جستجو کردن

دریچه منهول آب و فاضلاب + خرید مستقیم

یکی از پرکاربرد ترین درپوش هایی که اغلب در کف خیابان ها مشاهده می شود، دریچه منهول آب و فاضلاب است.

ساخت دریچه منهول بتنی

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در سطح خیابان ها در پوش هایی در اشکال مربع، مستطیل یا گرد با جنس های بتنی، پلی ‌اتیلنی و غیره مشاهده می شود.

ساخت دریچه منهول بتنی به منظور پوشاندن فضای منهول بوده تا ایمنی بیشتری را برای افراد فراهم آورد و از سقوط اشیا و افراد در چاه جلوگیری کند.

شاید این سوال برای برخی از افراد پیش آید که این درپوش ها برای چه چیزی استفاده می شود؟

در واقع منهول به چاه هایی گفته می شود که به کارکنان شرکت های آب و فاضلاب، مخابرات و برق رسانی این امکان را می ‌دهد تا بتوانند به بررسی لوله های آب یا برق بپردازند.

این دریچه ها به منظور دسترسی افراد به آن منطقه بوده و همچنین از به خطر انداختن سلامت افراد و افتادن ماشین ها در دریچه جلوگیری می کند.

ساخت دریچه های بتنی از زمان های قدیم مشاهده شده زیرا این دریچه ها بسیار پرکاربرد هستند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

اما با گذشت زمان و با تولید شدن یک سری محصولات دیگر استفاده از دریچه های بتنی کمتر شد، ولی هنوز هم در نقاط مختلفی از کوچه و خیابان ها مشاهده می شود.

این درب ها فشار بسیار زیادی را تحمل کرده و احتمال شکستگی آن ها کمتر است.

جالب است بدانید که نحوه ساخت دریچه های بتنی به این صورت بوده که میلگرد ها در کنار هم آرماتور بندی شده، سپس سیمان و بتن و میلگرد های آرماتور بندی در قالب مخصوص قرار گرفته  و پس از اینکه مواد سفت شد، درپوش بتنی برای تست فشار آماده شده تا خریداران ضرر اقتصادی را متحمل نشوند.

دریچه منهول

این دریچه ها، نحوه تولید راحتی دارد و همین موضوع آن ها را محبوب گردانده اما یکی از معایب آن ها وزن بالای شان است که جابجایی و حمل را سخت کرده بنابراین امروزه دریچه های پلی اتیلنی جایگزین نمونه های بتنی، شده است.

این محصولات دارای قطر های ۳۰ الی ۸۰ سانتی متر می باشد و وزن آن ها همواره بالا است که در حین عبور خودرو تکان نخورده و هیچ صدایی را ایجاد نمی کند.

دریچه دس های بتنی در مقایسه با دریچه های چدنی، کامپوزیت یا پلی اتیلنی وزن بیشتری داشته اما مقاومت آن ها بالاتر است.

این محصول دارای دو نوع دریچه منهول بتن مسلح و دریچه بتن الیافی می باشد ک نمونه مسلح، با میلگرد های فولادی تولید شده و  از مقاومت خوبی برخوردار است.

دریچه های الیافی معمولا از الیاف برای رفع ترک خوردگی استفاده می شود که همین موضوع دریچه را در برابر عبور تکراری وسایل نقلیه مقاومت می ‌بخشد.

دریچه منهول قفل دار

در زمانهای گذشته دریچه ‌های منهول به وفور در معرض سرقت قرار می ‌گرفت که دریچه منهول قفل دار با توجه به این موضوع تولید شد و در اماکنی که امکان سرقت این محصولات بسیار زیاد است، مورد استفاده قرار می گیرد.

حتی برخی دریچه ها نیاز است که کاملا حفاظت شده بمانند؛ به همین دلیل از این دریچه ها استفاده می شود که دارای لوله های قفلی بوده و قفل آن ها بگونه‌ ای است که بر در حین حرکت خودرو، بلند نشده و نمی شکند.

مهمترین مزیت محصول، امنیت بالای آن ها است که امکان سرقت را کاهش می دهد.

این محصول از طبق استانداردهای جهانی تولید شده و امکان شکسته شدن قفل و لولا ها وجود نداشته چون جنس آن ها بسیار خوب و مرغوب است.

دریچه منهول قفل دار از وزن پایینی برخوردار هستند و فقط و فقط با کلید مخصوص باز می شود حتی قفل دریچه ها باعث افزایش تحمل فشار آن ها می گردد که اگر در جای خود سفت شده و حرکتی نکند، در حین عبور خودروها صدا نمی دهد.

این محصولات قادر هستند تا وزن ۴۰ تن را هم تحمل کنند که ضریب ایمنی بالای محصولات سرقت آن ها را به حداقل رسانده و شرکت ‌های آب و فاضلاب، شرکت ‌های خصوصی مخابرات و  گاز اغلب از مهم‌ ترین مصرف کنندگان این منهول های قفل دار می باشد.

قیمت دریچه منهول کوپلیمری

همانطور که مستحضر هستید، دریچه های منهول انواع مختلفی دارد ولی یکی از نمونه‌های محبوب آن دریچه کو پلیمری است که در گرید و سایز های مختلفی تولید می شود.

قیمت این محصولات با توجه به کیفیت بالای شان تعیین شده ولی باید بدانید که قیمت این محصولات کمتر از نمونه های دیگر است و در عین حال، در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و در مقابل نور خورشید، مواد اسیدی و بازی دچار خوردگی نمی شود.

همچنین از وزن پایین و سبکی برخوردار هستند که همین قیمت پایین و مزایای ذکر شده، آن ها را نسبت به سایر دریچه ها محبوبتر گردانده است.

دریچه های کوپلیمری برای فاضلاب استفاده شده چون در برابر گاز های فاضلاب بسیار مقاوم است و اگر به طور درست در مکانی مناسب مورد استفاده قرار بگیرد، طول عمر بالای ۱۰ یا 15سال از آن ها مشاهده می شود.

بیشتر تولید کنندگان توصیه می ‌کنند از این محصول در مناطقی که رفت آمد کمتری وجود دارد، استفاده کنید تا طول عمر آن ها بیشتر شود.

هنگام خرید محصول حتماً سطح آن را بررسی کرده تا فاقد شکستگی و ترک خوردگی باشد.

درباره برند تولید کننده تحقیق کنید و سایز و گرید دریچه را بعد از کسب اطلاعات لازم به طور مناسب خریداری کنید؛ چون خرید اشتباه و سایز نامناسب فشار بیش از حد به دریچه ها وارد کرده و در نتیجه طول عمر آن ها پایین‌تر می ‌آید.

قیمت این محصولات با توجه به برند، سایز، ابعاد و اندازه ای که دارند متغیر است و شما عزیزان می توانید با سفارشات خود به صورت مستقیم و عمده در هزینه های خود صرفه جویی کرده و قیمت ها را بشکنید.

مجموعه ما در حال حاضر به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی انواع دریچه های منهول بوده و به شما این امکان را می ‌دهد تا در هر جای کشور که هستید، به راحتی این قبیل از محصولات را سفارش دهید.

در خرید اینترنتی از وب سایت ما هیچ محدودیتی ندارید، بلکه به راحتی می توانید با چند کلیک ساده به دنیای متنوعی از این محصولات دست پیدا کرده و آن ها را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کنید.

قیمت این محصولات بر اساس قطر و ضخامتی که داشته متفاوت است و حدوداً فروش آن ها با نرخ یک میلیون تومان الی سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان انجام می شود.

تماس با ما