جستجو کردن

قیمت لوله پلیکا گرانول به نرخ درب کارخانه

لوله پلیکا گرانول، یک محصول مناسب و ارزان با ابعاد و سایز های مختلف، برای انتقال کانال هوا یا جوی آب می باشد.

لوله پلیکا گرانول اصفهان

لوله پلیکا گرانول در واقع به نوعی لوله ی بازیافتی است و اصلی ترین ماده به کار رفته در تولید آن، پلیمر گرانول بوده که از بازیافت کابل یا شیلنگ های پلاستیکی به دست می آید.

لازم است بدانید بازیافت این محصول طی فرآیندی پس از جداسازی و شست ‌وشو انجام می شود تا محصول تولیدی از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.

در بازیافت شیمیایی، ضایعات و پسماند ها پس از گذراندن مراحل هیدرولیز و پیرولیز به مواد اولیه تبدیل می شوند از این رو محصول تولید شده با گرانول های بازیافت شده شیمیایی از کیفیت بالایی برخوردارند.

بازیافت مکانیکی از رایج ترین روش در جهان است که قطعات بازیافتی را طی مراحل جداسازی، از بین بردن ناخالصی ها و شستشو در اندازه های کوچک به شکل میله ای یا دانه های گرانول تولید می شود.

لازم به ذکر است گرانول ها، از پلیمر تشکیل شدند که در مراحل تولید باید ذوب شوند، محصولی که در اولین مرحله ذوب شدن پلیمر به دست می آید کیفیت بالاتری نسبت به محصولی که با مواد بازیافت پلیمری تولید می شود، دارد.

لوله های گرانول، در سایزها و وزن های متفاوت با رنگ های خاکستری روشن و مشکی در بازار موجود است.

این محصول چون از طریق بازیافت قطعات فرسوده به وجود می آید، بیشترین کاربرد را نیز در کانال های هواکش، کانال فاضلاب شهری و روستایی و برای آبرسانی در کشاورزی استفاده می شود.

در زمان های گذشته، از لوله های فولادی و آهنی برای کانال کشی هوا و فاضلاب استفاده می کردند که مشکلاتی چون وزن بالا، فرسایش و زنگ زدگی، وجود درز در اتصال، تجهیزات سنگین برای اتصال و غیره وجود داشت.

امروزه لوله پلیکا های گرانول جایگزین نمونه های قدیمی شدند که علاوه بر عدم زنگ زدگی از طول عمر بالا و وزنی سبک برخوردارند.

توجه داشته باشید که لوله پلیکا گرانول سه نوع معمولی، فشار‌‌‌ متوسط و فشار قوی دارد که قطر و اندازه آن ها مختلف بوده و می توان سایز آنها را از ۲۰ تا ۴۰۰ مشاهده نمود.

وزن سبک، نصب آسان، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، رسوب گذاری کم، قیمت ارزان و غیره از مزایای این محصول است که توانسته توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

کاربرد لوله پلیکا گرانول

در حال حاضر لوله پلیکا به عنوان پرتقاضا ترین نوع لوله در کشور شناخته شده که با کیفیت ترین آن ها رنگ خاکستری روشن دارد.

کاربرد لوله پلیکا گرانول را می توان در خروجی آشپزخانه ها، هواکش بیمارستان و درمانگاه و یا در سرویس بهداشتی هم مشاهده کرد و با توجه به کاربردی که دارند باید کیفیت آن‌‌‌‌ ها مورد بررسی قرار بگیرد.

اغلب دستگاه اکسترودر نوع تک پیچه، برای تولید لوله های گرانولی به کار گرفته می شود.

نوع تک پیچه این دستگاه یک پمپ دارد و به سختی دچار مشکلات فنی می شود، البته قیمت ارزان تری نسبت به سایر نمونه ها داشته و هزینه نگه داری کمی دارد و از نظر کارایی بسیار آسان است؛ از این رو میزان تولید گسترده تری را دارد.

