جستجو کردن

فروش دریچه منهول کامپوزیت به نرخ درب کارخانه

در واقع هدف اصلی از ساخت دریچه منهول درجه یک این است که از سقوط ناگهانی افراد به داخل چاه های منهول جلوگیری کند.

دریچه منهول آب و فاضلاب

زمانی که به خیابان بروید، در سطح شهر متوجه دریچه‌ هایی می شوید که این محصولات در شبکه آب و فاضلاب شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به افزایش جمعیت و روی آوردن مردم به شهر نشینی، یکی از موضوعاتی که اهمیت زیادی پیدا کرد، فاضلاب کشی خیابان ها است.

در فرآیند فاضلاب کشی، مسیر هایی زیر زمین حفر شده تا کارشناسان از این طریق بتوانند مشکلات فاضلاب های شهری خانگی را بررسی کرده و به رفع مشکل بپردازند.

دریچه ها، دارای درپوش های محافظی هستند که از سقوط افراد به داخل آن جلوگیری کرده و با توجه به حفره هایی که در سطح آن وجود دارد، در شرایط بارندگی سبب ایمنی خودرو و افراد می گردد.

همچنین اصلی ترین کاربرد این محصول، هدایت فاضلاب شهری و خانگی به یک مسیر است.

همانطور که مستحضر هستید، دریچه های مسیر فاضلاب در سراسر شهر وجود دارد که اصولا این دریچه ها جنس های مختلفی دارد و هر کدام از آن ها برای یک کاربرد ساخته شده است.

کاربرد اصلی این محصول، برای دسترسی سریع به قسمت های داخلی آن است که این دریچه ها سطح یکنواختی را در خیابان به وجود می ‌آورد و باعث راحتی رفت‌ و آمد ها می گردد.

این دریچه ها علاوه بر نصب روی چاه آب و فاضلاب، روی منهول های کابل کشی، مخابرات و گاز رسانی هم نصب می شود.

لازم است بدانید، این دریچه ها وزن های مختلفی  را دارا بوده که دریچه های سنگین تر اغلب در امکانی که ماشین های سنگین تردد دارند، استفاده می شود که وزنی بالای 115کیلوگرم دارند.

مشخصات دریچه منهول

لازم است بگوییم، دریچه منهول در سایز و اندازه های مختلفی تولید می ‌شود، جنس آن ها هم مختلف است و اغلب از جنس پلی اتیلن، کامپوزیت و بتن می باشد.

از مشخصات این محصول می توان به ویژگی ظاهری محصول اشاره داشت که در اشکال مستطیل، مربع و دایره ای تولید شده و به صورت ساده و لولا دار می باشد.

در زمان های گذشته اغلب این دریچه ‌ها، جنس چدن داشتند؛ اما با توجه به اینکه سرقت این درب ها در سطح خیابان بسیار زیاد شد، تولید کنندگان به این فکر افتادند که جنس دریچه منهول را از بتن یا کامپوزیت تولید نمایند.

دریچه ها چدنی در دو نوع منهول خاکستری و داکتیل  می باشد، که دریچه های داکتیل به چدن نشکن معروف می باشد و از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است همچنین، در برابر گاز های خورنده، بسیار مقاوم است.

با پیشرفت تکنولوژی، دریچه منهول ضد سرقت هم تولید شد که از جنس نانو کامپوزیت می باشد.

دریچه های نانو کامپوزیت منهول دوام بسیار بالایی دارد و در برابر شعله، حرارت، سرما و گرم و  فشار بالا مقاومت زیادی از خود نشان می دهد، همچنین در حین عبور اتومبیل از روی آن ایجاد سر و صدا نخواهد کرد.

دریچه منهول چدنی وزن زیادی دارد و همچنین هزینه تولید آن هم بالا می باشد، از طرفی به دلیل وزن زیاد، جابجایی آن بسیار سخت است.

مورد دیگر، دریچه های منهول بتنی است که عمر طولانی داشته و در برابر فشار اتومبیل ها رفت و آمد مقاومت بالایی از خود نشان می دهد؛ همچنین در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است و قیمت آن هم به نسبت سایر دریچه های منهول ارزان تر می باشد.

از طرفی این دریچه ها هم وزن بالایی دارند و همین موضوع باعث شده جابجایی سختی داشته باشد.

مورد بعدی دریچه منهول پلاستیکی است که وزن سبک و حمل راحت از جمله مزایای این محصول می باشد و در رنگ و ابعاد مختلفی تولید شده است.

دریچه منهول

تولید کننده دریچه منهول کامپوزیت

تولید کننده دریچه منهول کامپوزیت در کشور جهت رفع نیاز متقاضیان در تلاش است و همواره این محصولات را با بهترین متریال و با بالاترین کیفیت تولید نموده و در اختیار خریداران قرار می دهد.

اغلب خرید دریچه منهول توسط شهرداری و شرکت های آب و فاضلاب انجام می شود و همانطور که می دانید، خرید عمده و مستقیم یکی از بهترین روش ها است.

به سبب خرید و فروش عمده، این محصول قیمت کمتری را در پی خواهد داشت و همه خریداران به همین واسطه بهتر است اقدام به خرید محصول از تولید کنندگان اصلی کرده تا از بهترین نرخی که می توان به آن دست یافت، بهره مند شد.

در واقع خرید عمده، یک فرصت مناسب برای شما عزیزان است و با برقراری ارتباط مستقیم می توانید نقش اساسی و مهمی را در حذف هرگونه واسطه گران داشته باشید.

لازم است که قبل از خرید انتخاب این دریچه ‌ها، راهنمای خرید این محصول را دانسته تا مطابق با این موضوع انتخابی درست داشته باشید.

معمولا دریچه های منهول، ابعاد، اندازه و همچنین جنس های گوناگونی دارد که شما می توانید با توجه به شرایط آب و هوایی محیط و همچنین نیاز خود این محصول را انتخاب کنید.

توجه به برند تولید کننده محصول و متریال به کار رفته در تولید آن هم اهمیت زیادی دارد، که هر چه مواد اولیه استفاده شده در این دریچه ها با کیفیت تر باشد، قطعا محصول تولیدی هم از کیفیت خوبی برخوردار بوده و طول عمر آن ها هم بالاتر خواهد بود.

دریچه منهول

اگر به هر دلیلی امکان مراجعه مستقیم به صورت حضوری به فروشنده اصلی وجود ندارد، باید بدانید که مجموعه ما در این راستا می ‌تواند به شما عزیزان کمک کند که با وارد شدن به سایت هم قیمت را استعلام بگیرید و هم محصول را با کیفیت بالا خریداری کنید.

ما با دسترسی سریع کالا به شما این امکان را می دهیم که خرید خود را به راحتی انجام دهید.

در حال حاضر شماره تلفن های موجود در سایت و فرم مربوطه از جمله مهم ترین راه های ارتباطی شما با فروشندگان مستقیم این محصولات در بازار است که اگر امکان تماس ندارید، با پر کردن فرم، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوران فروش ما در تمام مراحل خرید، همراهتان خواهند بود که اینگونه انتخاب دریچه های با کیفیت برای تان راحت تر شده و همچنین هزینه های اضافی را هم به حداقل می رسانید.

همچنین لازم به ذکر است، اگر در خرید خود دچار هر نوع شک و شبهه و سوالی شده باشید، کارشناسان ما بدون هیچ کوتاهی، با آرامش پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود و تمام تجارب خود را در اختیارتان خواهند گذاشت.

تماس با ما