جستجو کردن

لوله پلیکا گرانول اصفهان زیر قیمت بازار

لوله پلیکا گرانول، مهم ترین سازه در کانال هوا و جوی آب است که به دلیل کیفیت بالا و ارزان بودن مورد توجه قرار دارد.

تولید لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا های گرانول، از ماده پلیمر گرانول تولید می شود که به آن ها لوله های بازیافتی نیز می گویند زیرا؛ از بازیافت مواد پلاستیکی چون لاستیک فرسوده و روکش کابل ها تولید می شود.

برای تولید لوله پلیکا گرانول،  در صنعت پتروشیمی با استفاده از دستگاه اکسترودر مواد گلوله شکلی تولید می شود که گرانول نام دارد.

برای تولید گرانول ها، از ضایعات پلاستیکی و لاستیک های فرسوده جمع آوری شده استفاده می کنند تا مواد بازیافتی را پس از عاری کردن از هرگونه آلودگی و با بکار ‌‌گیری از مواد پلی اتیلن و پرو ‌‌پیلن سپس ذوب کرده و به گرانول تبدیل می کنند.

برای تولید گرانول های با کیفیت عواملی چون کاتالیزور، دما و فشار در روند تولید این محصول موثرند تا ماده ای مرغوب در بازار عرضه گردد.

در تولید لوله پلیکا گرانول مواد اولیه بکار رفته به شرح زیر می باشد؛

  1. گرانول، موادی به شکل گلوله و با جنس پلیمر است که باعث ایجاد استحکام در این محصول شده و به نام پرکننده نیز شناخته شده است.
  2. روان کننده، اسید چرب و پارافین از موثر ‌ترین مواد سازنده در این لوله ها هستند که به منظور کاهش میزان اصطکاک در لوله ها استفاده می شوند.
  3. پایدار کننده، برای کنترل دما در روند تولید از آن‌ ها استفاده می شود.
  4. اصلاح کننده، یکی از پرکاربرد ترین مواد قابل استفاده در تولید لوله های گرانولی، اتیلن کلرینه است که باعث افزایش میزان مقاومت در برابر مواد شیمیایی و ضربه می شود زیرا ۴۰ درصد ساختار این اصلاح کننده از کلر است.
  5. کمک فرآیند، در براقیت و یک‌ نواختی سطح لوله ها نقش چشم ‌گیری دارد اما باعث کاهش میزان ضایعات پلاستیکی می شود.
  6. رنگ ‌‌‌دانه، برای رنگ بخشیدن به لوله های پلیکا از تیتانیوم دی اکسید استفاده می شود زیرا نه تنها باعث رنگ آمیزی لوله شده بلکه خاصیت میکروب زدایی نیز دارد.

لوله پلیکا گرانولی طی روند زیر تولید می گردد:

  • مرحله اول: پس از اینکه گرانول PVC و کلرید وینیل واکنش پلیمریزاسیون انجام دادند با تولید ماده سفید زمان اضافه شدن مواد شیمیایی می رسد پس از تولید اتیلن، و ترکیب سدیم کلرید در آخر هیدروکسید سدیم و کلر تولید می شود.
  • مرحله دوم: با اضافه کردن مواد افزودنی توزین شده و قرار دادن در دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد پس از ذوب شده برای رسیدن به دما و چگالی مطلوب در محفظه های خنک کننده قرار می گیرد.
  • مرحله سوم: در این مرحله با استفاده از دستگاه اکسترودر لوله های پلیکا با ابعاد و اندازه مختلف تولید می شوند.
  • مرحله چهارم: پس از سرد شدن لوله ها، با سرعت ثابت کشیده می شوند تا کیفیت لوله های تولید شده بررسی و آزمایش شود.

کاربرد لوله پلیکا گرانول

در حال حاضر لوله پلیکا گرانول با رنگ های مشکی و خاکستری در بازار موجود است که رنگ خاکستری روشن این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است از همین رو پر تقاضا ترین نوع لوله نسبت به سایر نمونه ها در کشور است.

از مهم ترین کاربرد لوله پلیکا گرانول، می توان استفاده به عنوان هواکش یا خروجی گاز اشاره کرد که در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و فاضلاب مورد استفاده قرار گرفته است و کیفیت بالا این محصول باعث استفاده طولانی مدت از آن می شود.

این محصولات در سایز و وزن های مختلف با کاربرد متفاوت تولید شده و در بازار عرضه می گردد.

