جستجو کردن

تولید دریچه منهول چدنی درجه یک صادراتی

در حال حاضر کشور ما در زمینه تولید انواع دریچه‌ های منهول چدنی درجه یک که مناسب برای صادرات  است فعالیت می‌ کند.

مشخصات دریچه منهول چدنی

دریچه‌ های منهول چدنی یکی از پرکاربردترین دریچه‌ های موجود در بازار می‌ باشد که دارای مشخصات منحصر به فرد خود می‌ باشد.

کاربرد اصلی دریچه‌ های منحول برای پوشاندن ورودی منهول ‌ها دریچه‌ ها و چاه‌ های زیرزمینی می‌ باشد که هم موجب می شود افراد و اشیا و حتی وسیله‌ های نقلیه به درون این ورودی‌ ها و چاه‌ ها سقوط نکنند و هم ورود افراد متفرقه به درون این زیرزمین‌ ها کنترل شود.

دریچه ‌های منهول چدنی توسط تولید کنندگان و کارخانه داران تولید می شود.

این دریچه‌ ها را می‌ توان بنابر سفارش مشتری در طرح و برند مد نظر تولید کرد.

جهت افزایش قدرت دریچه‌ های منهول چدنی، در ساخت و تولید آن از سیمان‌ های ضد سولفات استفاده می‌ شود تا بتوان مقاومت آنها را افزایش داد.

برای تولید این دریچه‌ های منهوا چدنی از دستگاه‌ های مخصوص استفاده می‌ شود و این دریچه‌ ها در دستگاه‌ هایی که تحت فشار بخار بسیار بالا هستند قرار می ‌گیرند و طی مدت ۸ ساعت فرآوری می‌ شوند.

پله منهول

دریچه‌ های منهول چدنی به دلیل ماهیت ریخته‌ گری به نسبت آسانی که دارند در ابعاد و اشکال مختلفی تولید می‌ شوند.

یکی از پرکاربردترین اشکال دریچه‌ های منهول چدنی، شکل مربعی می‌ باشد که با ضلع ٣٠ ۴۰ ۵۰ ۶۰ ۸۰ و گاها ۱۰۰ سانتی‌ متری تولید می‌ شوند.

شاید دریچه منهول مربعی از پرکاربرد ترین نوع این دریچه باشد اما انواع مستطیلی و دایره‌ ای این دریچه‌ ها نیز تولید و به بازار عرضه می‌ شود.

این دریچه‌ ها بنابر سفارش مشتری و متناسب با قطر دهانه منهول تولید می‌ شود و خریداران با توجه به سایز مورد نظرشان این محصولات را به تولید کننده سفارش می‌ دهند.

از دیگر مشخصات مهم دریچه‌ های منهول چدنی که بهتر است هنگام خرید به آن توجه کنید وزن این دریچه‌ ها می ‌باشد.

دریچه منهول باید وزن متناسبی داشته باشد.

اگر وزن این دریچه‌ ها خیلی پایین باشد به راحتی ممکن است توسط سارقین ربوده شود و یا ممکن است با دهانه منهول به خوبی چفت نشود و هنگام رفت و آمد وسایل نقلیه یا عبور و مرور تولید سر و صدا کند.

در مقابل اگر وزن آن بیش از حد سنگین باشد موجب سختی هنگام حمل و نقل و یا باز کردن آن برای اپراتور می‌ باشد.

تمامی موارد گفته شده بخش مهمی از مشخصات این دریچه‌ های منهول با جنس چدن می‌ باشد.

دریچه منهول

خرید دریچه منهول چدنی

چنانچه شما عزیزان قصد خرید عمده دریچه‌ های منهول چدنی را دارید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا ما در این مقاله قصد داریم تا مشخصات مهم و ویژگی‌ های یک دریچه منهول چدنی درجه یک را به شما بگوییم تا بتوانید با دید کاملا بازتر خرید خود را انجام دهید،

چدن، ۵ مدل مختلف دارد و دریچه‌ های منهول چدنی معمولا از دو نوع از این فلز های چدن تولید می‌ شود که معمولا از دسته چدن‌ های خاکستری و یا چدن‌ های داکتایل ساخته می‌ شود.

