جستجو کردن

لیست قیمت لوله پلیکا پودری اصفهان

لوله پلیکا پودر، جز پر استفاده ترین نوع لوله ها بوده که کاربرد های صنعتی و خانگی بسیار متعددی را شامل می شود.

مشخصات لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا، جز لوله هایی است که تقریباً همه ما آن ها را می شناسیم و کاربرد های متعدد آن را مشاهده کردیم.

این محصولات انواع مختلفی داشته و یکی از آن ها لوله پلیکا پودری است که در ادامه به مشخصات این محصول می پردازیم.

لوله ها در سایز های مختلفی هستند و به سه دسته فشار قوی، معمولی و نیمه قوی تقسیم بندی می گردد.

این لوله ها طول عمر بسیار بالایی داشته و مواد پلیمری به کار رفته در تولید آن درجه یک بوده بنابراین محصول در برابر خوردگی و سایش بسیار مقاوم خواهد بود.

لازم است بدانید که تمام استاندارد های لازم در تولید لوله های پلیکا رعایت شده از این رو برای سیستم لوله کشی گزینه مناسبی محسوب می‌ شود و بهترین جایگزین برای لوله های فلزی و فولادی است.

این لوله طی فرآیند خاصی تولید شده و اغلب در شبکه های آبرسانی، انتقال فاضلاب شهری و خانگی، کابل کشی، مخابرات و غیره به کار گرفته می ‌شود.

لوله پلیکا چون مقاومت زیادی دارد، از هر نوع آسیب های احتمالی در حین کار جلوگیری می کند همچنین بسیار مستحکم هستند، در برابر فشار زیاد آسیب ندیده و دچار شکستگی نمی شود.

اگر به صورت رو کار مورد استفاده قرار بگیرد، سالیان سال استفاده مفید داشته؛ زیرا ساختار آن در برابر نور خورشید و عوامل جوی تغییری نکرده و دچار پوسیدگی نمی شود.

لازم است بدانید این محصولات برای انتقال آب آشامیدنی هم گزینه مناسبی است، چون میکروب و آلودگی ها در آن رسوب نبسته، در نتیجه سلامت مصرف ‌کننده را هم به خطر نخواهد انداخت.

لوله های پلیکا محصولات نسوزی هستند که در برابر آتش و حرارت بالا مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

نصب آن ها راحت و ساده بوده و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار هستند؛ همچنین وزن سبک آن ها باعث حمل و نقل و جابجایی راحت محصولات گردیده است.

این نوع لوله ها امنیت بیشتری هم دارند و تمام این ویژگی و مزایا باعث شده تولیدات آن هر روز نسبت به گذشته، بیشتر و بیشتر شود.

کاربرد لوله پلیکا پودری صنعتی

حتما تا این قسمت از مقاله با لوله پلیکای پودری به خوبی آشنا شدید، در ادامه می خواهیم کاربرد های مهم صنعتی آن را نام ببریم.

این محصولات اغلب در صنعت ساختمان سازی استفاده گسترده‌ ای دارند و بیشتر افراد لوله های پلیکا را با نام لوله طوسی هم می‌ شناسند.

مزایای ذکر شده در بالا باعث شده استفاده از آن ها در صنایع روز به روز بیشتر شود و یکی از مهم‌ترین این صنایع، صنعت آب و فاضلاب است.

با توجه به میزان فشار آب و فاضلاب از مدل های مختلف این لوله ها استفاده می شود که لوله cpvc جز مقاوم ترین نوع آن ها در برابر مواد شیمیایی است زیرا پوسیده نمی شود.

این لوله در سیستم های آبیاری زهکشی و خطوط فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد همچنین، در ساخت ناودان و در صنعت برق برای کشیدن کابل هم به کار گرفته می شود.

از موارد مصرف دیگر این محصول می توان به کاربرد های آبرسانی و پوشش های کابل مخابراتی اشاره نمود.

