جستجو کردن

فروش دریچه منهول در شیراز به صورت عمده

جهت خرید و فروش دریچه منهول به صورت عمده و خرده در شیراز، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دریچه منهول چیست؟

شاید برایتان سوال به وجود آمده باشد که دریچه منهول چیست ؟

دریچه منهول یک صفحه قابل جابجایی می‌‌ باشد که از جنس‌ های متنوعی ساخته شده است و برای پوشش دهانه باز منهول استفاده می‌ شود.

از این دریچه‌ ها به منظور جلوگیری از سقوط افراد و وسایل نقلیه به درون این منهول ‌ها استفاده می‌ شود.

معمولاً دریچه‌ های منهول را از جنس‌ هایی مانند چدن،بتن، فایبرگلاس، پلی اتیلن و یا آهنی می سازند.

متداول‌ ترین دریچه‌ های منهول موجود در بازار دریچه‌ های پلی اتیلنی و یا فایبرگلاسی می‌ باشند زیرا دیگر دریچه‌ ها دارای وزن سنگین‌ تر هستند.

این سنگینی موجب دشواری در حمل و نقل و یا نصب این دریچه‌ ها می‌ شود و از طرفی این دریچه‌ های پلی اتیلنی و فایبرگلاسی ضد سرقت هستند و به راحتی می‌ توان در معابر عمومی و اماکنی که افراد متفرقه رفت و آمد می‌ کنند آنها را نصب نمود.

زیرا عملاً دسترسی به درون منهول‌ ها از طریق این دریچه‌ ها غیر ممکن می‌ باشد‌.

دریچه منهول

این دریچه ها در سایز و قطرهای متنوعی تولید می‌ شوند و در واقع هر منهولی، دریچه منهول مخصوص به خود را دارد که متناسب با آن سایز هست و هنگام نصب آن دریچه‌ های منهول چفت شده و مانع از سقوط اشیا به درون منهول می‌ شود.

در گذشته بسیاری از دریچه‌ های منهولی که مورد مصرف قرار می‌ گرفتند از جنس بتن و یا آهنی بودند که طی سالیان طولانی، دچار فرسودگی و یا زنگ زدگی می‌ شدند و خاصیت خود را از دست می‌ دادند.

همچنین این دریچه‌ های منهول قدیمی وزن بسیار سنگینی داشتند و حمل و نقل و جابجایی آنها بسیار دشوار بود و تلفات جانی زیادی نیز در پی می‌ داشت.

در هر صنعتی که نیاز به دریچه منهول می‌ باشد قطع به یقین نیاز به منهول و پله منهول نیز می‌ باشد و این می‌ تواند شرایط بسیار خوبی برای فروشندگانی باشد که در این زمینه فعالیت می‌ کنند، زیرا می‌ توانند هر سه کالا را با یکدیگر به فروش برسانند.

تا به اینجای مقاله اطلاعات کلی در رابطه با دریچه‌ های منهول به دست آورده و دیدتان نسبت به این محصول کمی بازتر شده است و می‌ توانید راحت‌ تر در رابطه با نحوه خرید و یا فروش آن تصمیم گیری نمایید.

دریچه منهول

خریدار دریچه منهول

اگر شما عزیزانی که به عنوان یک خریدار دریچه منهول در حال مطالعه این مقاله هستید ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم که اطلاعات کامل و تخصصی‌ تر در رابطه با این محصول به دست آورید.

زمانی که شما در رابطه با محصولی که قصد خرید آن را دارید، اطلاعات تخصصی و کافی دارید می‌ توانید به راحتی محصولی متناسب با کاربردی که برای آن در نظر دارید خریداری نمایید.

و می‌توانید به راحتی با فروشنده ارتباط بگیرید که این دریچه‌ های منهول را به صورت مستقیم و از درب کارخانه به شما تحویل می‌ دهد.

شما عزیزان با مراجعه به فروشنده‌ ای که با حذف دلالان و واسطه‌ ها محصول خود را به فروش می‌ رساند می‌ توانید در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی بسیار بالایی داشته باشید.

در حال حاضر کشورهای زیادی از جمله پاکستان و افغانستان خواهان خرید عمده دریچه‌ های منحول ایرانی هستند و تمایل دارند این محصول را وارد کشور خودشان کنند.