در فرایند تولید چدن اگر عنصر کربن آزاد به صورت گرافیت‌ های ورقه‌ ای رسوب شود به آن چدن خاکستری می‌گویند.

و اگر کربن آزاد به صورت گرافیت ‌های کروی رسوب کند به آن چدن چدن نشکن یا داکتایل گفته می‌ شود.

دریچه‌ های منهول چدنی داکتایل به نسبت چدن خاکستری  علاوه بر اینکه از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد، وزن سبک‌ تری نیز دارد و همین موجب می‌ شود تا بسیاری از خریداران ترجیحشان خرید دریچه‌ های منهول چدنی داکتایل باشد.

زیرا حمل و نقل این دریچه‌ ها نیز آسان‌ تر خواهد بود و نصب آنها نیز دردسر کمتری دارد.

همچنین میزان استحکام کششی بالای این چدن‌ های داکتایل موجب برتری این نوع چدن نسبت به چدن ‌های خاکستری می ‌باشد.

پس به عنوان یک خریدار بهتر است قبل از خرید این دریچه‌ ها تمامی این اطلاعات دقیق و تخصصی را دانسته و با علم به این موضوع محصول مورد نظر خود را به فروشنده سفارش دهید.

صادرات دریچه های منهول 

قیمت دریچه منهول چدنی

همانطور که گفتیم دریچه‌ های منهول چدنی انواع مختلفی دارد و هر کدام از مدل‌ های آن قیمت مخصوص به خود را دارد و نمی‌ توان قیمت ثابتی برای این محصول در بازار در نظر گرفت.

زیرا با توجه به اینکه این محصول از فلز و مواد اولیه مخصوصی ساخته می‌ شود، که تحت تاثیر نوسانات بازار و قیمت ارز در سراسر کشور این قیمت‌ ها متغیر می‌ باشد.

دریچه‌ های منهول چدنی از دیرباز جزو دریچه‌ های منهول پرطرفداری بود که در بسیاری از شهر ها و روستا ها هنوز هم دیده می‌ شود.

این دریچه‌ ها به دلیل استحکام و مقاومت بسیار بالایی که دارند طی سال‌ های طولانی می‌ توان از آنها استفاده کرد زیرا به ندرت دچار فرسودگی می‌ شوند.

قیمت این محصول در بازار داخلی با بازارهای صادراتی تفاوت‌ های چشمگیری دارد، زیرا در صادرات هزینه‌ های مخصوص و مازادی وجود دارد که موجب می‌ شود این قیمت‌ ها در بازارهای صادراتی بیشتر شود.

اگر بخواهیم یک بازه قیمت حدودی برای محصول در نظر بگیریم باید بگوییم که این محصول با توجه به سایز و قطر آن می‌ تواند از هفتصد هزار تومان شروع و گاها تا یک میلیون و هشتصد نیز به فروش برسد.

در حال حاضر با توجه به اینکه نمی‌توان برای این محصول قیمت ثابتی در نظر گرفت ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم تا با شماره‌ های درج شده ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید از قیمت روز این دریچه‌ های منهول چدنی مطلع شوید.

دریچه منهول چدنی دارای ویژگی‌ های بسیار زیادی می‌ باشد که ما در این مقاله بخشی از آن را بیان نمودیم و بهتر است جهت کسب اطلاعات تخصصی‌ تر با تیم کارشناسان مجرب ما ارتباط برقرار نموده و تمامی سوالات خود را از آنان جویا شوید و با دیتای کامل و اطمینان خاطر، خرید خود را انجام داده و در شهر مورد نظرتان دریافت نمایید.

امیدواریم این مطالبی که برای شما بیان کردیم به شما کمک کند تا خرید خوبی را برای خود و مشتری های خود تهیه نمایید.

تماس با ما