از این محصول می توان حتی برای تخلیه آب باران استفاده کرد یا سیستم آبیاری تحت فشار با لوله های پلیکا بهترین گزینه هستند.

پلیکا PVC جهت برق کشی ساختمان ها و سایر اماکن به کار گرفته می‌ شود؛ زیرا نارسانا بوده و نصب سریعی هم در این بخش دارد.

لوله هایی که برای پوشش های کابل برق استفاده می شود، چون نیاز به تحمل فشار ندارد ضخامت کمی دارد.

لوله های پلیکا برای فاضلاب های خانگی که شامل آب مصرفی حمام، آشپزخانه و سایر مناطق خانه می باشد، استفاده می شود از طرفی، با هیچ یک از مواد شیمیایی موجود در این آب‌ ها واکنش نشان نمی دهد.

قیمت و خرید لوله پلیکا 10 اینج

عرضه مستقیم لوله پلیکا پودری

بهترین روش عرضه لوله پلیکای پودری، عرضه مستقیم و بی واسطه است، این روش به قدری پرطرفدار بوده که در کل دنیا محبوب است و خریداران بسیار زیادی این روش خرید را ترجیح می دهند، چون دیگر نیازی نیست که بابت خرید محصول هزینه های گزاف و اضافی بپردازند.

خرید مستقیم به معنای حذف واسطه گری است؛ یعنی شما به عنوان مشتری زمانی که برای خرید محصول به مرکز مراجعه می کنید، اگر مراکز ذکر شده از عرضه کنندگان مستقیم کالا باشد، دست هر نوع دلال و واسطه گر را از این میان کوتاه کرده و باعث می شود که محصول با قیمت واقعی به فروش برسد.

در واقع این واسطه گران هستند که قیمت محصول را افزایش داده و بازار فروش کالا را به هم می زنند، چون این افراد کالا را دست به دست کرده و همین چرخیدن کالا می تواند قیمت آن را به شدت بالا ببرد.

از طرفی زمانی که کالا از کارخانه خارج می شود تا زمانی که به دست مشتری برسد، مدت زمان زیادی گذشته است؛ بنابراین نوسانات قیمتی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر قیمت آن ها بگذارد.

شما عزیزانی که قصد خرید مستقیم این کالا را دارید، باید بدانید که خرید عمده هم می ‌تواند در کاهش قیمت تاثیر گذار بوده و شما را با عرضه کننده مستقیم این کالا مرتبط کند.

خوشبختانه مجموعه ما یکی از فروشگاه ‌های بزرگ ارائه دهنده مستقیم این کالا در کشور بوده که شما عزیزان به راحتی می توانید این قبیل از محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لازم است این موضوع را ذکر کنیم که قیمت لوله های پلیکا هر شاخه ۶ متری از کوچک ترین سایز از ۱۶۵ هزار تومان شروع شده و فروش آن تا ۳۲۰ هزار تومان مشاهده می شود.

قیمت ذکر شده کاملا تقریبی بوده و با توجه به شرایط بازار متفاوت خواهد بود.

شما عزیزان می توانید این محصولات را جهت مصارف ذکر شده خریداری کرده و به کار بگیرید.

همچنین لازم است بدانید مشاوران فروش ما، شما را در این زمینه راهنمایی می ‌کنند تا بتوانید طبق نیازی که دارید این محصول را از لحاظ مقاومت، ضخامت و سایز مقایسه کرده و در نتیجه آن را با خیالی آسوده خریداری کنید.

تمام لوله های پلیکا به فروش رسیده در مجموعه ما علاوه بر اینکه کیفیت بسیار بالایی دارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار بوده و اگر برای حرفه خود، به دنبال یک محصول مرغوب و با طول عمر بالا هستید، این نمونه‌ها به شما پیشنهاد می شود.

شما عزیزان می توانید قیمت انواع لوله پلیکا را از طریق تماس با مجموعه ما مطلع شده و در نتیجه خرید خود را با آگاهی بیشتر انجام دهید.

لوله پولیکا پودری

تماس با ما