جستجو کردن

فروش پله منهول پلی اتیلن فاضلابی در کرج

پله منهول برای دسترسی افراد به دریچه های منهول تولید شد تا رفت و آمد کارکنان آب و فاضلاب، مخابرات و غیره راحت باشد.

پله منهول فاضلابی

آیا تا به حال به دریچه های منهول فاضلابی کف خیابان دقت کرده اید؟ آیا می دانید نحوه دسترسی به این دریچه ها چگونه است؟

کارکنان شرکت های آب و فاضلاب از طریق پله منهول به قسمت های زیر زمین دسترسی داشته تا بتوانند در کوتاه ترین مدت زمان ممکن نسبت به انجام خدمات خود اقدام کنند.

این پله ها دارای جنس های مختلف بوده و یکی از بهترین نمونه های آن که در برابر مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی مقاوم است، پله های منهول پلی اتیلنی می باشد.

لازم است بدانید که پله های منهول در چند نوع بتنی، آجری، پلاستیکی، چدنی و پلی اتیلن تولید می شود که هر کدام مصارف خاص خود را دارد.

از آنجایی که محیط فاضلاب محیط بسیار خورنده و اسیدی است باید از پله هایی استفاده کرد که در برابر گاز های منتشر شده، مقاومت بالایی از خود نشان دهد و به مرور دچار پوسیدگی و زنگ زدگی یا خرابی نشود.

پله های منهول از جنس پلاستیکی، پلیمرهایی دارند که در برابر خوردگی محافظت بالاتری داشته و معمولا به صورت تک جداره و دو جداره تولید شده اند.

این پله ها در دو سایز ۲۲ و ۳۲ بوده که به صورت ساده و بالدار تولید شده است.

پله های منهول سایز ۲۲ هسته فولادی با روکش پلی اتیلنی داشته که طبق استاندارد های جهانی تولید می شود.

این محصولات به صورت تک پا مورد استفاده قرار می گیرند که دو تیغه نگهدارنده جهت جلوگیری از سر خوردن روی پله وجود دارد.

همچنین دارای عاج و برجستگی هایی بوده که باعث می شود کفش روی سطح پله ایستادگی بهتری داشته باشد.

این پله ها دارای شیار های کبریتی هستند که از بیرون آمدن پله جلوگیری می کند؛ همچنین استحکام بالایی در برابر فشار و وزن بالا دارد و بدون ایجاد شکستگی یا ترک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پله های سایز 22 نصب راحتی داشته و پوشش پلیمری آن ها کاملا یکپارچه است، همچنین اغلب رنگ های زرد فلورنست داشته تا در محیط تاریک به خوبی دیده شود.

پله منهول ۳۲ هم دارای تمام مشخصات نمونه قبلی بوده که در دو نوع ساده و بالدار تولید شده و دارای هسته های فولادی با روکش های پلی‌ اتیلنی است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند.

تنها تفاوت این محصول در عرض پله می باشد که پله منهول با عرض ۳۲ به صورت جفت پا هم مورد استفاده قرار می گیرد.

پله منهول مشهد

شهر مشهد به دلیل دارا بودن شهرک ‌های صنعتی متعدد به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پله منهول در کشور شناخته می ‌شود که توانسته نیاز افراد را به این تجهیزات برطرف کند.

این تولیدی ها با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه انواع پله منهول را تولید کرده و آن را طبق نیاز مصرف کنندگان به بازار ارائه می کند.

لازم است بدانید که فرآیند تولید این محصول تحت نظر کارشناسان و متخصصین خبره با دستگاه های پیشرفته انجام شده، بنابراین تمام استاندارد های لازم را دارا است.

از پله های منهول می توان به پلی منهول بتنی، پلی اتیلنی، فاضلابی به صورت تک پا یا جفت پا در نمونه های تک جداره و دو جداره اشاره کرد.

