جستجو کردن

مرکز‌ عرضه دریچه منهول با کیفیت

مرکز فروش و عرضه انواع دریچه منهول باکیفیت در سراسر کشور با بهترین تیم فروش آماده ارائه خدمات می باشد.

انواع کیفیت های دریچه منهول

دریچه های منهول یا همان دهانه های آدم رو برای پوشش انواع منهول ها اعم از منهول مخابراتی منهول فاضلابی و منهول آبی مورد استفاده قرار می گیرد تا هم بتوان ورودی منهول را قفل کرد و هم این که از سقوط اشخاص و یا اجسام به درون آن جلوگیری کرد.

دریچه های منهول معمولا در جنس های مختلف موجود می باشد جنس های همچون بتنی، فولادی پلی اتیلنی و فایبرگلاس.

کیفیت دریچه های منهول بسیار حائز اهمیت است، زیرا معمولا منهول ها دارای عمر طولانی بالای ۵۰ سال هستند، پس باید از دریچه ‌های منهول با کیفیت نیز استفاده کرد که طی تمام این سال ها دچار آسیب‌ دیدگی نشود، زیرا آسیب دریچه ‌های منهول بسیار خطر آفرین از زمان ممکن است برای افراد و وسیله ‌های نقلیه مشکلاتی ایجاد کند و همچنین موجب صدمه دیدن خود منهول ها شود، پس بهتر است در هنگام خرید دریچه های منهول دقت لازم را داشته باشید تا بهترین کیفیت و بهترین متریال تولید شده از کارخانه را تهیه و خریداری نمایید.

کاربرد دریچه منهول در بازار

در حال حاضر در کشور ما تولیدی های زیادی وجود دارد که مشغول به تولید انواع منهول، دریچه منهول و پله منهول می باشند و این موجب شده تا دریچه های منهول نیز دارای استفاده های فراوانی در بازار باشند.

از منهول ها در صنایع آب و فاضلاب، شبکه های آبرسانی شهری و روستایی و در صنایع مخابرات نیز استفاده می شود.

دریچه های منهول برای پوشش منهول ها استفاده می شود، زیرا در صورت باز بودن منهول ممکن است اشخاص به درون آن سقوط کنند و یا خودرو ها و دیگر وسایل نقلیه نیز در آن گیر کنند و همچنین موجب می ‌شود تا اشیا و اجسام زیادی به درون آن سقوط کند و موجب شود که در عملکرد این منهول ها اختلال ایجاد شود، پس بهترین راه این است که منهول ها با دریچه های منهول پوشانده شوند.

دریچه ‌های منهول قفل دارند و همین موجب می‌ شود که هر کسی به درون این منهول ها دسترسی نداشته باشد و محیط برای افراد تاسیساتی کاملا امن باشد.

انواع مختلفی از این دریچه های منهول در بازار موجود می باشد و هر کدام از آنها با توجه به سایز و جنسی که دارند دارای نرخ فروش مخصوص به خود می باشند.

دریچه منهول

تولید دریچه منهول به صورت عمده

در کشور ما ایران تولیدی های زیادی مشغول به فعالیت هستند که از مهم‌ ترین این تولیدی ها می‌ توان به تولید انواع منهول دریچه منهول و پله ‌های منهول اشاره کرد.

درجه های منهول دارای کاربرد های بسیار زیادی هستند و نقش اساسی در صنایع آب و فاضلاب و تاسیسات دارد و می‌ توان گفت مکمل صفر تا صد و همیشگی منهول ها می باشد، زیرا هر کجا که منهولی وجود داشته باشد دریچه منهول و هم پله های منهول نیز وجود دارد.

تولیدی های مختلف می ‌توانند این محصول را در جنس های مختلفی تولید کنند و هر کارخانه و تولیدی با توجه به فرمولاسیون خاص خود این کالا را در قطر و سایز های مختلف و با کیفیت های متنوع تولید و روانه بازار می کند.

کارخانه های متعددی در سراسر استان های ایران مشغول به تولید محصولات صنعتی می باشند و دریچه منهول ها در سراسر کشور تولید می‌شود و تولید کنندگان ایرانی علاوه بر این که توانست از پس بازار های داخلی کشور بر بیایند، می توانند به بازار های خارجه و صادراتی نیز این محصول را ارسال نمایند و بتوانند به راحتی سفارش مشتریان خارجی خود را نیز تامین کنند و همین نیز باعث می ‌شود تا کشور ما ایران پیشرفت های چشمگیر زیادی داشته باشد.

دریچه منهول

قیمت دریچه منهول در بازار تهران

به عنوان یک خریدار حتما اطلاع دارید که بازار تهران دارای مناسب ترین قیمت و تنوع کیفیت در تمامی محصولات می باشد و شما می توانید دریچه های منهول را با قیمتی مناسب تر از سایر شهر های کشور این کالا در بازار تهران مشاهده نمایند اما پیشنهاد جالب دیگری برای شما داریم.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به بازار مدرن این کالا یعنی دریچه منهول را با کیفیتی بالا و قیمت مناسب تر از آنچه که در بازار تهران ارائه می ‌شود خریداری نمایید.

علت کم بودن قیمت در بازار های مدرن این می باشد که فروشنده اینترنتی بسیاری از استهلاک و هزینه‌ ای که فروشنده سنتی دارد را ندارد و همین موجب می شود تا کالایی را که به صورت دست اول از کارخانه خریداری می کند را با حاشیه سود کمتری به فروش برساند.

قیمت فروش دریچه های منهول بسیار متنوع می باشد و هر جنس آن نرخ فروش مخصوص به خود را دارد به طور مثال قیمت دریچه منهول بتنی با قیمت دریچه منهول پلی اتیلن و یا فلزی یکسان نمی باشد.

اما می توان قیمت حدودی برای آن در نظر گرفت به طور معمول قیمت دریچه های منهول از ١ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شروع و گاها تا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

خرید بدون واسطه دریچه منهول

همانطور که بالاتر گفتیم شما خریداران عزیز می توانید با مراجعه به بازار های مدرن دریچه های منهول را به صورت عمده و بدون واسطه از فروشنده اصلی به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

با مراجعه به بازار های مدرن شما در واقع دلالان و واسطه گران را از میان برده اید و کالا را به صورت مستقیم از درب کارخانه خریداری نموده اید.

این موجب می‌شود تا در بسیاری از هزینه ‌های شما صرفه جویی های زیادی شود، با خرید بدون واسطه دریچه منهول می توانید تا حد بسیار زیادی از خدمات و تخفیفاتی که از سوی کارخانه ارائه می شود بهره مند بشوید.‌

شما عزیزان می توانید این کالا را با قیمت های بسیار مناسب خریداری کرده و به دیگر کشور های اطراف که خواهان این محصول می باشند ارسال نمایید و حاشیه سود زیادی را دریافت نمایید.

کشور های همسایه ما کشور هایی هستند که تولیدی های زیادی ندارند و همین موجب شده است تا بسیاری از اقلام و کالاهای مصرفی و صنعتی خود را از تجار ایرانی خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مقایسه کردن قیمت فروش تاجران اینترنتی با بازار تهران می توانید با شماره های درج شده تماس برقرار نمایید و پس از کسب اطمینان لازم خرید خود را نهایی کنیم کنید.

تماس با ما