جستجو کردن

دریچه منهول فایبرگلاس قیمت مناسب و ارزان

دریچه منهول، جز محصولاتی است که ایمنی زیادی را برای افراد در خیابان ها فراهم آورده و اغلب جنس آن ها از فایبر گلاس است.

مشخصات دریچه منهول

آیا تا به حال به درپوش هایی که در کف خیابان ها وجود دارد، دقت کرده اید و آیا می دانید این دریچه ها به چه منظور مورد استفاده قرار می گیرد؟

این تجهیزات ایمنی، دریچه منهول نام داشته و یکی از مهم ترین مشخصات آن ها، جنس با دوام و استحکام بسیار زیادی که دارد، است.

به دلیل استفاده ی دریچه های منهول در محیط های پر رفت و آمد عابرین پیاده یا خودرو، اغلب جنس آن ها بسیار محکم و غیر قابل شکستن می باشد.

این محصولات در نمونه های بتنی، چدنی، پلی اتیلنی، فایبر گلاس و غیره تولید شده که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و مشخصاتی هستند.

یکی دیگر از مشخصات و ویژگی های دریچه های منهول، ایجاد پوشش یکدست در خیابان است که خودرو ها در حین عبور از روی آن، باعث تولید سر و صدای زیاد و آزار دهنده نمی شوند و حتی به کمک فنر خودرو ها هم آسیب نمی رساند.

این دریچه ها قادر هستند فشار زیادی را تحمل کنند، نمونه های بتنی آن ها بسیار سنگین بوده و از جابجایی سخت و دشواری برخوردار است.

در مقابل نمونه های پلی اتیلنی جابجایی راحت تری دارد ولی در حین حال، بسیار مقاوم و مستحکم هستند که در عین عبور خودرو های سبک و سنگین، دچار شکستگی نمی شود.

این محصولات مطابق با استاندارد های جهانی تولید شده و بهترین و با کیفیت ترین متریال در تولید شان استفاده گردیده تا محصولی که به دست مشتری می رسد، با دوام باشد.

عوامل محیطی مانند سرما، گرما، باد، طوفان، باران و نور خورشید نمی تواند کیفیت محصول را کم کند و باعث خرابی آن شود.

لازم است بدانید این محصولات بر اساس محلی که مورد استفاده قرار می گیرد، در ۶ رده تولید شده که رده ۶ آن  نسبت به همه دریچه ها مقاوم تر است، در فرودگاه ها نصب می شود که اغلب وسایل نقلیه سنگین از روی آن عبور می کنند.

رده 1 که وزن کمتری را تحمل می کند، قابل استفاده در پیاده رو ها و محل عبور دوچرخه سواران است.

به طور کلی این محصولات به گونه ای ساخته شده اند که در برابر ترک خوردگی و سایش مقاومت بالایی داشته و همچنین هر کدام از آن ها دارای متریال و مواد اولیه مختلفی هستند.

برای مثال دریچه منهول چدنی از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است، مقاومت بالایی دارد ولی چون قابلیت بازیافت داشته، مورد سرقت قرار می گیرد.

دریچه های منهول کامپوزیت به صورت یکپارچه تولید شده که سبک هستند و از مقاومت خمشی بسیار بالایی برخوردار می باشند.

دریچه های نانو پلیمری وزن سبکی داشته و دارای رنگ های مختلفی است، در عین حال که سبک بوده یکی از مقاوم ترین نوع دریچه ها شناخته می شود.

به طور کلی یک سری ویژگی و مزایا در این محصولات یکسان بوده که می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت استفاده در معابر شهری
  • نداشتن آلودگی و سازگاری با محیط زیست
  • قابلیت استفاده روی هر نوع منهول
  • تولید شده توسط استاندارد های جهانی
  • مقاومت در برابر سایش
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • امکان نصب و بهره برداری سریع
  • کاهش صدای ناشی از حرکت خودرو ها
  • کنترل بوی سیستم های فاضلاب
  • مقاومت در برابر یخ زدگی و مواد شیمیایی

دریچه منهول

ابعاد دریچه منهول فاضلاب

در این قسمت از مقاله می خواهیم راجع به یکی از مهم ترین مشخصات دریچه منهول فاضلاب که ابعاد آن است، صحبت کنیم.

معمولا ابعاد دریچه منهول و ضوابط طراحی آن ها بر اساس محل استفاده آن می باشد؛ برای مثال درجه های آدم رو که در خیابان ها و معابر مورد استفاده قرار می گیرد، دارای قطر ۶۰ سانتی متر است.

البته قطر 60 سانتی متری، اندازه ای است که توسط استاندارد ایران در نظر گرفته شده است و اگر بخواهیم قسمتی که دریچه روی منهول می نشیند را هم در نظر بگیریم، ابعاد ۶۵ سانتی متر مناسب تر خواهد بود.

به طور کلی این محصول در هر جنسی دارای قطر و اندازه ی مختلفی است و لازم است بدانید که ابعاد این محصولات به صورت سفارشی هم تولید می شود.

دریچه ها بر اساس نوع شکلی که داشته یعنی مربعی، گرد و بیرون به بیرون دارای سایز های مختلفی است.

  1. دریچه های چهار گوش داخلی به صورت مربع دارای ابعاد ،40،60،80 و 100 سانتی متر می باشد.
  2. دریچه منهول گرد هم از سایز ۲۰ تا ۸۰ سانتی متر تولید می شود.
  3. دریچه های منهول بیرون به بیرون از سایز ۲۵ الی ۹۴ دارد.

همان طور که گفتیم دریچه ها بر اساس جنسی که دارند، دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند به طور مثال؛ دریچه های منهول کامپوزیتی دارای قطر ۲۰ سانت تا یک متر می باشد.

خرید دریچه منهول پلی اتیلن

اغلب خرید دریچه منهول پلی اتیلن توسط شهرداری، شرکت آب و فاضلاب و برق رسانی انجام می شود؛ چون این محصول را بیشتر این شرکت ها استفاده می کنند.

خرید این محصول با توجه به میزان سفارش مشتری تغییر پیدا می کند؛ برای مثال مشتری اگر بتواند در تعداد بالاتری آن را سفارش دهد، قیمت ها مناسب و به صرفه تر شده، در نتیجه خرید به صورت عمده شکل می گیرد.

همچنین اگر علاوه بر خرید عمده، محصول مستقیما از تولید کننده تهیه شود، این گونه مشتری از مزایای خرید مستقیم و عمده، با هم بهره مند می شود.

از طرفی مشتری می تواند خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهد که در حال حاضر خرید و فروش آنلاین به دلیل مزایای بسیار فراوانی که داشته، انتخاب اول همه افراد است.

به این ترتیب مشتری وارد سایت فروشنده شده، محصول را مشاهده نموده و بر اساس نیازی که دارد، آن را انتخاب کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، آن را سفارش می دهد.

توجه داشته باشید که در این روش، مشتری با دست باز تر محصولات را انتخاب می کند چون به راحتی می تواند اطلاعات راجع به تمام محصولات را مشاهده کرده و سپس نسبت به خرید آگاهانه اقدام نماید.

حدوداً قیمت تقریبی این محصولات از ۹۰۰ هزار تومان شروع شده و فروش آن ها تا ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم مشاهده می شود.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات لازم و خرید این کالا با شماره تلفن هایی که در صفحه وجود دارد، تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان ما در ساعات کاری خود بی درنگ، آمده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

دریچه منهول

تماس با ما