جستجو کردن

عرضه کنندگان دریچه منهول ارزان

در حال حاضر فروشندگان دست اول دریچه منهول های ارزان و باکیفیت را به بازار عرضه می کنند و فضای رقابتی تنگاتنگی را بوجود آوردند.

دریچه منهول چیست؟

شاید برای بسیاری از شما سوال پیش بیاید که دریچه منهول چیست؟

در بسیاری از خیابان ها و معابر، دریچه های فلزی بر روی سطح خیابان می بینید که برای شرکت های آب و فاضلاب و سیستم آبرسانی شهری و روستایی می باشد، این دریچه های فلزی که معمولا به صورت گرد و یا مربع هستند و  به آن دریچه های منهول می گویند.

منهول یا همان آدم رو، محفظه‌ های استوانه هستند که در شبکه های آب و فاضلاب ای و دیگر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و تکنسین ‌ها برای سرکشی و چک کردن موارد مختلف به درون آن می رود و یکی از اجزای آن دریچه منهول می باشد.

چهره های منفور با طراحی های خاص و منحصر به فرد که مناسب با خود آن منهول باشد طراحی می‌ شود بسیار حائز اهمیت است که این محصول در کجا و برای چه مدل منهولی قرار است مورد استفاده قرار گیرد.

دریچه های منهول در جنس های مختلف تولید می شود جنس های همچون فلزی، پلی اتیلنی و فایبرگلاس.

معمولا به دلیل اینکه دریچه های منهول فلزی توسط سارقین سرقت می ‌شود، کارخانه ها اقدام به تولید محصول دریچه های منهول با جنس پلی اتیلن کرده‌اند و همین موجب شده تا میزان سرقت آنها کمتر شود و پلی اتیلن ها جنس های خیلی بهتری دارند و مقاومت آنها نیز بسیار بالا است و در دو نوع تک جداره و دو جداره موجود می باشد.

انواع دریچه منهول در بازار

دریچه های منهول در سایز های مختلفی تولید می‌ شود و همین موجب شده تا انواع مختلفی از دریچه های منهول در بازار موجود باشد ما شاهد این هستیم که منهول ها با جنس های متنوع در بازار و یا حتی در خیابان ها هستند در حال حاضر بیشتر دریچه منهول ها از جنس پلی اتیلن هستند، زیرا این منهول های فلزی تقریبا در حال منسوخ شدن هستند و دریچه های منهول پلی اتیلنی و فایبر گلاسی جای آنها را پر کردند.

دریچه های منهول در سایز های مختلفی تولید می‌ شود و هر کدام از آنها با توجه به اینکه با چه موادی تولید شده اند مورد استفاده قرار می گیرند.

کشور ما ایران کشور تولید کننده است و همین موجب شده تا صنایع مختلفی از جمله صنایع ساخت و تولید منهول، پله منهول و دریچه منهول نیز بازار خوبی داشته باشد، بنابراین افرادی که در زمینه خرید و فروش منهول و دریچه‌ های منهول مشغول به فعالیت هستند می توانند به راحتی محصولات را با قیمت مناسب خریداری نمایند و با حاشیه سودی بسیار عالی به فروش برسانند.

صادرات عمده دریچه منهول

دریچه های منهول معمولا به خودی خود خیلی مورد تقاضا قرار نمی ‌گیرد اما این محصول در کنار منهول و پله منهول مکمل های پرفروشی هستند و کارخانه ها و تولیدی های زیادی در داخل کشور مشغول به تولید این محصولات هستند و ما امروز شاهد این هستیم که این کارخانه ها علاوه بر این که می توانند نیازهای داخلی کشور را تامین کنند و به بازار های صادراتی و بین المللی نیز ورود پیدا کنند و برای کشور های اطراف و کشور های خاورمیانه نیز جنس های با کیفیتی تولید و عرضه نمایند.‌

کارخانه ها و تولیدی های زیادی مشغول به تولید منقول و مشتقات الان هستند، اما کارخانه های بزرگتر توانایی در پتانسیل ورود به بازار های صادراتی را دارند پس بهتر است برای اینکه به این بازار ها ورود پیدا کنید، به دنبال کارخانه‌ دار هایی باشید که این محصول را در تناژهای بسیار بالا تولید می کند و محصول را با قیمت مناسب تر و با حاشیه سود کمتری به شما می دهد این باعث می شود که حاشیه سود شما بالاتر برود و در معاملات خود سود بیشتری نصیبتان شود.

قیمت دریچه منهول با کیفیت

قیمت فروش دریچه منهول های درجه یک و باکیفیت با نمونه های درجه دو و سه آن متفاوت می باشد و همین تفاوت ‌ها می‌تواند تاثیر فاحشی بر روی میزان فروش آن بگذارد دلایل دیگری نیز می‌تواند بر روی قیمت نهایی دریچه های منهول تاثیر بگذارد.

عواملی همچون :

جنس دریچه های منهول

رعایت استاندارد های لازم

سایز دریچه های منهول

قطر این دریچه های منهول

نوسانات ارز بازار

برند تولید کننده

گارانتی پشتیبانی شده از سوی برند تولید کننده

همه این موارد گفته شده تأثیر مستقیمی بر روی قیمت روز درجه های منهول می گذارد و خریداران بهتر است که خرید خود را بصورت عمده و در تیراژ بالا ترین تهیه نمایند، زیرا با خرید عمده درجه ‌های منقول قیمت تمام شده آن مناسب تر در می آید و کارخانه ها می توانند تخفیفات بیشتری به خریداران عمده بدهند.

قیمت فروش دریچه های منهول کامپوزیتی و پلی اتیلنی از یک میلیون تومان شروع و تا دو میلیون و چهارصد تومان متغیر می باشد.

خرید و فروش دریچه معمول

خرید و فروش عمده ی دریچه های منهول می تواند سود دهی بسیار بالایی داشته باشد و همچنین خریداران عمده دریچه های منهول می‌ توانند با مراجعه به فروشنده دفتر اولین کالا خرید بسیار مقرون به صرفه تر داشته باشند، زیرا با خرید از فروشنده دسته اول و با حذف واسطه ها و دلالان محصول با قیمت کمتری در اختیار شما قرار می گیرد.

این روز ها در بازار بین المللی دریچه‌ های منهول، پله‌ های منهول و منهول بسیار پر رونق می باشد، زیرا ایران و کشور های اطراف کشور هایی نفت خیز می باشد که علاوه بر اینکه این محصولات را می توانند برای آب و فاضلاب شهری و روستایی استفاده کنند، برای بسیاری از صنایع پتروشیمی و فرآورده های گاز و نفت نیز استفاده می ‌شود و هر جایی که نیاز به منهول باشد در کنارش قطع به یقین نیاز به دریچه منهول و پله‌ های منهول نیز می باشد، پس بهتر است که این سه کالا در کنار همدیگر و به صورت مکمل هم با قیمت مناسب خریداری شوند.

چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می باشید ما پیشنهاد می ‌کنیم تا با شماره های درج شده در همین صفحه تماس برقرار نمایید و تمامی سوالات خود را از نیرو های متخصصین ما بپرسید تا با دید بازتری بتواند خرید خود را نهایی کنید همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این دریچه های منهول نیز می توانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تماس با ما