جستجو کردن

تامین کننده لوله پولیکا گرانولی مرغوب

در کشور ما کارخانه های تولیدی زیادی به عنوان تامین کننده های لوله پولیکا گرانولی مرغوب مشغول به فعالیت می باشند.

لوله پولیکا گرانولی چیست؟

شاید تا به حال اسم لوله پولیکا به گوشتان خورده است، اما ممکن است ندانید که لوله پولیکا انواع مختلفی دارد از جمله لوله پولیکای پودری و لوله پولیکای گرانولی این دو لوله پولیکا دارای تفاوت هایی می باشند که ما در این مقاله سعی داریم تا راجع به لوله پولیکای گرانولی توضیحات بیشتری بدهیم.

لوله پولیکا های گرانول ای از نوع مواد بازیافتی هستند که از طریق دانه های گرانول که خود نیز بازیافتی هستند تحت فشار و دمای بالا و توسط دستگاه های مخصوص تولید شده و شکل می گیرند.

از دیگر ویژگی های مهم و بارز لوله پولیکا های گرامری و رنگ آن ها می باشد که معمولا به رنگ خاکستری، طوسی و یا مشکی می باشد

به دلیل اینکه این لوله ها از مواد بازیافتی به دست می آیند تناژ رنگی محدودی دارند و برخلاف سایر لوله ها که در تناژ رنگ بندی های متنوع طرح تولید و روانه بازار می شوند.

این لوله های پولیکا های گرانولی نسبت به دیگر لوله های پولیکا دارای مقاومت کمتر می باشد و در قطر و سایز های مختلفی تولید می‌ شوند این لوله های پولیکا کاربرد های مخصوص به خود را دارند.

لوله پولیکا گرانول

نحوه تولید لوله پولیکا گرانولی

لوله های پولیکای گرانولی از دانه های گرانول و در اثر فشار بالا و قالب سازی ساخته می شوند.

اگر از دانه های گرانول درجه یک برای تولید این لوله ها استفاده شود، انتهای کار یک لوله پولیکا درجه یک به ما می‌ دهد اما اگر از دانه های گرانولی درجه دو به همراه مواد بازیافتی تولید شود.

لوله پولیکا با درجه دو و سه خروجی کار خواهد بود که طبیعتا تفاوت این لوله پولیکا ها با یکدیگر بسیار زیاد است و لوله پولیکا درجه یک از مقاومت بالاتری نسبت به لوله پولیکای درجه دو برخوردار می باشد، همچنین میزان کیفیت لوله پولیکا های درجه یک نیز نسبت لوله پولیکا درجه دو کمتر می باشد.

هر کارخانه تولید کننده، روش خاص تولید خود را دارند و نمی ‌توان گفت که روش های ساخت لوله های پولیکا در همه شرکت ها و تولیدی ها یکسان می باشد و هر کدام از کارخانه‌ ها قالب های مخصوص به خود را دارند و از مواد اولیه منحصر به فرد خود و با فرمولاسیون مخصوص خود این محصول را تولید و روانه بازار می ‌کنند و همین موجب شد تا در بازار انواع کیفیت های مختلف لوله پولیکا گرانولی وجود داشته باشد و همچنین نرخ فروش آن ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

لوله پولیکا گرانول

قیمت فروش لوله پولیکا گرانول عمده

لوله پولیکا های عمده می ‌تواند دارای قیمت های مختلفی در بازار باشد.

قیمت فروش لوله های پولیکا بسیار متغیر است و عوامل مختلفی همچون برند تولید کننده، کیفیت مواد اولیه، قطر و سایز لوله ها و نوسانات ارزی دلار و غیره می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت گذاری این کالا داشته باشد.