برای آبیاری مزارع، گلخانه ها، پارک و فضای سبز از لوله های گرانولی سایز ۹۰ با وزن ۵ تا ۶/۵ کیلو گرم استفاده می شود زیرا، در برابر فشار قوی آب مقاوم بوده و اتصالاتش در برابر فشار زیاد آب جدا نمی شود.

سیم های برق و تلفن را با لوله گرانولی سایز ۱۱۰ با وزن ۷ تا ۹ کیلو گرم عایق می کنند تا از آسیب دیدگی سیم ها و خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

برای انتقال  پسماند ها به فاضلاب ها از لوله گرانولی سایز ۱۲۵ با وزن ۱۰ تا ۱۲ کیلو گرم استفاده می شود که زیر سینک های ظرفشویی قابل مشاهده است و دارای خاصیت ضد زنگ زدگی و مقاومت بالا در برابر مواد مختلف می باشد.

برای انتقال فاضلاب های صنعتی از لوله های گرانولی سایز ۱۶۰ با وزن ۱۳ تا ۲۴ کیلو گرم استفاده می شود زیرا، مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و محیط های اسیدی دارد.

از لوله های گرانولی سایز ۲۰۰ تا ۳۱۵ با وزن ۲۵ تا ۶۵ کیلوگرم به دلیل وسعت در ابعاد و اندازه در فاضلاب های شهری و روستایی استفاده می گردد.

این محصولات به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  1. لوله پلیکا ضعیف گرانول: به دلیل ضخامت بسیار کم برای انتقال آب باران استفاده می شود که وزن سبکی نیز دارد.
  2. لوله پلیکا نیمه قوی: دیواره این محصول ضخامت بیشتری نسبت به نمونه ضعیف دارد از این رو برای پوشش کابل و سیم برق استفاده می شود.
  3. لوله پلیکا فشار قوی: از ضخامت بیشتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار است و کاربرد بسیار زیادی دارد که نقش قابل توجهی در انتقال فاضلاب شهری و صنعتی دارد.

خرید بی واسطه لوله پلیکا گرانول

امروزه لوله پلیکا های گرانول از پرکاربرد ترین و ارزان ترین لوله موجود در بازار هستند که در صنایع مختلف چون ساختمانی، کشاورزی، آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند.

با خرید بی واسطه لوله پلیکا گرانول، خریداران می توانند محصول مورد نظر را با قیمت بسیار مناسب تر خریداری کنند زیرا با حذف واسطه گردان، هزینه دلالی نیز حذف شده و محصول با قیمت مناسب تری عرضه می گردد.

لوله پلیکا های گرانولی در وزن و سایز های مختلف تولید می شوند که متقاضیان به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول را خریداری می کنند.

عواملی که تاثیر مستقیم بر روی تعیین، قیمت فروش این محصول دارند می توان به، نوسانات ارزی، افزایش نرخ سهام تولید کننده، برند تولید کننده و قیمت مواد اولیه اشاره کرد.

لازم به ذکر است که ابعاد، وزن و کیفیت از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصول به شمار می آید چرا که، با بزرگ یا کوچک شدن اندازه لوله ها، افزایش یا کاهش وزن محصول و کیفیت مواد اولیه، قیمت این محصولات تعیین می شود.

این محصول به صورت شاخه های ۶ متری در بازار به فروش می رسد که رنگ خاکستری روشن آن از کیفیت بالایی برخوردار است .

امروزه قیمت لوله های پلیکا گرانولی موجود در بازار از شاخه ۶ متری ۱۰۰۰۰ تومان الی ۲۵۰۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

شما نیز در صورت نیاز به این محصول می توانید با مراجعه به مراکز معتبر و دریافت مشاوره های لازم محصول مورد نظر را خریداری کنید.

البته می توانید به صورت غیر حضوری، و با قیمت بسیار مناسب تر محصول خود را خریداری کنید.

ناگفته نماند که مجموعه ما برای تجربه خرید آسان و مطمئن، لوله پلیکا های گرانولی را با تنوع زیاد در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا به توانند در هر مکان و زمانی محصول مورد نظرشان را به راحتی و با قیمت ارزان‌ تر خریداری کنند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما،  بدون محدودیت خریدی آسان و بدون واسطه را تجربه کنید و در صورت لزوم با مشاوران با تجربه ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید‌.

تماس با ما