جستجو کردن

دریچه منهول کامپوزیتی قیمت مناسب + مشخصات محصول

دریچه های منهول، به منظور دسترسی آسان به کانال های زیرزمینی و ایجاد ایمنی عابرین در برابر احتمال سقوط، مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات دریچه منهول

از مشخصات دریچه منهول می توان به جنس این محصول اشاره کرد، این دریچه ها در جنس های چدن خاکستری، بتنی، نانو کامپوزیت و نانو پلیمری تولید می شوند.

از دریچه ها برای پوشاندن منهول یا محفظه ای که همچون جعبه تقسیم عمل کرده و چند خط انتقال (آب _ برق _ فاضلاب) را به یکدیگر متصل می کند، استفاده می شود.

در ادامه به انواع دریچه منهول می پردازیم؛

  • دریچه منهول بتنی: قیمت مناسب، مقاومت و دوام بالا، این محصول موجب محبوبت آن شده، محصول مورد نظر ضخامت زیادی داشته و برای تولید دریچه های بتنی نیاز به ابزار آلات خاصی ندارد.
  • دریچه منهول چدن خاکستری: این محصول مقاومت بالایی در برابر ضربه، گاز های سمی و پوسیدگی دارد که این دریچه های منهول به مراتب مورد سرقت قرار می گیرد زیرا، جنس چدن آن از قیمت بالایی برخوردار است.
  • دریچه منهول نانوکامپوزیت: این محصول مقاومت قابل توجهی در برابر اشعه خورشید، فشار، سایش و غیره دارد همچنین از قیمت مناسبی برخوردار است و جالب است بدانید طول عمر زیادی نیز دارد اما باید به وزن بسیار زیاد آن نیز اشاره کرد زیرا، به آسانی امکان جا به جایی آن، وجود ندارد و در رنگ های متنوع تولید می شود.
  • دریچه منهول نانو پلیمری: این محصول از مواد پلیمری و پلی اتیلن تولید می شوند؛ ازاین رو وزن سبکی دارند و نصب و جابه جایی آن آسان است هم چنین غیر قابل سرقت است زیرا، دارای قفل مخصوص می باشد.

این دریچه ها به شکل های دایره و مربع در مدل های ساده، آب رو و قفل دار تولید شده و در بازار عرضه می گردد.

در ادامه با مدل های مختلف دریچه منهول آشنا می شوید:

  1. دریچه های قفل دار: این دریچه ها به گونه ای تولید می شوند که یک سر آن لولا‌ دار است و به منظور جلوگیری از سرقت دریچه و بلند نشدن آن هنگام عبور خودرو طراحی شدند.
  2. دریچه آب رو: این محصول در مکان هایی چون؛ حیاط، کارواش، دامداری و غیره که دارای آبراه است استفاده می شود.
  3. دریچه ساده: این دریچه ها به وفور در خیابان ها دیده می شود که از احتمال سقوط به داخل منهول جلوگیری می کند.

دریچه منهول مخابرات

دریچه منهول پلی اتیلنی که به دلیل استفاده بیش از اندازه در تاسیسات مخابراتی، به دریچه منهول مخابراتی شناخته شده است.

سیستم های مخابراتی در زیر‌ زمین به صورت مداوم آپدیت می شوند از این رو نه تنها کارکنان بلکه تجهیزات مورد نیازشان نیز از این کانال ها عبور می کند.

این دریچه ها به دلیل راحتی در باز و بسته کردن مداوم درب و وزن سبک و حمل و نقل آسان مورد توجه افراد زیادی به خصوص مخابرات قرار گرفته است.

منهول های مخابراتی از جنس های مختلفی چون؛ پلی اتیلن، آجری و بتنی تولید می شوند.

