جستجو کردن

لوله پلیکا پودری چیست + کاربرد انواع

چنانچه قصد دارید بدانید لوله پلیکا پودری چیست و چه کاربرد و انواعی دارد  بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انواع لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا‌های پودری ساخته شده از مواد پی‌ وی‌ سی درجه یک و یو پی وی سی مرغوب می‌ باشد که دارای انواع مختلفی است.

این لوله‌ ها معمولاً توسط دستگاه‌ های مخصوص و تحت فشار بالا و در قالب‌ های مخصوص با سایز و قطر متناسب تولید و به بازار عرضه می‌ شوند.

این لوله‌ها در انواع مختلف سایز و قطرهای متنوع موجود می‌ باشد.

لوله پلیکای پودری یک لوله غیر رسانا است که در برابر فشارهای وارد شده و بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد و دچار خوردگی و فرسایش نمی‌ شود.

هم درون لوله‌های پلیکاهای پودری و هم بیرون این لوله‌ ها مقاومت بسیار مناسبی دارد و همین موجب شده که یکی از پرکاربردترین لوله‌ های توزیع شده در سطح بازار باشد.

همانطور که گفته شد این لوله‌ ها از پی‌ وی‌ سی ساخته می‌ شوند و می‌ توان گفت بیش از نیمی از تولیدات پی‌ وی‌ سی کشور برای ساخت این لوله‌ های پلیکای پودری استفاده می‌ شود.

از لوله پلیکاهای پودری در بسیاری از شبکه‌ های آبرسانی شهری، روستایی و صنعتی استفاده می‌ شود.

همچنین به دلیل مقاومت بالایی که این لوله‌ های پودری درجه یک دارند برای انتقال کانال‌ های فاضلابی نیز استفاده می‌ شوند.

از نمونه‌ های قوی و درجه‌ یک این لوله‌ های پودری برای انتقال انواع اسیدها و بازها استفاده می‌ شود.

لوله پلیکای پودری طی فرایندهای به خصوص در کارخانه ‌ها، توسط دستگاه‌ های خاص تولید شده و با بهترین کیفیت روانه بازار می شود.

نمونه‌های درجه دو و یا کم کیفیت‌ تر لوله پلیکاهای پودری مناسب برای انتقال سیالات نفتی و یا شیمیایی نمی‌ باشد، زیرا به دلیل خاصیت بالایی که این مایعات دارند موجب می‌ شوند تا لوله‌ های پلیکای پودری دچار فرسودگی و یا شکنندگی بشوند و در عملکرد آنها اختلال به وجود آید.

بنابراین توجه به کاربردی که برای این لوله‌ ها در نظر دارید، امر بسیار مهمی پیش از خرید این محصول می‌ باشد.

بهتر است به عنوان یک خریدار محصول مورد نظرتان را به خوبی بشناسید تا بتوانید خریدی به صرفه و کاربردی را رقم بزنید.

فروشنده لوله پولیکا پودری

برای اینکه شما عزیزان به عنوان یک خریدار عمده لوله پولیکا پودری بتوانید خریدی مطمئن و کاربردی را تجربه کنید، بهتر است به فروشنده‌ ای معتبر و معتمد مراجعه نمایید.

لوله‌ های پولیکای پودری انواع مختلفی دارد و هر کدام از انواع آن در سایز و قطرهای مختلفی تولید می‌ شود که هر کدامشان کاربرد مخصوص به خود را دارند.

پس بهتر است با علم به این موضوع لوله مد نظر خود را انتخاب نمایید.

این راهنمایی و کمک خواستن از فروشنده‌ های مجرب موجب می‌ شود تا علاوه بر اینکه خریدی به صرفه و کاربردی را تجربه می‌ کنید، محصولی باکیفیت و با نرخ مناسب تر نیز خریداری نمایید.

با توجه به اینکه میزان فروش لوله پلیکای پودری، هم در داخل کشور و هم خارج از مرزهای کشور بیش از پیش شده است فروشندگان زیادی در سراسر کشور مشغول به عرضه این محصول هستند.

