جستجو کردن

قیمت پله منهول فاضلابی + خرید مستقیم

پله منهول فاضلابی، پله ای با هسته فلزی و پوشش پلیمری، جهت جلوگیری از پوسیدگی و برای ورود و خروج به منهول استفاده می شود.

پله منهول فاضلابی

منهول، چاهک هایی از جنس بتن، آجر، پلی اتیلن و پلاستیک هستند که مانند جعبه تقسیم عمل می کنند زیرا؛ نقش رابط شبکه و راه های زیر زمینی را ایفا می کنند که با استفاده از پله منهول فاضلابی دسترسی به شیرآلات و تاسیسات ( آب _ فاضلاب ) آسان تر می شود.

پله های منهول فاضلابی، پله های آدم رو از جنس آهن و با پوشش پلیمری هستند، که برای دسترسی آسان و لایروبی خطوط  انتقال فاضلاب از این پله ها استفاده می شود.

منهول های گرد بتنی، GRP، پلی کریت، پلاستیکی در دو نوع تک جداره و دوجداره از پله های فاضلابی استفاده می کنند.

این محصول دارای ویژگی هایی چون: مقاوم بودن در محیط های اسیدی و قلیایی، عدم زنگ زدگی و خوردگی، طول عمر بالا، عدم لغزندگی و پوسیدگی همچنین مقاومت بالا در برابر ساییدگی می باشد.

این پله ها در دو نوع پلاستیکی و چدنی در بازار عرضه می شود، که چدنی ها تک مرحله ای و پلاستیکی ها دو مرحله ای هستند؛ که امروزه استفاده از پله منهول فاضلابی تک مرحله ای به علت امکان شکست، ایمنی کمتر و احتمال خوردگی مجاز نیست.

پله منهول

برای ساخت این محصول با هسته فلزی از فولاد کازوویک با کشش سطح بالا استفاده می شود، تا درجه پایداری و استحکام بیشتری در محصول ایجاد شود از این رو؛ پله های منهول فاضلابی که از جنس پلاستیک مرغوب تولید می شود، از مقاومت بالایی در برابر سایش و خوردگی بر خوردار است.

نکات مهم پله های منهول فاضلابی به شرح زیر می باشد:

  • برای حفظ شدن در برابر خوردگی و پوسیدگی لازم است پله ای که هسته فلزی دارد با پلاستیک پوشش داده شود.
  • در صورت چدنی بودن این لوله ها باید با گالوانیزه کردن و پوشش پلاستیکی در برابر عوامل مخرب حفظ شود.
  • فلز بکار رفته در این پله ها باید، با کیفیت و مرغوب باشد تا در برابر خوردگی، مقاومت بالایی داشته باشد.
  • عرض پله ها باید حداقل ۲۰ میلی متر و هر قسمت باید ضخامت ۲/۵ میلی متر داشته باشد.
  • در پلکان های تکی فرورفتگی ۵ تا ۲۰ میلی متر و در پلکان های دو نفره فرورفتگی ۲۰ تا ۷۰ میلی متر باید وجود داشته باشد.
  • باید ۱۲۰ میلی متر پلکان ها با دیوار فاصله داشته باشند.

قیمت پله منهول

پله منهول وسیله ایست که به دیواره منهول های ( آجری _ بتنی _ پلی اتیلن و غیره ) به صورت ثابت متصل می شود، که سبب سهولت در رفت و آمد به اعماق زمین می شود و برای تولید این محصول از مواد با کیفیت استفاده می شود، که با در نظر گرفتن روکش پلیمری میزان مقاومت محصول افزایش یافته و مثل عایق از پله ها در برابر ضربه محافظت می کند.

پله های منهول امروزه در جنس های متفاوتی و در ضخامت های مختلف و بسته به نوع محل قرار گیری تولید می شوند‌.

