جستجو کردن

قیمت فروش لوله پلیکا گرانول ایرانی

حسن قابل توجه لوله پلیکا های گرانول این است، که از مواد بازیافتی تولید می شوند و در انتقال پسماند ها نقش تاثیرگذاری دارند.

مزایای استفاده لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول با توجه به کارایی زیادی که دارد، محصولی کارآمد محسوب می شود؛ چرا که این محصول نسبت به محصولات مشابه از محاسن خوبی برخوردار است.

می توان از مزایای لوله پلیکای گرانول به وزن سبک و مقرون به صرفه بودن این لوله ها اشاره نمود.

برای تولید لوله های گرانولی از گرانول استفاده می شود، که این گرانول با بازیافت زباله های پلاستیکی چون: روکش سیم و کابل، پلاستیک و بطری های بازیافتی، تولید می شود.

پس از جمع آوری، جداسازی و شستشو، مواد بازیافتی را با کمک دستگاه اکسترودر ذوب کرده و مواد گرانول به شکل رشته ای و ساچمه ای تولید می شوند، برای تولید لوله، گرانول نوع ساچمه ای کاربرد فراوانی دارد؛ از این رو باید بدانید برای تولید گرانولی مطلوب، عواملی چون: کاتالیزور، فشار و دما تاثیر گذار هستند.

لوله پلیکا های گرانول از مزایایی چون: وزن مناسب، قیمت مقرون به صرفه، پایداری مناسب، رسوب گذاری کم و نصب آسان و غیره برخوردار است؛ به همین علت از این لوله استفاده زیادی می شود.

در ادامه به  توضیحات دیگر مزایای لوله پلیکا های گرانولی می پردازیم:

مقاومت در برابر مواد شیمیایی: از این لوله ها برای انتقال مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی می توان استفاده کرد.

ضریب انتقال حرارت کم: این لوله ها نسبت به لوله های فلزی حرارت کمتری را به محیط انتقال می دهد، که همچون عایق حرارتی عمل می کند.

پایداری مناسب: این لوله ها به علت پایداری ابعادی مناسب، شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و نکته مهم لوله های گرانولی این است که دیواره و جنس این محصول در برخورد با سیال ها، هیچ واکنشی انجام نمی دهد یا به زبان ساده تر طعم و رنگ آب را تغییری نمی دهد.

انعطاف پذیری مناسب: این لوله ها نسبت به نمونه های آهنی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است همچنین در برابر ضربه، سیل و زلزله مقاوم و ایمن است.

نصب آسان: این لوله ها به نسبت لوله های آهنی آسان تر نصب می شود؛ چرا که برای نصب نیاز به ماشین آلات بزرگ ندارد با چسب مخصوص،اتصال صورت می گیرد و وزن مناسب این محصول نیز جابه جایی را آسان کرده است.

ابعاد لوله پلیکا گرانول

ابعاد لوله پلیکا های گرانول بسیار متنوع است که باعث شده از مصارف ساختمانی تا کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

لوله های گرانول در رنگ های مشکی و خاکستری تولید می شوند، اگر به دنبال نوع با کیفیت این لوله ها هستید می توانید لوله گرانول خاکستری رنگ را تهیه کنید‌.

از این محصول برای انتقال پسماند های خانگی و صنعتی، خروج هوا و پوششی برای سیم و کابل ها استفاده می شود که در بسیاری از آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و بیمارستان ها قابل مشاهده است.

لوله پلیکا های گرانولی دارای سایز و ابعاد متنوعی است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم :

  • سایز ۹۰ با وزن ۵/۷ تا ۶/۳ کیلوگرم.
  • سایز۱۱۰ با وزن ۷ تا ۹ کیلوگرم.
  • سایز۱۲۵ با وزن ۱۱ تا ۱۲ کیلوگرم‌.
  • سایز۱۶۰ با وزن ۱۳ تا ۲۴ کیلوگرم.
  • سایز۲۰۰ تا ۳۱۵ با وزن ۲۵ تا ۶۵ کیلوگرم .

