جستجو کردن

خرید پله منهول فاضلابی با کیفیت عالی

پله منهول فاضلابی، محصولی برای ایجاد سهولت در ورود و خروج به داخل منهول هاست که دسترسی به تاسیسات زیرزمینی را آسان می سازد.

پله منهول چیست

به زبان ساده می توان گفت که پله منهول همان پله های آدم رویی هستند که بر دیواره منهول ها نصب می شوند.

منهول ها، چاهک هایی هستند که نقش رابط را در میان کانال ها و شبکه های زیر زمینی ایفا می کنند.

امروزه پله های منهول از اهمیت بالایی برخوردارند؛ چرا که این پله ها شرایطی ایمن را مهیا می سازند تا دسترسی به تجهیزات زیر زمینی آسان تر شود.

این محصول در شکل و جنس های مختلفی تولید می شوند، که ابعاد متفاوتی نیز دارند.

پله های منهول در شکل هایی چون: استوانه های کوچک و عمودی تولید شده و در بازار عرضه می گردد.

هم چنین این پله ها در جنس های مختلفی چون: بتنی، آجری، پلی اتیلن تولید می شوند که هر یک مزایای متفاوتی دارند.

این محصول شرایطی را ایجاد می کند که نیرو های متخصص در محیطی ایمن به تجهیزات، مسیر کانال ها و شبکه های منهول دسترسی پیدا کنند تا در صورت نیاز به تنظیم و تعمیر تاسیسات زیر زمینی، خدمات لازم را ارائه دهند.

این محصول برای ایجاد شرایطی امن و دسترسی آسان به تاسیسات آب و برق، شبکه های فاضلابی و کانال های مخابراتی بکار برده می شود که این پله ها با هسته فلزی و روکش پرو پیلن تولید می شوند که پرو پیلن به کار رفته به طور کامل این هسته را پوشش می دهد‌ تا در محیط های اسیدی و قلیایی از خوردگی جلوگیری کند.

همچنین این پله ها به دلیل خواص ضد خوردگی و ضد آب بودن در برابر مواد شیمیایی و رطوبت مقاومت بالایی دارند.

پله های منهول به دلیل وزن سبکی که دارند به راحتی قابل جابه جایی هستند که امری مهم به شمار می آید، از طرفی نصب این پله ها نیز به راحتی انجام می شود؛ چرا که افراد بدون نیاز به تجهیزات سنگین می توانند با ابزاری ساده این محصول را نصب کنند.

نکته مهم در مورد پله های منهول این است، که این محصول با هر جنس و هر ابعادی بر روی منهول هایی چون: منهول های بتنی، منهول گرد پلی کریت، منهول گرد GRP و منهول های گرد پلاستیکی قابل نصب می باشند.

بازار فروش پله منهول

از آنجایی که پله منهول، محصولی کار آمد به شمار می آید با گذر زمان پیشرفت های زیادی در تولید این محصول انجام شده است، که نمونه های جدید وزن کمتر و استحکام بیشتری دارند؛ از این رو تولید کنندگان با افزایش تقاضا و فروش پله منهول روبه رو شدند.

پله های منهول باید طبق استاندارد های ملی 12207 تولید شوند برای مثال: پله های آهنی، چدنی و آلومینیوم باید با مواد پلاستیکی کاملا پوشش داده شوند تا در برابر خوردگی حفظ شوند، هم چنین انتهای آن ها باید ثابت و پلاستیکی باشد.

از موارد دیگر این استاندار ها باید به ظاهر بی عیب این محصول نیز اشاره کرد، این پله ها باید عاری از هرگونه فرو رفتگی و تیزی باشند.

هم چنین محل نصب پله های منهول باید، بر روی دیواره منهول ها مشخص شده باشد.

ضخامت پلکان ها باید در هر قسمت ۲/۵ میلی متر بوده و عرض آن باید حداقل ۲۰ میلی متر باشد و لازم است بدانید فاصله این پله ها با دیواره منهول باید ۱۲۰ میلی متر باشد.

همان طور که در قسمت بالا گفته شده، این پله ها بر دیواره منهول هایی از جنس بتنی، آجری و پلی اتیلنی نصب می شوند که ما می خواهیم در این مقاله به پله های منهول با جنس های مختلف بپردازیم.

  • پله های منهول بتنی: این پله ها امکان دسترسی به سیستم های فاضلابی و کابل های مخابراتی را مهیا می سازد که، طول عمر بالا این منهول ها از نکته مثبت این مسئله می باشد اما، زمان ساخت، هزینه زیاد و وزن بالا این منهول از معایب آن به شمار می آید.
  • پله های منهول آجری: منهول های آجری جزو ساده ترین و قدیمی ترین منهول ها به شمار می آید و لازم است بدانید این منهول ها با استفاده از خاک رس و شیل ساخته می شدند و معایب زیادی دارند.
  • پله های منهول پلی اتیلنی: این منهول ها جزو جدید ترین منهول ها هستند که به دلیل مزایایی چون: وزن سبک و قیمت مناسب مورد توجه قرار گرفته است، از طرفی دوام بالای آن در برابر رطوبت و مواد شیمیایی از مزایای این منهول به شمار می آید.

خرید اینترنتی پله منهول

پله منهول، ابزاری پر کاربرد برای بررسی و تعمیر تاسیسات موجود در منهول ها به حساب می آید که امروزه به صورت اینترنتی پله منهول به مصرف کنندگان عرضه می شود.

عوامل مختلفی نظیر: ابعاد و اندازه، میزان ضخامت، نوع پله ها ( استوانه ای یا عمودی)، قیمت مواد اولیه و نرخ ارز معاملاتی بر تعیین قیمت این محصول موثر است، که برای دریافت قیمت های بروز این محصول بهتر است به تولید کنندگان و عرضه کنندگان موجود در بازار های ایران تماس بگیرید.

موضوع اصلی این است که بازار قیمت گذاری در جهان به عواملی چون: میزان عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ دلار، قیمت نفت و گاز و غیره بستگی دارد، از این رو می توان گفت قیمت پله های منهول متغیر است.

به عنوان مثال زمانی که قیمت دلار و میزان تقاضا کمتر شود با افزایش قیمت محصول رو برو خواهیم شد که این مسئله بر عکس هم می شود یعنی؛ با کاهش نرخ دلار قیمت محصول نیز تا حدودی کاهش می یابد.

هم چنین می توان به مواردی چون: اندازه و ضخامت پله های منهول نیز اشاره کرد؛ چرا که با افزایش ضخامت و اندازه پله مقدار مواد مصرفی نیز افزایش پیدا کرده و محصول نیز از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

به طور میانگین شما می توانید با قیمت 440000 تومان الی 700000 تومان پله های منهول را تهیه کنید باید توجه داشته باشید که این قیمت متغییر می باشد.

نکته قابل توجه برای خرید این محصول، خرید به روش مستقیم و آنلاین است، شما می توانید به صورت مستقیم به شرکت های تولید کننده یا توزیع کننده مراجعه کنید تا در صورت خرید عمده، پله های منهول را با قیمتی مناسب خریداری کنید یا به صورت آنلاین و غیر حضوری پله های منهول را با قیمت مناسب تهیه کنید.

ما یکی از عرضه کنندگان این محصول در کشور هستیم که با هدف افزایش میزان تقاضا، این کالا را بدون دخالت واسطه و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهیم از طرفی محصول مورد نظر با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می شود.

شما می توانید در صورت نیاز به کمک واصلاعات با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما