جستجو کردن

خرید و قیمت انواع لوله پولیکا پودری

جهت استعلام قیمت و خرید انواع لوله های پولیکا پودری می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید و خرید خود را انجام دهید.

انواع لوله پولیکا‌ پودری باکیفیت

لوله پلیکای پودری از پودر پی وی سی های درجه یک تولید می‌ شود و در انواع و اقسام مختلفی و در شکل ‌های متنوعی در بازار موجود می باشد، لوله پلیکا های پودری دارای مقاومت بالاتری نسبت به لوله پلیکا های گرانولی هستند و همین موجب شده تا در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرند.

از مهمترین کاربرد های لوله پلیکای پودری در انتقال آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی می باشد و همچنین برای انتقال فاضلاب و پساب های آن نیز از این کالا استفاده می شود.

این لوله های پولیکا پودری از مواد درجه یک تولید می‌ شوند و همین موجب می‌ شود تا انواع مختلفی از این کالا در بازار موجود باشد، زیرا کارخانه ها و تولیدی های مختلف با فرمولاسیون و مخصوص به خودشان اقدام به تولید این کالا کرده‌ اند و همین تفاوت در کیفیت و درجه بندی آنها موجب شده تا انواع مختلفی از آنها در بازار موجود باشد.

بهتر است پیش از خرید لوله های پلیکا های پودری را بدانید که این لوله ها را برای چه کاربردی و برای چه مکانی نیاز دارید، زیرا هر لوله پلیکا پودری دارای کاربرد مخصوص به خود می باشد، به طور مثال شما نمی توانید از لوله پولیکا هایی که برای پوشش و عایق سیم و کابل در ساختمان ها مناسب می باشد برای انتقال آب در دریچه های آب و فاضلاب استفاده کنید.

کاربرد لوله های پولیکا پودری

لوله های پلیکا های پودری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همین موجب شده تا در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گیرد اصلی ترین کاربرد لوله های پلیکا انتقال مایعات، آب و پسماند های فاضلاب می باشد.

در بسیاری از ساخت و سازها و ساختمان ها از لوله های پلیکا برای پوشش و عایق کابل های برق و آنتن دهی تلفن استفاده می شود راهنما شاهد این هستیم که از این لوله ها برای انتقال پسماند های فاضلاب های شهری و روستایی نیز استفاده می شود.

لوله های پلیکا با اینکه دارای مقاومت و جنس خوبی هستند، اما برای انتقال موادی همچون گاز و سیالات آن و دیگر موادی که مربوط به صنایع پتروشیمی و نفت هستند مناسب نیست، زیرا به دلیل جنسی که دارد ممکن است با این مولکول ها واکنش نشان دهد و تحمل آن را نداشته باشد و دچار شکستگی و یا ترکیدگی شود.

از این لوله پلیکا های پودری درجه یک و با کیفیت در صنایع کشاورزی و سیستم‌ های آبیاری پاششی و قطره ای نیز استفاده می‌ شود.

این لوله ها در قطر های مختلفی تولید می‌ شوند و همچنین به راحتی می‌ توان هر متراژ از آن را با بست و زانو های مختلف به یکدیگر اتصال داده و طول بسیار زیادی از آن را در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار داد.

صادرات لوله پولیکا پودری

با افزایش علم و صنعت در کشورمان ایران توانسته محصولات زیادی را در داخل کشور تولید کنیم و علاوه بر آن که نیاز های داخلی کشور را به صورت کامل تعمیم می‌ نماییم ما امروزه پتانسیل صادرات بخش زیادی از این تولیدات را به دیگر کشور ها نیز داریم.

صادرات عمده لوله پلیکا های پودری با کیفیت بالا امروز کار سختی نیست و کشور های مختلفی خواهان خرید این کالا های صنعتی از کشور ما ایران می باشند و با توجه به کم بودن نرخ تولید در داخل کشورمان بسیاری از کشور ها منجمله کشور های خاورمیانه از محصولات ایرانی در صنایع و بازار شان استفاده می کنند.

به دلیل نفت خیز بودن منطقه خاورمیانه، کشور های اطراف نیاز به انواع لوله های پلیکا برای انتقال سیالات شان دارد و همین باعث شده تا کشور ایران بتواند در صدر پرفروش ترین کشور های دنیا که در زمینه تولید مواد اولیه و صنعت فعالیت می‌ کنند قرار بگیرد و همین موجب شده تا اقتصاد کشور به رشد برسد و حاشیه سود زیادی به تجار این محصول برسد.

لوله های پلیکا به دلیل وزن پایینی که دارند به راحتی در حمل و نقل به صرفه هستند و نیاز به کانتینر های بزرگ برای انتقال آن ها نمی باشد.

لوله پولیکا گرانول

قیمت عمده لوله پولیکا پودری باکیفیت

قیمت فرش عمده لوله پلیکای با کیفیت مرغوب در بازار دارای نوساناتی می باشد و نمی‌ توان نرخ دقیقی برای آن تعریف کرد.

اما آنچه که مسلم و بدیهی است این می باشد که لوله پلیکا های درجه یک دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به سایر لوله های درجه دو می باشند و همین موجب شده است تا خریداران مایل به خرید این دو لوله پلیکا ها باشند، قیمت لوله پلیکا ها و اساس عوامل متعددی تعیین می شود، عواملی همچون درجه کیفیت تولید شده برند سازنده، طول لوله پلیکا قطر لوله پلیکا، وزن خروجی کار، رعایت استاندارد های لازم بین المللی، گارانتی ارائه شده از سوی شرکت و غیره.

چنانچه قصد دارید این محصول یعنی لوله پلیکا های پودری را خریداری نمایید پیشنهاد ما به شما این است که به فروشندگانی که خط تولید کارخانه را در دست دارد و دست اول می باشند، آنها مراجعه کنید زیرا قیمت فروش این فروشندگان بسیار مناسب تر از قیمت فروش این کالا در بازار می باشد.

لوله پلیکا های پودری معمولا در شاخه‌های ۶ متری و ۱۲ متری موجود می باشند و هر کدام از آنها با توجه به عواملی که در بالا به آن اشاره شده است حداقل از متری ١٠ تومان شروع و گاها تا متری ۶٠ تومان نیز متغیر می باشد.

خرید و فروش لوله پولیکا

خرید و فروش انواع لوله پلیکا با قیمت های مناسب در بازار صورت می‌ گیرد، اگر دلالان و واسطه ها در بازار حذف بشوند قیمت این محصول بسیار مناسب و پایین می آید، اما نمی شود جلوی واسطه گران را گرفت و بهتر است خریداران به فروشنده ای که این محصول را با سود کمتر و حذف دلالان به بازار ارائه می دهد، مراجعه کنند.

خرید و فروش این کالا سود بسیار بالایی دارد چون جزو مواد پر مصرف در تمامی صنایع می باشد و به هر صنعتی و هر کارخانه‌ ای که مراجعه کنید این لوله ها را در سایز و اشکال مختلف خواهید دید.

بنابراین می توان روی این کار سرمایه‌ گذاری کرد و به سود های بسیار بالایی رسید.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه اطلاعات تخصصی و بیشتری راجع به این لوله های پلیکا های پودری به دست آورید با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید و با تیم کارشناسان متخصص و مجرب ما ارتباط برقرار نمایید و تمامی سوالات خود را بپرسید و جواب آن را دریافت کنید، همچنین می توانید برای دریافت قیمت روز لوله های پلیکا از آنان سوال بپرسید.

تماس با ما