جستجو کردن

خرید لوله پلیکا پودری زیر قیمت بازار

از جمله تجهیزات ساختمانی بسیار پر کاربرد برای انتقال آب، فاضلاب، گاز و سایر سیالات، لوله پلیکا پودری می باشد.

مصارف لوله پلیکا پودری

همه ما اهمیت استفاده از لوله ها را می‌ دانیم، این که نبود آن ها چقدر می تواند دردسر ساز باشد.

اغلب صنایع وابسته به این تجهیزات هستند و یکی از پر مصرف ترین نوع آن ها لوله پلیکای پودری می باشد که مصارف بسیار گسترده ‌ای را شامل می‌ شود.

در ادامه این مقاله می خواهیم تمام کاربرد ها و موارد استفاده این لوله پر استفاده را برایتان بیان کنیم تا بهتر بتوانید آن را به کار بگیرید.

لوله های پلیکا با نام لوله پی وی سی هم شناخته می ‌شود، که به دلیل وزن پایین و عدم زنگ زدگی، بهترین انتخاب برای انتقال آب و سیالات می باشد.

این لوله در ساختمان‌ سازی کاربرد های بسیار زیادی دارد که اغلب جهت خروج فاضلاب و آبرسانی به نقاط مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین جهت ساخت ناودان یا کابل های برق هم این محصول در سایز های مختلف به کار گرفته می شود.

لوله های پلیکا در واقع از قدیمی‌ ترین لوله های پلیمری هستند که در صنعت ساختمان سازی و سیستم هواکش فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین کاربرد لوله پلیکا برای توزیع آب است، از آنجایی که آب مایه حیات است و نقش بسیار مهمی در سلامت مصرف کنندگان دارد، نیاز است که از طریق لوله های بهداشتی به نقاط مختلفی ارسال شود.

لوله های پلیکا پودری غیر سمی هستند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند؛ از این رو زمانی که با آب آشامیدنی تماس داشته باشد، باعث تغییر طعم آب نشده و همچنین در انتقال فاضلاب در ساختمان های خانگی و صنعتی نقش مهمی را ایفا کرده و باعث تخلیه پساب نمی گردد.

لوله های پلیکا به دلیل قیمت پایینی که داشته و همچنین سایز بندی های متنوع جهت نصب دودکش و ناودان‌ ها هم مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در عمران و ساختمان سازی این محصول توانسته جایگاه بسیار ویژه ای داشته باشد.

جهت انتقال مواد شیمیایی، لوله های پلیکا بهترین انتخاب هستند و ترکیبات شیمیایی مانند اسید های آلی و معدنی، هالوژن ها، مواد قلیایی و الکل ها همگی با استفاده از این لوله قابل حمل خواهند بود.

لوله پودری پلیکا در مقایسه با لوله های فلزی هیچ واکنشی با مواد اسیدی از خود نشان نداده و خطر احتراق یا تجزیه در برابر مواد شیمیایی بسیار کم و ناچیز است.

در صنعت ساختمان سازی این لوله ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدگی نسبت به لوله های فلزی ارجعیت داشته همچنین یک انتخاب مناسب برای تخلیه فاضلاب می باشد چون هیچ واکنشی با مواد شیمیایی و اسیدی از خود نشان می دهد.

در روکش های کابل به دلیل مقاومت بالا و در برابر الکتریسیته و گرما یک پوشش محافظ برق قرار می‌گیرد و از خطر برق گرفتگی افراد جلوگیری کرده، همچنین در حین بلا های طبیعی مانع آسیب به شبکه های برقی می شود.

این لوله ها قطر بسیار نازکی دارند و اغلب در زیر زمین قرار می گیرد که می تواند فشار زیادی را متحمل شود.

به طور کلی سهولت نصب لوله پلیکا، وزن پایین محصول، انعطاف پذیری، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و تغییر نکردن طعم آب همگی از دلایلی بوده که این محصول در صنایع ذکر شده بسیار محبوب گردیده است.