لوله پلیکا های گرانول، در سایز های مختلف با کاربردی متفاوت به شرح زیر در بازار به فروش می رسد:

سایز ۹۰ با وزن ۵ تا ۶/۵ کیلوگرم: زمین های کشاورزی، مزارع، گلخانه و باغ های کوچک و بزرگ را با استفاده از این محصول آبیاری می کنند.

سایز ۱۱۰ با وزن ۷ تا ۹ کیلوگرم: برای عایق کردن سیم ها و کابل ها در برابر سایش و آسیب دیدگی استفاده می شود هم چنین از خطرات احتمالی چون برق گرفتگی جلوگیری می کند.

سایز ۱۲۵ با وزن ۱۰ – ۱۲ کیلو گرم: این محصول برای انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین صدا و لرزش ناشی از فاضلاب را کاهش می دهد.

سایز۱۶۰ در و‌‌‌زن های ۱۳ – ۱۸ – ۲۴ کیلو گرم: برای انتقال سیالات شیمیایی با ماهیت های اسیدی، این محصولات مناسب هستند؛ زیرا، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردارند.

سایزهای ۲۰۰- ۲۵۰- ۳۱۵ در وزن های ۲۵- ۴۵- ۶۵ کیلو گرم: به دلیل طول عمر بالا، این لوله ها بیشترین کاربرد را در، فاضلاب های شهری و روستایی دارند.

عرضه مستقیم لوله پلیکا گرانول

با رشد و توسعه علم و فناوری های بروز، لوله ها نیز به ابزار های بسیار مهم در صنعت ساختمانی و کشاورزی تبدیل شدند.

تولید کنندگان این محصولات، با عرضه مستقیم لوله پلیکا های گرانول تحول عظیمی را، با وجود نمونه های مشابه ایجاد کردند.

برند تولید کننده، وزن و کیفیت از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت لوله های گرانول دخالت دارند.

با در نظر گرفتن عواملی چون؛ نوسانات قیمت دلار، نوع تولید کننده (داخلی-خارجی)، واردات و صادرات و میزان تقاضا مصرف کننده نرخ فروش این محصولات تعیین می شود.

از نکات قابل توجه دیگر که در قیمت محصولات تاثیر می گذارد، می توان به مواد سازنده اولیه و متریال بکار برده در محصولات اشاره کرد؛ زیرا، هر چقدر متریال با کیفیت باشد محصول نهایی از کیفیت بیشتری برخوردار است. البته با در نظر داشتن قطر و اندازه آن ها، می توان گفت هر چه اندازه بزرگ تر شود مطمئنا از مواد اولیه بیشتر استفاده شده و قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

لوله پلیکا گرانول از شاخه ای (۶متری) ۷۳۰۰ تومان الی ۲۰۰۰۰۰تومان در بازار عرضه می گردد.

فروش این محصولات، با روش مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است که برای تهیه این محصول به روش مستقیم مشتری باید با در نظر گرفتن میزان بودجه طبق کاربرد، محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با مراجعه به تولیدکننده و یا تامین کننده های اصلی خرید خود را انجام دهد.

اما در روش خرید غیر مستقیم مشتری محصول را از واسطه گران خریداری می کند، در این روش محصول چندین بار فروخته و خریداری شده است؛ از این رو از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

یکی از بهترین و آسان‌‌ ترین روش خرید، خرید آنلاین است؛ زیرا، شما بدون پرداخت هزینه برای مراجعه به بازار و یا اتلاف وقت می توانید به راحتی با مراجعه به گوگل محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب  در تنوع زیاد و به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

در وب سایت ما، تنوع لوله پلیکا گرانول بسیار زیاد است و هم‌ چنین به اتصالات این محصولات نیز می توانید دسترسی داشته باشید.

محدودیتی در خرید وجود ندارد و در صورت نیاز به راهنمایی می توانید از مشاوران ما در قسمت فروش اطلاعات لازم را کسب کنید.

تماس با ما