جستجو کردن

قیمت پله منهول فاضلابی در سایت های معتبر

پله منهول فاضلابی جز تجهیزاتی است که در زیر زمین و منهول آب و فاضلاب جهت رفت و آمد کارکنان به کار گرفته می شود.

انواع پله منهول

حتما شما هم در سطح کوچه و خیابان دریچه‌ هایی را مشاهده کردید که روی آن ها پوشانده شده است، در واقع این دریچه ها راهی به زیر زمین هستند.

انواع پله منهول همانطور که گفتیم یکی از تجهیزاتی بوده که شرایط رفت و آمد در این منهول را برای افراد به خصوص کارکنان شرکت ‌های آب و فاضلاب فراهم می کند.

این پله ها دارای جنس های مختلفی هستند که در ادامه به اختصار هر یک از آن ها را توضیح می دهیم.

پله منهول آجری از قدیمی ترین پله هایی است که مورد استفاده قرار می گرفت تا افراد به زیر زمین راه پیدا کنند.

این نوع پله در واقع ساده ترین و ابتدایی ترین نوع این محصولات بوده که به دلیل جابجایی بسیار سخت و همچنین وزن بالایی که داشته امروزه استفاده از آن مشاهده نمی شود.

مورد بعدی، پله منهول بتنی است که این پله ها علاوه بر اینکه وزن بسیار زیادی دارد، هزینه بالایی هم در تولید داشته ولی یکی از مزیت های استفاده از این محصول مقاومت بالای آن ها است که در شرایط محیطی مختلف بسیار مستحکم است.

پله منهول پلی اتیلن یکی از پله های بسیار پر کاربرد است که در چند سال اخیر مورد استقبال شرکت‌ های آب و فاضلاب و تاسیسات قرار گرفته است.

این محصولات هزینه پایین تری دارند، همچنین تولید راحت ‌تری داشته و هم از لحاظ وزن بسیار پایین و سبک هستند و حمل و نقل و جابجایی آن ها راحت است که افراد برای جابجایی آن ها نیاز به تجهیزات خاص و ماشین آلات سنگین نخواهند داشت.

این پله ها به دو صورت تک جداره و دو جداره تولید می شود که طول ثابتی داشته و اغلب تولید آن ها به روش قالبی می باشد اما نمونه های دوجداره های آن تنوع بسیار بالایی از لحاظ قطر و ارتفاع داشته و جنس آن ها از لوله های کاروگیت می باشد.

مزیت استفاده از پله های منهول پلی اتیلن در واقع باعث شده که افراد نصب این پله را با سرعت بیشتری انجام دهند.

اگر این پله ها با مواد شیمیایی تماس داشته باشند، دچار خوردگی نخواهند شد؛ همچنین در محیط های مرطوب و محیط هایی که مواد اسیدی و قلیایی وجود دارد، ماندگاری بالایی داشته و به دلیل اینکه سطح این پله صاف است، نگهداری آن هم راحت تر می باشد؛ از طرفی به دلیل مقاومت بالا نیاز به تعمیرات ندارد.

از مزیت های اصلی این محصول می‌ توان به دسترسی سریع افراد به زیرزمین اشاره داشت که می تواند شرایط عبور ایمن را برای متخصصان فراهم آورد.

پله منهول مشهد

در حال حاضر در کشور ما تولید کنندگان بالایی از پله منهول مشاهده می ‌شوند و مشهد یکی از بزرگترین تامین کنندگان این محصول محسوب می‌ شود.

البته به دلیل دسترسی راحتی که به این محصول برای متقاضیان فراهم آورده شده، دیگر نیازی نیست که برای خرید آن به شهر مشهد سفر کنید.

لازم است بدانید که پله های منهول علاوه بر جنس های ذکر شده، در نمونه های فایبر گلاس و کامپوزیت هم می باشد که اغلب در شبکه فاضلاب و تاسیسات آب و برق مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

این پله ها به صورت تک پا و جفت پا هستند که پله های تک پا به صورت ضربدری نصب شده و پله های جفت پا زیر هم به صورت مرتب نصب می گردد.

تقریبا این پله ها برای استفاده با فاصله حدودا ۳۰ سانتی متر نصب شده و جز پله هایی هستند که در برابر مواد اسیدی یا باز ها نفوذ ناپذیر بامی باشند.

همچنین در برابر سایش، لغزندگی، خوردگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی از خود نشان داده و دارای طول عمر بالایی باشند؛ از این رو استفاده گسترده ای در صنایع ذکر شده خواهد داشت.

خرید اینترنتی پله منهول

با پیشرفت تکنولوژی بیشتر افراد ترجیح می ‌دهند که دیگر برای خرید محصولات وقت زیادی را تلف نکنند و یکی از همین محصولات، پله منهول است.

دیگر نیازی نیست کارکنان شرکت‌ های آب و فاضلاب ساعات زیادی را جهت خرید محصول تلف کنند، در نتیجه با خرید اینترنتی می توان به تنوع بسیار بالایی از این محصولات دست پیدا کرد و آن ها را با مقایسه کیفیت، قیمت، جنس، قطر و اندازه خریداری کرد.

لازم است بدانید که قیمت این محصولات طبق آیتم هایی مانند ارتفاع، جنس بدنه و قطر تغییر پیدا می‌ کند که اگر از جنس پلی اتیلن باشد، با توجه به تک جداره و دو جداره بودن آن ها تغییر می کند.

همچنین لازم است بدانید که شرکت تولید کننده و برند محصول هم از دیگر موارد تعیین کننده قیمت پله های منهول است.

هزینه ‌های تولید محصول و عوامل دیگری مانند نوسانات ارز می توانند تاثیر بسیار زیادی در تعیین نرخ فروش این محصولات داشته باشند.

لازم است بدانید که شما عزیزان با خرید اینترنتی می توانید به آخرین قیمت فروش این محصول دست پیدا کنید.

همچنین در این روش دیگر نیازی نیست که شما بابت کیفیت محصول نگران نباشید، چون به راحتی با کسب اطلاعات لازم راجع به پله منهول، آن ها را مقایسه کرده و در نتیجه بهترین نوع را خریداری می کنید.

در خرید اینترنتی دست مشتری برای انتخاب محصول باز تر است و با دقت و آگاهی بیشتر می توان خرید خود را انجام داد.

همچنین هیچ نوع محدودیت زمانی و مکانی در این روش وجود نداشته و افراد در هر جایی که باشند، فقط با دسترسی به اینترنت و چند کلیک ساده می توانند پله منهول را طبق نیاز خود سفارش دهند.

البته لازم است بدانید که در مجموعه ما کارشناسان فروش مجرب مشغول به فعالیت بوده که می تواند مطابق با نیاز شما بهترین محصولات را به شما معرفی کرده تا خرید خود را با قدرت بیشتر و آگاهی بالاتر انجام دهید.

حدودا قیمت هر عدد از پله منهول از 115 هزار تومان شروع شده و فروش آن ها تا ۳۲۰ هزار تومان هم مشاهده می‌ شود.

همانطور که مستحضر هستید، این محصولات با توجه به تعداد مهره و جنسی که داشته قیمت هایشان متغیر خواهد بود.

تمام محصولات به فروش رسیده در مجموعه ما از استاندارد های لازم برخوردار است و شما عزیزان می توانید آن ها را برای مصارف مختلف مانند دسترسی به مخازن آب و سوخت، در کشتی یا در صنعت  آب و فاضلاب به کار بگیرید.

تماس با ما