در این قسمت به کاربرد سایز های مختلف لوله پلیکا های گرانولی می پردازیم ؛

  1. سایز ۹۰: این سایز از لوله های گرانولی به راحتی قابل انتقال و جابه جایی می باشد؛ از این رو برای آبیاری مزارع، گلخانه ها و باغ ها پیشنهاد می شود.
  2. سایز۱۱۰: ضخامت این سایز از لوله ها برای پوشش دهی سیم و کابل ها مناسب است؛ چرا که سیم ها را در برابر سایش و آسیب دیدگی حفظ کرده و از خطر احتمالی برق گرفتگی جلوگیری می کند.
  3. سایر ۱۲۵: این سایز از لوله با توجه به وزن و ضخامتی که دارد سبب کاهش لرزش و صدای فاضلاب شده و برای انتقال فاضلاب خانگی و صنعتی بسیار مناسب است.
  4. سایز ۱۶۰: این سایز از لوله ها برای انتقال ماده شیمیایی، بسیار مقاوم بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.
  5. سایز ۲۰۰ تا ۳۱۵: از این سایز برای انتقال فاضلاب شهری و روستایی استفاده می شود، لازم است بدانید این لوله ها با حداقل وزن ۲۵ کیلو و حداکثر وزن ۶۵ کیلو تولید می شوند به همین علت با توجه به ضخامت این لوله ها می توان گفت طول عمر بالایی دارند.

لوله پلیکا های گرانول در سه دسته معمولی، فشار متوسط و فشار قوی تولید می شوند که بسته به نوع کاربردی که دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت لوله پلیکا گرانول

قیمت لوله پلیکا های گرانولی یکی از عوامل تاثیر گذار بر میزان مصرف این محصول در صنایع ساختمان سازی و آب و فاضلاب به شمار می آید همچنین در صنعت کشاورزی نیز از این محصول به وفور استفاده می شود.

به لوله پلیکا های گرانولی دوست دار محیط زیست می گویند؛ چرا که این محصول از مواد بازیافتی تولید می ‌شوند به همین علت، دارای قابلیت بازیافتی و طول عمر بالا می باشد.

این لوله ها از مواد پلاستیکی و لاستیک های فرسوده تولید می شوند و پس از استفاده برای بار سوم بازیافت می شوند، اما این دفعه مثل سری اول و دوم از مواد گرانولی برای تولید لوله استفاده نمی شود بلکه برای تولید نایلون زباله از آن استفاده می شود.

کارخانه های تولید لوله های گرانولی، این لوله ها را در سایز، وزن و ضخامت متنوعی تولید می کنند.

عواملی چون: نوسانات ارزی، قیمت مواد اولیه و کیفیت دستگاه تولید کننده به طور مستقیم بر روی قیمت محصول تاثیر می گذارد.

نوسانات ارزی در صنعت و اقتصاد تاثیر گذار است چه بسا باید بدانیم با وجود تغییرات نوسانی قیمت دلار محصولات نیز دچار تغییر قیمت می شوند زیرا؛ مواد اولیه لوله پلیکا های گرانولی و هزینه های جانبی بر حسب قیمت دلار محاسبه می شوند.

برای تولید لوله ها دستگاه های اکسترودر باید بروز باشد؛ چرا که همانطور، کیفیت مواد اولیه مهم است کیفیت دستگاه تولید کننده نیز مهم است تا لوله ها با کیفیت مطلوبی تولید شوند.

اگر شما نیز قصد خرید لوله پلیکا های گرانولی را دارید بهتر است از مراکز یا فروشگاه هایی خرید کنید که این محصول را با قیمتی مناسب عرضه کنند.

مجموعه ما برای عرضه لوله پلیکا گرانول با کیفیت و قیمت مناسب، این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانجات تولید لوله، تهیه می کنند تا محصولی اصل و قیمت پایین به مشتریان عرضه کنند.

در وب سایت ما لوله های گرانولی در سایز های مختلفی موجود است که شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما در هر کجا که هستید محصول مورد نظرتان را با تنوع بالا و کوتاه ترین زمان و بدون محدودیت خریداری کنید.

لازم است بدانید قیمت لوله پلیکا های گرانولی موجود در بازار از قیمت ۷۰۰۰ تومان الی ۲۲۰۰۰۰۰ تومان به صورت شاخه های ۶ متری به فروش می رسد.

در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشد تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

تماس با ما