هر کدام از این فروشنده‌ ها با کارخانه و یا برندهای خاصی همکاری می‌ کنند و شما به عنوان یک خریدار باید به خوبی جستجو کنید تا به فروشنده‌ ای ارتباط بگیرید که کالای مورد نظر شما را داشته باشد.

و با قیمتی مناسب‌ تر از قیمت بازار سنتی به شما جنس دهد.

در حال حاضر بسیاری از فروشندگانی که لوله پلیکای پودری را به صورت اینترنتی خرید و فروش می‌ کنند، قیمت مناسب‌ تری بر روی محصولات خود می‌ گذارند.

زیرا با خرید اینترنتی لوله پلیکای پودری، شما عزیزان با حذف واسطه‌ها و دلالان این محصول را خریداری می‌کنید و همین موجب می‌شود تا نرخ فروش این دست از محصولات اینترنتی بسیار مناسب‌ تر از بازارهای سنتی باشد.

اگر خریداری تناژ سفارش لوله پلیکای پودری را به صورت عمده و در حجم انبوه به فروشنده دهد، می‌ تواند از تخفیفات و شرایط ویژه‌ تری برخوردار شود و بتواند در کاهش هزینه‌ های خود تاثیر چشمگیری را به وجود آورد.

زمانی که یک محصول به صورت عمده و در حجم بالا خریداری می‌ شود، بسیاری از فروشندگان و حتی گاهاً کارخانه‌ دار، تخفیفات زیادی بر روی قیمت این محصول لحاظ می کنند و این می‌ تواند برای خریداران بسیار به صرفه باشد.

علاوه بر اینکه این مناسب بودن نرخ فروش لوله پولیکای پودری می‌ تواند برای خریداران به صرفه باشد، برای فروشندگان نیز پوهن‌ مثبت زیادی دارد و باعث می‌ شود که تعداد مشتریان آنها بیشتر شود.

لیست قیمت لوله پولیکا پودری

در حال حاضر قیمت فروش لوله پلیکاهای پودری درجه یک در بازار دستخوش تغییراتی است و نمی‌ توان لیست قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت.

هر کدام از کارخانه‌ های تولید کننده لوله پلیکاهای پودری قیمت فروش مخصوص به خود را دارند زیرا متریال استفاده شده آنها با یکدیگر متفاوت است.

همچنین دستگاه‌ هایی که هر کدام از این برندها برای تولید این لوله‌ ها استفاده می‌ کنند نیز با یکدیگر فرق دارد و با فرمولاسیون‌ های مخصوص به خود اقدام به تولید این محصول می‌ کنند.

عامل مهم دیگری که به هنگام ورود به بازار فروش لوله پلیکاهای پودری نظر شما را جلب می‌کند این است که تمامی فروشندگان از شما سایز و قطر مد نظرتان را خواهند پرسید.

زیرا سایز و قطر این لوله‌ ها در تعیین قیمت نهایی محصول بسیار تاثیرگذار است و هرچه سایز و قطر لوله‌ ای بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

با توجه به موارد گفته شده قیمت این محصول در بازار بسیار متنوع است و نمی‌توان قیمت ثابتی را برای شما بیان کنیم.

اما اگر بخواهیم یک بازه قیمتی حدودی را برای شما عزیزان خواننده بازگو کنیم می‌ توان گفت این لوله پلیکاهای پودری از متری ۳۰ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۹۰ هزار تومان نیز متغیر می‌ باشد.

قیمت ذکر شده یک قیمت حدودی است که دچار تغییرات و نوسانات بسیار بالایی می‌ باشد.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم جهت دریافت لیست قیمت روز لوله پلیکاهای پودری با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید.

پس از کسب اطلاعات دقیق و قیمت این محصول شما عزیزان می‌ توانید با اطمینان خاطر سفارش مد نظرتان را با کارشناسان ما فیکس کرده و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را در شهر مورد نظرتان تحویل بگیرید.

تماس با ما