همانطور که پیشتر گفتیم هر کارخانه تولیدی از فرمولاسیون مخصوص به خود برای تولید انواع لوله ها استفاده می‌ کند و همین نیز می‌تواند موجب شود تا هر برندی قیمت مخصوص به خود را داشته باشد و خریداران می توانند بر اساس میزان حجم خرید شان این کالا را با قیمت ‌های مناسب‌ تری تهیه کنند، یعنی هر چه میزان خرید شما در تناژ بالاتری باشد قیمت تمام شده برای شما کمتر خواهد بود و از عامل مهم بعدی که در کم شدن قیمت لوله های پولیکا های گرانولی می تواند تاثیر بگذارد این است که شما به عنوان یک خریدار بتوانید کالا را از فروشنده دست اول تهیه نمایید و زمانی که از فروشنده دست اول کالا را خریداری می نمایید به این معنی است که دلالان و واسطه ها را از میان برده و سود آن ها تبدیل به حاشیه سود شما در معامله می شود.

انواع لوله پولیکا گرانولی

لوله پولیکا های گرانول یا همان لوله های پی وی سی دارای انواع مختلفی می باشد از جمله لوله پولیکای فشار ضعیف یا همان ضعیف، لوله پولیکای فشار متوسط و لوله پولیکای فشار قوی.

هر کدام از این لوله های پولیکا که نام برده شده در صنایع مختلف کاربرد های منحصر به فرد خود را دارند به طور مثال لوله پولیکا هایی که برای انتقال آب و فاضلاب استفاده می شود با لوله پولیکا هایی که برای پوشش سیم کشی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد فرق دارد.

بهتر است قبل از اینکه بخواهید این محصول یعنی لوله پولیکا های گرانولی را سفارش دهید بدانید که از این کالا در چه مکانی و برای چه کاری قرار است استفاده کنیم تا فروشنده بتواند کالای مناسب با کاربرد شما را برایتان ارسال نماید.

لوله های گرانولی معمولا به رنگ مشکی و یا خاکستری می باشند و دلیل آن این است که این لوله های گرانولی از مواد بازیافتی تولید می ‌شوند و پس از یک بار حرارت و قالب گیری دیگر قادر به ذوب مجدد آنها و فرمدهی نیستند و مناسب برای تولید لوله های پولیکا می باشند.

لوله های پولیکا یکی از پر فروش ترین انواع لوله ها در بازار می باشد، زیرا این لوله در سایز ها و قطر های مختلفی تولید می ‌شود و در صنایع مختلف کاربرد دارد و از نرخ مناسبی نیز برخوردار می باشد.

خرید مستقیم لوله پولیکا گرانولی

چنانچه قصد خرید عمده لوله پولیکای گرانولی را به صورت مستقیم از درب کارخانه دارید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا به سراغ فروشندگانی بروید که به صورت آنلاین و اینترنتی این محصول را به فروش می رسانند، زیرا قیمت فروش لوله های پولیکا در بازار سنتی بسیار مدرن می باشد و در بازار های سنتی ما شاهد هزینه های بیشتر برای فروشندگان هستیم هزینه هایی هم چون اجاره مغازه انبار و یا سوله، دستمزد کارمندان ای که در آن مکان مشغول به فعالیت هستند، مالیات‌ های افزوده و غیره که این هزینه ها برای فروشنده اینترنتی لحاظ نمی شود و همین باعث شده تا فروشندگانی که به صورت آنلاین این محصول را خرید و فروش می‌ کنند قیمت قیمت مناسب تری بر روی کالا های خود بگذارند، پس بهتر است به فروشندگان اینترنتی که دست اول لوله های پولیکا های گرانولی را از درب کارخانه خریداری نماید مراجعه نمایید.

اگر برای شروع کار نیاز به مشورت و راهنمایی های بیشتری دارید و یا سوالات تخصصی تر دارید می توانید به شماره های موجود زنگ بزنید و سوالات خود را از مشاورین متخصص ما بپرسید تا با دید بازنگری خرید خود را انجام دهید.

همچنین می توانید جهت استعلام قیمت روز لوله های پولیکا گرانولی با آن ها ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما