جستجو کردن

قیمت دریچه منهول کوپلیمری + مشخصات و کاربرد

دریچه منهول کوپلیمری، وسیله ای است که با مونومر های متنوع تشکیل شده که با پوشش دهی، از افتادن افراد در منهول جلوگیری می کند.

دریچه منهول کوپلیمری

زمانی که شما در خیابان، در حال راه رفتن هستید درب های زیادی را در سطح کوچه و خیابان می بینید، که نقش پوششی را در منهول ها ایفا می کنند تا از افتادن در داخل آن جلوگیری کنند، دریچه منهول کوپلیمری نوعی از دریچه های موجود در بازار است با این تفاوت که از مونومر متنوع تشکیل شده اند.

دریچه های منهول با جنس های بتنی، چدنی، کامپوزیت و پلی اتیلن تولید می شود که دریچه های کوپلیمری نیز جزو آنها به حساب می آید که به دسته های متناوب، نامنظم، دسته ای و پیوندی دسته بندی می شود لازم است بدانید که این دریچه ها با توجه به نوع کوپلیمر موجود در ساختار این محصولات خواص مختلفی دارند.

این محصول با توجه به کاربرد، خصوصیات مورد نیاز، در اندازه های گوناگونی به صورت کامل باز شو و لوله دار به شکل های ( دایره _ مربع _ مستطیل) تولید می شوند که انواع متفاوتی چون ترافیکی، غیر ترافیکی و پوششی در بازار عرضه می شود.

دریچه منهول

نوع ترافیکی این محصول دارای وزن و مقاومت زیادی است که نوع غیر ترافیکی با وزن و مقاومت کمتری ساخته می شود و نوع پوششی دارای رده مقاومتی A15 بوده و برای مکان هایی همچون پارک، زمین بازی و معابر پیاده رو استفاده می شود؛ باید بدانید که نوع پوششی این محصول به نسبت نوع ترافیکی و غیرترافیکی متقاضی بیشتری دارد.

دریچه های کوپلیمری به دلیل وزن بسیار کمی که دارند شناخته شده هستند، به همین امر این محصول توانسته جایگزین نمونه های چدنی و بتنی شود که این وزن کم نشانه ی مقاومت پایین نیست چرا که ساختار این محصول به گونه ایست که فشار وارد شده تقسیم یا پخش می شود.

این محصول دارای ویژگی هایی چون: وزن پایین، مقاومت بالا در برابر فشار و اشعه خورشید و گازهای فاضلابی، قیمت مناسب نسبت به سایر نمونه های موجود و حمل و نقل آسان است.

مهم ترین علت بکار گیری مواد کوپلیمر در ساختار دریچه های منهول می توان به: وزن سبک، ضد سرقت بودن و جا به جایی آسان اشاره کرد.

کاربرد دریچه منهول

به دلیل وجود تاسیسات آب و فاضلاب، برق، گاز و غیره در زیر زمین، از منهول ها استفاده می شود تا دسترسی به تجهیزات زیر زمینی آسان تر شود از این رو؛ از دریچه ها به عنوان پوشش و محافظ استفاده می شود، که کاربرد دریچه منهول جلوگیری از افتادن افراد و اشیا به داخل این حفره هاست.

اصلی ترین کاربرد دریچه های منهول، جلوگیری از افتادن در منهول و دسترسی تکنسین ها را، به منهول آسان می سازد.

دریچه ها از نظر جنس بسیار متنوع هستند که هر کدام با توجه به مواد موجود در ساختارشان کاربرد متفاوتی دارند که در ادامه به آن می پردازیم:

  • دریچه های بتنی: این محصول دارای مقاومت بالا، ساخت آسان، قیمت ارزان و دوام مناسبی است که استفاده زیادی بر روی چاه های فاضلاب و منهول ها دارد.
  • دریچه های چدنی: این محصول به دلیل قیمت بالای چدن، به طور معمول مورد سرقت قرار می گیرد، اما مقاومت بالای این محصول در برابر پوسیدگی و ضربه توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است .
  • دریچه های کامپوزیت: این محصول وزن بسیار سنگینی دارد که به راحتی جا به جا نمی شود، این دریچه ها طول عمر بالا، مقاومت بالا ( در برابر سایش، خورشید و فشار) و قیمت خوبی دارد.
  • دریچه های پلیمری: امکان سرقت در این دریچه ها خیلی محدود است زیرا؛ قفل دار هستند و وزن پایین، نصب و جابه‌ جایی آسان و راحت از دیگر محاسن خوب این محصول است.
  • دریچه های کوپلیمری: وزن پایین، مقاومت بالا و حمل و نقل آسان از ویژگی های این محصول است.