در ادامه به انواع منهول که محل نصب این پله هاست می پردازیم؛

  1. منهول آجری: به جرات می توان گفت جزو قدیمی ترین منهول بوده و با استفاده از شیل و خاک رس ساخته می شود، که برای ارتفاع بیشتر از ۳ متر توصیه نمی شود و دوام بسیار کمی در حرکت و جابه جایی دارد، از حسن خوب این منهول می توان به قیمت ارزان و مقاومتش در برابر صدا اشاره کرد.
  2. منهول بتنی: در سیستم های فاضلابی برای متصل کردن خطوط و کانال های آب از این محصول استفاده می شود، که در کنار طول عمر بالا، دارای معایبی چون: وزن و هزینه بالا می باشد‌.
  3. منهول چدنی؛ این محصول از چدن با کیفیت با پوشش پلیمری تولید می شود، که در کنار وزن و قیمت مناسب از مقاومت بالایی نیز بر خوردار است.
  4. منهول پلی اتیلن: این منهول توجه افراد زیادی را به سمت خود سوق داده که علت آن، بروز بودن این محصول است که ویژگی هایی چون: دوام بالا در رطوبت، مقاوم بودن در برابر مواد شیمیایی، وزن سبک و قیمت مناسب در این امر تاثیر گذار است.

پله های منهول در دو نوع ۳۲ ( جفت پا ) و ۲۲ ( جفت پا) تولید می شوند، که پله های ۳۲ جفت پا یا ۳۲ مهره در کشتی، استخر، مخازن سوخت و منهول آب و فاضلاب استفاده می شود.

این پله ها برای افزایش سطح در گیری با منهول زایده، بال مانند دارند؛ استحکام بالا و عدم شکستگی از دیگر ویژگی های این پله بوده و به صورت زیر هم نصب می شوند.

پله های ۲۲ جفت پا دارای میلگرد های فولادی با پوشش پلی اتیلن هستند، که به صورت تک پا استفاده می شود و به شکل ضرب دری و زیگزاگ نصب می شود؛ روی پله ها، آج و برجستی وجود دارد که کفش را درگیر سطح پله می کند.

پله منهول

خرید پله منهول

پله های منهول از کاربردی ترین ابزار برای دسترسی به تاسیسات آب و فاضلاب، تلفن، گاز و کابل های برق در زیر زمین به شمار می آید که دسترسی به آن ها را آسان می کند.

برای خرید پله منهول باید به مواردی چون: ارتفاع آدم رو، جنس بدنه، قطر آدم رو، تعداد ورودی و خروجی و پلی اتیلن تک جداره یا دوجداره دقت کرد.

از آن جایی که دلار یکی از مهم ترین ارز در ذخایر ارزی جهان محسوب می شود، در قیمت گذاری کالا های اساسی نیز تاثیر گذار است از این رو؛ تغییر متداوم نرخ دلار باعث نگرانی تولید کنندگان و مصرف کنندگان می شود چرا که؛ با افزایش قیمت دلار، قیمت مواد اولیه و خدمات جانبی در تولید محصول افزایش پیدا می کند از این جهت؛ تولید کننده مجبور به افزایش قیمت محصول می شود که با بالا رفتن قیمت کالا قدرت خرید مصرف کننده کاهش پیدا می کند که می توان گفت؛ چرخه اقتصاد به جای رشد، دچار ضعف می شود.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت پله های منهول می توان به: برند تولید کننده، قطر دهانه منهول، هزینه های تولید و حمل و نقل اشاره کرد.

قیمت پله منهول ۲۲ جفت پا از ۴۴۰۰۰ تومان الی ۹۵۰۰۰ تومان در بازار موجود است.

قیمت پله منهول ۳۲ جفت پا از ۶۸۰۰۰ تومان الی ۱۱۵۰۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

مجموعه ما با توجه به نیاز مصرف کنندگان، پله های منهول را با جنس های متفاوت و در سایز های متنوع با قطر و ارتفاع مختلف، به صورت مستقیم تهیه کرده و از طریق وب سایت در دسترس مشتریان قرار داده است تا محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالا به مصرف کننده ارائه دهد.

شما می توانید محصولات مورد نظرتان را به صورت حضوری و غیر حضوری تهیه کنید که در خرید حضوری باید به مراکز معتبر مراجعه کنید، اما در خرید غیر حضوری شما فقط با داشتن اینترنت می توانید از طریق گوگل به وب سایت ما دسترسی پیدا کنید و نکته قابل توجه در خرید غیر حضوری این است که شما می توانید محصول مورد نظرتان را با قیمت ارزان تری خرید کنید و محدودیتی در خریدتان وجود ندارد و حتی در صورت خرید عمده از مزایای خوبی نیز برخوردار می شوید.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

پله منهول

تماس با ما