جستجو کردن

فروش دریچه منهول در اصفهان و شیراز

دریچه منهول وسیله ای است که از سقوط افراد و اجسام به داخل منهول جلوگیری کرده و در اشکال دایره، مربع و مستطیل تولید می شود‌.

ابعاد دریچه منهول فاضلاب

در سطح زمین دریچه هایی به اشکال مختلف و سایز های متفاوت مشاهده می شود که دسترسی به سیستم و شیرآلات موجود در منهول ها را آسان می ‌سازد، به این دریچه ها، دریچه منهول فاضلابی می گویند.

دریچه های منهول فاضلابی در جنس های بتنی، چدن، کامپوزیت، پلی اتیلن و کوپلیمر‌ی تولید می شود، که با توجه به مکان و نوع کاربردشان استفاده می شوند.

همه دریچه ها در شکل های دایره، مربع و مستطیل تولید می شوند، اما از نظر ابعاد و اندازه متفاوت هستند، که هریک کاربردی مختلف دارند.

  1. دریچه های منهول فاضلابی با جنس بتن: این دریچه ها با ابعاد ۷۰×۵۰ _  ۸۰×۶۰ _ ۱۰۰×۶۰ تولید و عرضه می گردد، از این دریچه ها برای پوشش دهی منهول فاضلابی استفاده می شود به همین علت در سطح خیابان و پیاده رو ها به وفور دیده می شود.
  2. دریچه های منهول فاضلابی با جنس چدن: شکل مربع این دریچه ها در ابعاد ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و۸۰ و۱۰۰ سانتی متر تولید می شود و شکل مستطیل این دریچه ها در اندازه های کوچک و بزرگ  ۳۰×۲۰ _ ۴۰×۲۰ _ ۵۰×۴۰ _ ۶۰×۵۰ _ ۸۰×۶۰ _ ۱۰۰×۸۰ در بازار موجود هستند.
  3. دریچه های منهول فاضلابی با جنس کامپوزیت: شکل دایره ای این دریچه با قطر ۲۰ سانتی متر برای بازدید لوله و دریچه های مربع در ابعاد ( ۴۰_۶۰_۸۰_۱۰۰) و شکل مستطیل آن در اندازه های ۴۰×۳۰، ۷۰×۵۰ سانتی متر موجود است، شکل مستطیل این جنس در دو نوع ساده و آبرو تولید می گردد.
  4. دریچه های منهول فاضلابی با جنس پلی اتیلن: برای استفاده در منهول های فاضلابی دارای قطر۶۰_ ۸۰ سانتی متر به شکل دایره در بازار عرضه می گردد که در کنار استفاده در منهول های آب و فاضلاب در منهول مخابراتی نیز استفاده می شود.
  5. دریچه های منهول فاضلابی با جنس کوپلیمری: این دریچه ها با توجه به خصوصیات مورد نیاز و محل استفاده قابل تولید هستند.

دریچه منهول

دریچه منهول آب و فاضلاب

مهم ترین کاربرد دریچه های منهول آب و فاضلاب، پوشش دهی منهول هاست که دیگر کاربرد این محصول دسترسی آسان به شبکه های منهول، عدم قطع شدگی سطح خیابان و انتقال آب باران می باشد.

با گذر زمان دریچه های منهول فلزی به دلیل مشکلاتی که به همراه دارد کمتر استفاده شده و باعث تولید دریچه هایی پلاستیکی شده است.

در ادامه دریچه های منهول فاضلابی را از نظر جنس مورد بررسی قرار می دهیم:

  • دریچه منهول فاضلابی با جنس چدن: دریچه های چدنی از آهن و کربن ساخته می شود و با توجه به کاربردی که دارد، میزان کربن و سیلیسیم آن کاهش پیدا می کند، لازم به ذکر است دریچه های چدن به دلیل قیمت بالای فلز چدن به مراتب مورد سرقت قرار می گیرد که امروزه کمتر استفاده می شود.

دریچه های چدنی انواع مختلفی چون: چدن خاکستری، چدن داکتیل، چدن بتن و غیره دارد.

  • دریچه منهول فاضلابی با جنس پلی اتیلن: این محصول از پلی اتیلن سخت ساخته می شود؛ از این رو مقاومت بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی ، پوسیدگی و غیره دارد، هم ‌چنین هزینه کمتری نسبت به سایر دریچه ها داشته است‌؛ این دریچه ها مورد سرقت قرار نمی گیرند؛ چرا که نه تنها قیمتی ندارند بلکه مورد بازیافت نیز قرار نمی گیرند و وزن سبک این محصول باعث نصب و جابجایی آسان آن می شود.