دریچه های کوپلیمری دارای مزایایی چون:

  1. وزن بسیار سبک: وزن پایین این محصول باعث شده جابه ‌جایی دریچه، توسط یک فرد نیز انجام شود.
  2. ضد سرقت بودن: این محصول غیر قابل بازیافت است از این رو هیچ سودی برای سارقان ندارد.
  3. مقاوم بودن در برابر یخ زدگی: نفوذ پذیری بسیار پایینی دارد و دچار ذوب شدن و یخ زدگی نمی شود.
  4. مقاومت بالا در برابر سولفات و کلر: این محصول به راحتی در مناطقی که، خاک و آب آلوده به سولفات و کلر دارند استفاده می شود و باید بدانید که نه تنها دچار واکنش شیمیایی نمی شود بلکه عمر مفید این محصول نیز کاهش نمی یابد.
  5. قیمت : این محصول نسبت به سایر نمونه های منهول چدن و کامپوزیت قیمت کمتری دارد.

قیمت دریچه منهول

از اصلی ترین عوامل موثر در انتخاب یک محصول، می توان به قیمت آن اشاره کرد چرا که؛ باید محصول در کنار کیفیت، قیمت مناسبی نیز داشته باشد تا در اولویت انتخاب، قرار بگیرد.

قیمت دریچه های منهول، به جنس و ابعاد و اندازه دریچه ها بستگی دارد.

  • دریچه های بتنی: بسته به منطقه ای که قرار است نصب شود و مواد اولیه آن، قیمت گذاری می شود، این محصول قیمت کمتری نسبت به نمونه کوپلیمری، کامپوزیتی و چدن دارد.
  • دریچه های کامپوزیتی: عواملی چون؛ جنس مواد اولیه، اندازه دریچه، فرآیند تولید و برند تولید کننده در تعیین قیمت این محصول موثر هستند و این محصول نسبت به بتنی، چدنی کوپلیمری قیمت بیشتری دارد.
  • دریچه های چدنی: این محصول به دلیل جنس چدنی قیمت بیشتری نسبت به نمونه کوپلیمری و بتنی دارد.
  • دریچه های پلیمری: نوع پلیمر ( نو یا بازیافتی)، دستگاه تولید کننده و برند تولید کننده از عوامل تعیین قیمت محسوب می شوند که قیمت کمتری نسبت به دریچه کامپوزیتی دارد.
  • دریچه های کوپلیمری: از نظر جنس و ابعاد قیمت گذاری می شوند که قیمت بیشتری نسبت به نمونه بتنی و نانو کامپوزیتی دارد.

قیمت دریچه های منهول موجود در بازار به شرح زیر می باشد؛

دریچه های چدنی از قیمت ۶۷۰۰۰۰ تومان الی ۳۴۶۰۰۰۰ تومان بازار موجود است.

دریچه های کامپوزیتی از قیمت ۷۳۰۰۰۰ تومان الی ۲۳۴۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

دریچه های پلیمری از قیمت ۱۴۰۰۰۰۰ الی ۲۷۰۰۰۰۰ تومان در بازار عرضه می شود.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت می توان به نوسانات قیمت دلار نیز اشاره کرد زیرا؛ در خرید مواد اولیه و صادرات و واردات تاثیر گذاشته و به صورت مستقیم باعث افزایش قیمت کالا می شود.

مجموعه ما برای سهولت در خرید، دریچه های منهول را با تنوع بسیار بالا و بدون واسطه تهیه کرده تا بتواند محصولی با کیفیت بالا و قیمت ارزان تری به مشتریان ارائه دهد.

کافیست شما به وب سایت ما مراجعه کنید، تا در هر مکانی و در هر ساعتی محصول مورد نظرتان را با تنوع بالا و قیمتی مناسب به صورت آنلاین خرید کنید تا از اتلاف وقت و هزینه های جانبی جلوگیری کنید.

لازم است بدانید که هیچ محدودیتی در خرید وجود نداشته و امکان خرید گسترده نیز وجود دارد در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

تماس با ما