منهول های مخابراتی بر اساس جنس به شرح زیر هستند:

  • منهول مخابراتی با جنس پلی اتیلن: این محصول در کنار ساختار زیبایی که دارد از مزایایی چون؛ اتصال دقیق و نصب آسان نیز برخوردار است، امکان زنگ زدگی و آتش سوزی در این محصول وجود ندارد زیرا با دیواره آب بندی شده، دیواره های داخلی همیشه خشک است.
  • منهول مخابراتی با جنس بتن و آجر: این محصول برای نصب نیاز به تجهیزات و نیروی انسانی دارد، برای خرید این محصول هزینه زیادی باید پرداخت کرد امکان افزایش طول و بازیافت وجود ندارد و در صورت بروز زلزله دچار خرابی می شوند.

می توان منهول های مخابرات را با توجه به مقیاس پروژه احداث کرد یعنی؛ در شبکه های وسیع منهول های مخابراتی در کنار محافظت و افزایش طول عمر سیم کشی ها باعث افزایش روند پروژه نیز می شوند، همچنین در مقیاس های کوچک همچون ساختمان ها با توجه به نوع استفاده و تعداد واحد ها، سیم کشی را انتقال داده و از آن محافظت می کند.

دریچه های منهول مخابراتی با استفاده از دستگاه بزرگ قالب گیری چرخشی تولید می شوند که این دستگاه محصول مورد نظر را به صورت یک پارچه و یک تکه تولید می کند که تمام سطح دریچه ها از ضخامت یکسانی برخوردار هستند و باید اشاره کرد که قطر این محصول ۸۰ سانت بوده و در صورت افزایش ارتفاع تا ۱۲ متر می توان از قطعات افزوده استفاده نمود.

درمکان هایی چون، پمپ بنزین و محل ذخیره سوخت از این محصول به علت مقاوم بودن در برابر مایعات قابل اشتعال استفاده می شود، زیرا خطرات احتمالی نظیر جرقه و آتش سوزی را کاهش می دهد.

قیمت دریچه منهول پلاستیکی

امروزه با وجود نمونه های متفاوت دریچه های منهول موجود در بازار، به جرات می ‌توان گفت که قیمت دریچه منهول پلاستیکی نسبت به سایر نمونه ها، ارزان و مقرون به صرفه بوده و در کنار قیمت مناسبی که دارد از مقاومت خوبی نیز برخوردار است.

از این محصول برای پوشش دهی چاه ها و مصارف غیر ضروری استفاده می شود باید توجه داشت که برای مصارف سنگین کمی خطرناک است و از ویژگی هایی چون: وزن سبک، قیمت مناسب، مقاومت بالا، امکان تغییر رنگ برخوردار است.

در مکان هایی نظیر سوله، پارک، پیاده رو و در پاکینگ ها از این محصول استفاده می شود لازم است بدانید که بار ۵/۱ تن را می تواند تحمل کند و از نظر ظاهری به شکل های مربع، دایره و مستعطیل تولید می گردد.

قیمت دریچه های منهول پلاستیکی بر اساس کلاس های تولید شده تعیین می شود باید بدانید که وزن این محصول تاثیری بر قیمت آن ها ندارد.

نوسانات ارزی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت کالا ها به شمار می آید که امروزه باعث نگرانی مصرف کنند گان شده است.

در صورت نیاز شما می توانید به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز معتبر محصول مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنید البته باید توجه داشته باشید در خرید حضوری به دلیل دست به دست شدن و وجود دلال قیمت کالا نیز افزایش ‌پیدا می کند.

شما می توانید از طریق گوگل با مراجعه به وب سایت ما محصول مورد نیازتان را به صورت غیر حضوری خریداری کنید، در خرید غیر حضوری به دلیل عدم وجود دلالان محصول با قیمت مناسب تری به مشتریان ارائه داده می شود .

شما باید در نظر داشته باشید که بدون اتلاف وقت و با قیمتی ارزان تر محصول با کیفیتی را تهیه کنید.

قیمت دریچه های منهول پلاستیکی در بازار از ۷۰۰۰۰۰ تومان الی ۲۸۰۰۰۰۰ تومان عرضه می گردد.

ما در کنار ارائه محصولات به مشتریان، مشاوران با تجربه و کار آمدی را برای کسب اطلاعات در خدمت خریداران قرار می دهیم شما می توانید، حین خرید از وب سایت ما در صورت نیاز اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

تماس با ما