دریچه های پلی اتیلن فاضلابی در دو نوع عابری و ترافیکی تولید می شود، که نوع عابری در بیمارستان ها، ادارات کاربرد دارد و نوع ترافیکی این دریچه ها در مکان‌ هایی که اتومبیل های سواری و باری عبور دارند استفاده می شود.

  • دریچه منهول فاضلابی با جنس کامپوزیتی: این محصول به دریچه های ضد آب معروف هستند؛ چرا که از رزین پلی استرو سیلیکا تولید می شود و بیشتر در مکان های پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و فرسایش دارد.
  • دریچه منهول فاضلابی با جنس کوپلیمری: این دریچه از کوپلیمری که حاوی دو یا چند نوع مونومر است ساخته می شود، این محصول به شکل لولا دار و کامل باز تولید می شوند که در دو نوع ترافیکی و غیر ترافیکی در بازار عرضه می گردد‌، این دریچه ها قیمت پایینی نسبت به سایر نمونه ها داشته و وزن پایین آن، حمل و نقل را آسان می سازد.

فروش دریچه منهول

دریچه منهول یک صفحه با قابلیت جابه جایی است که بخش عمده کاربرد آن پوشش دهی منهول هاست که در جنس، ابعاد و اشکال مختلف قابل مشاهده است.

امروزه فروش دریچه های منهول، با توجه به کاربرد و مکان مورد استفاده، صورت می گیرد.

دریچه های منهول در گذشته نیز وجود داشته اند، اما در آن زمان از آهک و ماسه سنگ ساخته می شدند که با گذر زمان این دریچه ها به شکل بتنی و آجری و به مرور زمان از جنس کامپوزیت، پلی اتیلن و کوپلیمری ساخته شدند، باید بدانیم که هرچه دریچه های بروز تری تولید می شود وزن و قیمت کمتری پیدا می کند.

می توان از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت دریچه های منهول به نوسانات قیمت دلار، قیمت مواد اولیه بسته به جنس دریچه ها، نوع تولید کننده و غیره اشاره کرد.

نوسانات موجود در قیمت دلار امروزه جزو نگرانی عمده مصرف کنندگان و بازرگانان به شمار می آید؛ چرا که کاهش قیمت دلار، باعث کاهش قیمت محصول شده و امری خوشایند به شمار می آید، اما افزایش نرخ دلار باعث افزایش قیمت دریچه ها نیز می شود از این رو قدرت خرید مصرف کننده کاهش پیدا کرده و میزان تقاضا نیز کاهش می یابد.

مجموعه ما با هدف کاهش هزینه های مازاد، دریچه های منهول را به صورت مستقیم خریداری کرده و بدون دخالت واسطه به مشتریان خود ارائه می دهد.

اگر شما قصد خرید دریچه های منهول را دارید می توانید به مراکز معتبر جهت خریداری این محصول مراجعه کنید یا در صورت خرید با قیمت مناسب تر می توانید محصولات خود را به صورت غیر حضوری یا آنلاین خریداری کنید؛ چرا که در خرید غیر حضوری، واسطه و هزینه های مازاد جهت مراجعه به بازار حذف شده و محصول با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

قیمت روز دریچه های منهول به شرح زیر می باشند:

  • دریچه منهول چدن از قیمت ۷۵۰۰۰۰ هزار تومان الی ۳۵۰۰۰۰۰ هزار تومان
  • دریچه منهول کامپوزیت از قیمت ۸۰۰۰۰۰ هزار تومان الی ۳۴۵۰۰۰۰ هزار تومان
  • دریچه منهول پلی اتیلن از قیمت ۱۸۰۰۰۰ هزار تومان الی ۱۸۰۰۰۰۰ هزار تومان
  • دریچه منهول کوپلیمری از قیمت ۱۱۰۰۰۰۰ هزار تومان الی ۱۸۰۰۰۰۰ هزار تومان

مجموعه ما با هدف بهبود و تسریع روند خرید، دریچه های منهول را با تنوع در جنس، شکل و اندازه در وب سایت ما قرار داده است تا مصرف کننده با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را مشاهده و خریداری کند.

لازم است بدانید محصولات ما بدون واسطه عرضه می شود، شما هیچ محدودیتی در خرید ندارید و در صورت لزوم می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تماس با ما