این موقعیت صادراتی می‌تواند برای تولید کنندگان و فروشندگان شرایط بسیار عالی باشد.

همچنین شما عزیزان که قصد دارید این کالا را خریداری کنید می‌ توانید به راحتی و با قیمت مناسب این محصول را خریداری نموده و به مشتریان خود در دیگر کشورها بفروشید .

چنانچه شما این محصول را به صورت عمده و در تناژ بالاتری خریداری نمایید، نرخ تمام شده محصول نیز برایتان مناسب‌ تر خواهد بود و این می‌ تواند در هزینه‌ های شما کاهش چشمگیری را به وجود آورد.

دریچه‌ های منهول پلی اتیلنی که یکی از محبوب‌ ترین و متداول‌ ترین نوع دریچه منهول در بازار می‌ باشد توسط کارخانه‌ های متعددی تولید می‌ شود که هر کدام از آنها این محصول را در ابعاد و ضخامت‌ های مختلفی تولید می‌ کنند.

همچنین این کارخانه‌ های تولید کننده نرخ فروش مخصوص به خود را دارند.

شما عزیزانی که قصد خرید عمده دریچه‌ های منهول را دارید باید بدانید که نرخ فروش این محصول در بازار داخل با بازارهای صادراتی تفاوت‌ های چشمگیری دارد.

این تفاوت به دلیل افزایش مالیات و هزینه‌ های حمل و نقل و همچنین نرخ ارز کشور مقصد می‌ باشد و همه این موارد می‌ تواند بسیار تعیین کننده و موثر باشند.

دریچه منهول

قیمت دریچه منهول

همانطور که در پاراگراف قبلی در رابطه با قیمت دریچه‌ های منهول  صحبت کرده‌ ایم، گفتیم که عوامل متعددی بر روی قیمت فروش این محصول تاثیر می‌ گذارد.

عواملی مهمی همچون:

برند تولید کننده

قطر دریچه‌ های منهول

ضخامت دریچه منهول

جنس دریچه منهول

گارانتی ارائه شده از سوی شرکت تولید کننده

نوسان ارز در بازار

و غیره

تمامی این موارد می‌ تواند بر روی قیمت فروش دریچه‌ های منهول تاثیر بگذارد.

پس به عنوان یک خریدار و یا فروشنده بهتر از تمامی این عوامل را در نظر بگیرید.

عامل مهم دیگری که در تعیین قیمت این محصول تاثیرگذار است و می‌ تواند تا حد بسیار زیادی در کاهش قیمت دریچه منهول موثر باشد، خرید اینترنتی دریچه منهول از فروشندگان اینترنتی می‌ باشد که به صورت آنلاین فعالیت خود را انجام می‌ دهند.

زیرا فروشنده آنلاین بسیاری از استحلاکات و هزینه و مالیات‌ های فروشنده سنتی را ندارد و همین باعث می‌ شود که دریچه‌ های منهول را با حاشیه سود کمتری به عرضه برساند.

دریچه منهول

پس این می‌ تواند برای شما بسیار فرصت عالی باشد اما به این شرط که شما بتوانید فروشنده‌ ای آنلاین و معتمد پیدا کنید.

برای این کار بهتر است به رزومه فروشنده و اعتبار سایت و یا پیج آن شخص توجه زیادی داشته باشید .

در حال حاضر قیمت فروش دریچه‌ های منهول بسیار متغیر است.

اما اگر بخواهیم قیمت حدودی برای محصول در نظر بگیریم باید گفت این محصول از ۷۰۰ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۳ میلیون و ۵۰۰ نیز می‌ رسد.

ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کنیم که این محصول را در تناژ عمده‌ تری خریداری نمایید، زیرا هرچه میزان سفارش شما بیشتر باشد دست فروشنده ارائه انواع تخفیفات بازتر خواهد بود.

چنانچه تمایل دارید از قیمت دقیق و به روز دریچه‌ های منهول مطلع شوید می‌ توانید با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید و تمامی سوالات خود را از کارشناسان مجرب ما جویا شوید.

و پس از کسب اطلاعات لازم و در صورت تمایل می‌ توانید خرید خود را ثبت نموده و با اطمینان خاطر این محصول را در شهر مورد نظر و یا حتی کشور مورد نظرتان در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرید.

تماس با ما