جستجو کردن

قیمت خرید پله منهول از تولید به مصرف

قیمت خرید و فروش پله های منهولی که از کارخانه و به صورت تولید به مصرف به بازار ارائه می شود بسیار مناسب می باشد.

پله منهول چیست ؟

شاید تا به حال اسم پله منهول را شنیده باشید اما دقیق ندانید که این پله چه نوع محصولی است و چه کارایی دارد که ما در این مقاله سعی داریم تا این محصول را به شما معرفی کنیم و انواع و کاربرد آن را برای شما توضیح دهیم.

پله منهول به صورت استوانه ای می باشد که معمولا در جنس های مختلفی هم چون فولادی و بتنی فایبر گلاس و یا پلی اتیلنی موجود می باشد و دارای طول و قطر مختلفی می باشد و معمولا برای دریچه های آب و فاضلاب های شهری و یا دریچه های نفتی و مناطق گاز خیز استفاده می شود و آهن در بسیاری از دیگر صنایع پتروشیمی و معادن مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای مکان هایی که نیاز به بازدید و سرکشی دارند و نیاز است ارتفاعی را اپراتور به زیر زمین و یا گاها به ارتفاع بالاتر از سطح زمین برود از آن استفاده می کنند.

این پله منهول ها به راحتی بر روی سطوح نصب می ‌شوند و مقاومت بسیار بالایی دارد و هر کدام از این پله منهول ها در جاهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

دریچه منهول

انواع پله منهول های درجه یک

پله منهول ها انواع مختلفی دارد و همان طور که گفته شد دارای جنسیت های متنوعی می باشد.

پله منهول ها در قدیم در چاه ها و راه های زیر زمینی معمولا از جنس آجر یا بتن می باشد و همین باعث می‌ شود تا ایمنی افراد پایین بیاید و تلفات جانی و مالی زیادی به بار بیاورد.

امروزه و با پیشرفت علم و فناوری جنس های مختلفی وارد بازار شده است که علاوه بر اینکه استاندارد های بسیار بالایی در هنگام ساختشان مورد لحاظ قرار می ‌گیرد، از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

به طور مثال پله منهول های آجری و یا بتنی طی زمان فرسوده و شکسته می شوند و یا حتی پله منهول های فولادی و فلزی دچار اکسید می شوند و مقاومت آنها پایین می آمد اما در مقابل پله منهول های پلی اتیلنی و یا فایبر گلاسی در برابر رطوبت هوا اکسید نمی شوند دچار پوسیدگی نمی شوند و طی مدت زمان های طولانی دچار شکستگی نمی شوند و نه خم می شوند و همین باعث شده تا استفاده از آن ها بسیار راحت تر باشد و دوام و مقاومت بسیار خوبی داشته باشند و بتواند جایگزین مناسبی برای پله منهول های سنتی و قدیمی تر باشند.

پله منهول

تولید کنندگان برتر پله منهول

در کشور ما ایران تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که مشغول به تولید پله منهول های متنوعی می باشد که در این میان تعدادی از آنها جزو برترین تولید کنندگان می باشد که کالا هایی با کیفیت بسیار بالا و درجه یک را تولید و روانه بازار می‌ کند و همچنین محصولاتشان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و همه اینها می تواند جزو مزایای پله منهول هایی باشد که توسط کارخانه ها و تولید کننده های برتر و درجه یک تولید می شوند.

تولید کنندگان برطرف معمولا پله منهول هایی با کیفیت عالی تولید می کنند و از استاندارد های لازم در ساخت و تولید این پله منهول ها پیروی می ‌کند و قیمت آن ها نیز بسیار مناسب می باشد، زیرا کارخانه های بزرگ مواد اولیه مورد نیاز شان را به صورت عمده خریداری می‌ کند و همین موجب می ‌شود تا قیمت تمام شده تولیدی این پله منهول ها نیز برای آنها مناسب تر در بیاید و پیشنهاد ما به شما این است که اگر در زمینه خرید و فروش پله منهول ها مشغول به فعالیت هستند و یا برای مصارف خاص خودتان نیاز به این کالا دارید.

این محصول را در تناژ بالا خریداری نمایید تا بتوانید محصولی درجه یک و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب تر از بازار از درب کارخانه خریداری نمایید.

دریچه منهول فاضلاب

قیمت فروش عمده پله منهول

پله منهول ها دارای انواع مختلفی می باشند و هر کدام از نوع آنها با توجه به متریالی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است قیمت فروش مخصوص به خود را دارد.

آنچه که مشخص است این است که هرچه میزان خرید یک مشتری بیشتر و عمده تر باشد قیمت نهایی محصول نیز کمتر می‌ شود و دست فروشنده برای تخفیف دادن به مشتریان بازتر می باشد، همچنین مشتریانی که قصد خرید این محصول را دارند بهتر است تا با دید بازتری با توجه به نوع جنسیت و کاربردی که این پله منهول ها برای شان دارند خریدشان را انجام دهند.

معمولا بهترین و پرفروش ترین نوع پل من حالا پله منهول های پلی اتیلن می باشد که در دو مدل تک جداره و دو جداره به باز بازار عرضه می شود.

پله منهول های پلی اتیلنی دارای وزن سبکی می باشد که در عین حال از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و این یکی از نکات مثبت خرید پله منهول های پلی اتیلن می باشد زیرا در هنگام حمل و نقل وزن کمتری دارد و باعث می شود تا هزینه باربری برای خریدار کمتر در بیاید.

قیمت فروش عمده پله منهول ها متغیر می باشد و طی زمان های مختلفی بر اساس نوسانات بازار و یا حتی نرخ مواد اولیه متفاوت است و قیمت متغیری دارد.

خرید و فروش پله منهول درجه یک

بازار خرید و فروش پله منهول می‌ تواند بسیار پر رونق باشد و علاوه بر اینکه این محصول در بازار های داخلی مصرف کنندگان زیادی دارد، در بازار های بین المللی مخصوصا بازار کشور های خاورمیانه نیز بسیار پر فروش می باشد، زیرا یکی از اصلی‌ ترین و مهم ‌ترین کاربرد های پله منهول ها استفاده در صنایع پتروشیمی و فرآورده های نفتی می باشد که برای همین جهت این پله منهول ها از نیازهای اساسی هر صنایع می باشد و چون کشور ما ایران این محصول را با نرخ مناسب تری نسبت به دیگر کشور ها در بازار های صادراتی عرضه می کند بازار فروش برای تاجران این محصول می‌ تواند بسیار حاشیه سود بالایی داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین قیمت روز و دقیق این پله منهول های پرکاربرد با شماره های درج شده تماس برقرار گیر بگیرید تا بتوانید از راهنمایی و مشاوره تیم تخصصی ما بهره مند شوید.

تماس با ما