سایز لوله پلیکا پودری

قبل از اینکه بخواهیم سایز بندی لوله پلیکا را برایتان بیان کنیم، باید بگوییم که لوله ها در سه نوع معمولی، فشار ضعیف و فشار قوی تولید شده که بر این اساس کاربرد شان تعیین می ‌شود و هر یک از آن ها دارای سایز بندی های گوناگونی می باشد.

سایز لوله پلیکا یعنی قطر آن ها از کوچک و بزرگ به ترتیب از ۲۰ میلیمتر شروع شده تا ۴۰۰ میلی متر وجود دارد.

لوله های پلیکا های ساختمانی اغلب از نوع لوله های نیمه قوی هستند، که سایز آن ها از دو اینچ تا ۱۰ اینچ وجود دارد و به دلیل اینکه فشار بالایی را تحمل می کنند، اغلب سایز های لوله های ساختمانی بزرگ است.

لوله های انتقال کابل برق اندازه های کوچکی دارند که در سایز های ۱۰ سانتی، ۲۲ سانتی و ۳۰ سانتی وجود دارد که بر اساس شرایط و موارد استفاده این سایز ها تغییر می کند.

لوله پلیکای ناودانی هم معمولا سایز های مختلفی دارد که با سایز 50، 60، 90 و 120 میلی متر به فروش می رسد.

لوله پلیکا فاضلاب هم که در واقع جزو متداول ترین و پر استفاده ترین نوع لوله ها است دارای سایز های 55،60،65،70،90،130 سانتی متر هستند.

سایز این محصولات بر اساس وزنی که دارند تعیین شده و دانستن وزن آن ها هم اهمیت بسزایی دارد.

به طور کلی سایز بندی های لوله های پلیکا طبق قوانین و کاربرد های خاصی مشخص می ‌شود و بر این اساس قابل استفاده در محیط ها می باشد؛ بنابراین قبل از خرید نوع مصرف خود را در نظر داشته و به هیچ عنوان از سایز نامناسب در فضای متفرقه استفاده نکنید.

لوله پلی اتیلن

لیست قیمت لوله پلیکا پودری

همانطور که مستحضر هستید، اهمیت استفاده از لوله های پلیکا بسیار زیاد است؛ بنابراین شاید برخی از صنایع ذکر شده بخواهند به لیست قیمت لوله پلیکا پودری دست پیدا کنند.

لازم است باید بدانید که این محصول بر اساس نوعی که داشته، سایز بندی، ضخامت، ابعاد و اندازه، برند تولید کننده و شرکت سازنده دارای قیمت های مختلفی است.

هر چه ضخامت محصول و قطر و اندازه آن بیشتر باشد، قیمت هم به تبع آن افزایش پیدا می کند علاوه بر آن لوله های پلیکا های فشار قوی نسبت به متوسط فشار متوسط و ضعیف از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

به طور تقریبی هر شاخه ۶ متری لوله ها با قیمت ۳۶ هزار تومان به فروش رسیده و نرخ فروش آن ها تا ۵۸۰,۰۰۰ تومان هم مشاهده شده است.

تمامی این قیمت ها تقریبی بوده و مشتریان گرامی باید برای اطلاع از آخرین قیمت با کارشناسان فروش در تماس باشند.

چون لوله های پلیکا جزو محصولاتی هستند که متریال شان مستقیما با نوسانات ارز دچار تغییر می شود، بنابراین باید نوسانات ارز را هم یکی از موارد تاثیر گذار در تعیین نرخ  محصول بدانیم.

شما عزیزان برای اطلاع از آخرین قیمت فروش محصولات می توانید با شماره هایی که در صفحه وجود دارد، تماس بگیرید.

مشاوران فروش ما شما را به بهترین شکل ممکن در این راه یاری خواهند کرد تا بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

تماس با ما