این پله ها هر کدام دارای یک سری ویژگی ها هستند اما به طور کلی نمونه هایی که توسط شرکت ‌های آب و فاضلاب خریداری می‌ شود محصولاتی هستند که در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته، نیاز به تعمیرات ندارد، سطح آن ها صاف است و همچنین نگهداری بسیار راحتی دارد.

از طرفی نیاز به تعویض پله در طی کوتاه مدت وجود ندارد، چون ماندگاری آن ها در محیط های مرطوب بسیار بالا است.

پله هایی که توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می گردد، ابعاد مناسبی داشته و همه افرادی که نیاز دارند به قسمت های مختلف دریچه منهول دسترسی داشته باشند به راحتی می توانند خرید پله منهول را انجام دهند.

خرید پله منهول

در حال حاضر مراکز بسیار متعددی هستند که قصد خرید پله منهول را دارند و همانطور که در بالا اشاره کردیم، این محصولات از لحاظ کیفیت، جنس، ارتفاع و قطر پله نمونه های مختلفی را داشته که افراد حتما باید در ابتدا نوع مصرف خود را در نظر داشته و سپس محصول را خریداری کنند.

در هنگام خرید حتما باید به نام برند تولید کننده و شرکت سازنده محصول دقت داشته باشند.

اینکه پله را برای چه صنعتی خریداری می کنید هم اهمیت زیادی دارد؛ چون برخی از پله ها برای محیط‌ های پر رطوبت و اسیدی اصلا مناسب نیست.

خرید این محصول به ورود و خروج ایمن تر افراد کمک می‌ کند و در واقع جز تاسیسات و تجهیزات زیر زمینی است که در کانال های مخصوص آب و فاضلاب، مخابرات و گاز رسانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این محصولات دارای قیمت های مختلفی هستند و نحوه خرید آن ها یکی از مهمترین عواملی بوده که تعیین می ‌کند محصول با چه قیمتی به فروش برسد.

برای مثال شما به عنوان یک خریدار اگر بخواهید پله منهول را بالاترین درجه کیفیت بدون واسطه از یک مرکز معتبر خریداری کنید، قطعا قیمت ها برایتان کاهش پیدا می‌ کند.

افرادی که مستقیماً این کالا را به فروش می رسانند در واقع فقط به سود خود فکر نمی‌ کنند، بلکه به فکر کاهش هزینه های مشتری هم هستند تا هر دو طرف معامله رضایت کافی را داشته باشند.

خوشبختانه مجموعه ما هم به عنوان یکی از ارائه دهندگان و عرضه‌ کنندگان مستقیم این کالای پرکاربرد در کشور فعالیت داشته و توانسته نیاز مراکزی که به این محصول احتیاج دارند را به خوبی برطرف نماید.

شما عزیزان می توانید این محصولات را در نمونه های مختلف در تعداد ارتفاع و اندازه های گوناگون از مجموعه‌ی ما خریداری کنید.

قیمت این پله ها حدودا از ۱۱۵ هزار تومان برای هر یک عدد شروع شده و فروش آن ها تا ۳۸۰ هزار تومان هم مشاهده می گردد .

این قیمت ها کاملا تقریبی هستند و مستقیما با نوساناتی که در بازار وجود دارد، در ارتباط است که مشتریان می توانند با تماس با کارشناسان فروش ما از آخرین قیمت فروش محصول مطلع شده و سفارش خود را در لحظه انجام دهند.

توجه داشته باشید که هرچه سفارشات شما بیشتر و به صورت عمده باشند، قیمت نهایی محصول هم مناسب تر شده و شما هزینه های حمل و نقل و بسته بندی را به صورت یکجا پرداخت می کنید که این به نفع شما خواهد بود.

خرید از مجموعه ما هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری انجام می شود که در حال حاضر خرید اینترنتی برای افرادی که می خواهند در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنند، گزینه مناسبی می باشد.

تماس با ما