخور دارند و تا وزن های بالای ۲۰۰ کیلو را نیز به راحتی تحمل می کند.

پله منهول های پلی اتیلنی راحت النصب هستند و نیاز به ابزار بزرگ و خاص برای نصب نیاز ندارند و همچنین قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

قیمت پله منهول های پلی اتیلنی بر اساس قطر سایز و وزن و برند تولید کننده متغیر می باشد و معمولا از متری ۲۰۰ هزار تومان شروع و گاها تا ۳۲۰ نیز می رسد.

خرید انواع پله منهول تولید شده

شما خریداران عزیز چنانچه قصد خرید انواع ‌پله منهول با کیفیت را دارید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا این محصول را از فروشنده دسته اولی که محصول را به طور مستقیم از درب کارخانه تحویل می‌ گیرد خریداری نمایید، زیرا با خرید از فروشنده دسته اول شما محصول با قیمت مناسب تری را خریداری خواهید کرد و این می ‌تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه تر باشد.

تولیدی ها و کارخانه های زیادی در استان اصفهان وجود دارد که این محصول را با کیفیت های متفاوتی تولید و روانه بازار می ‌کند و شما خریداران می توانند این محصول را بر اساس نیازتان و نوع کاربرد تان در سایز و قطر دلخواه سفارش داده و محصولات را با کمترین قیمت و مناسب ترین شرایط در هر کجای ایران که هستید تحویل بگیرید.

تولید پله منهول و دیگر ملزومات مربوط به تاسیسات می‌ تواند سود بسیار خوبی برای تاجر این محصول باشد زیرا کیفیت محصولات تولیدی در کشور ما بسیار عالی می باشد .

علاوه بر بازار های داخلی می توانید بر روی بازار های صادراتی نیز مانور بسیار زیادی دهید، چنانچه قصد دارید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید و یا بازار کار آن را استارت بزنید ما به شما پیشنهاد می کنیم با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید تا از مشاوره کارشناسان مجرب ما بهره مند شوید و حتی قیمت روز این محصول را نیز دریافت نمایید.

تماس با ما