جستجو کردن

خرید اینترنتی پله منهول به قیمت درب کارخانه

چنانچه قصد خرید اینترنتی پله منهول را دارید بهتر است به فروشنده‌ ای مراجعه کنید که این محصول را با قیمت درب کارخانه بفروشد.

تولید کننده پله منهول

در حال حاضر تولید کنندگان متعددی در کشور ما مشغول به تولید و عرضه انواع پله‌ های منهول با جنس‌ های مختلف هستند.

پله‌ های منهول به شکل لوله‌ های استوانه‌ ای کوچک می‌ باشد که به صورت عمودی و یا افقی نصب می‌ شوند.

معمولا این پله‌ های منهول را از جنس بتن، آجری، کامپوزیت، فولادی و یا پلی اتیلنی می‌ سازند.

هر کدام از انواع این پله های منهول کاربرد مختلفی در جایگاه‌ های مخصوص به خود دارند.

در سال‌ های گذشته، ما شاهد استفاده از پله‌ های منهول آجری و یا بتنی در بسیاری از تاسیسات بوده ایم که در حال حاضر این پله‌ ها با این جنس‌ ها، منسوخ شده‌ اند و پله‌ های منهولی با جنس‌ های جدید جایگزین آن ها شده است.

پله منهول ‌ها یکی از پرکاربرد ترین ابزار صنعتی در صنایع می‌ باشند که در بسیاری از کارخانه‌ ها، تاسیسات و دیگر مکان‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

ما در ادامه تعدادی از کاربردهای این پله‌ های منهول را بازگو خواهیم کرد.

شبکه های فاضلاب

مخابرات

تاسیسات آبی

تاسیسات برقی که به سطح زمین راه دارد

کشتی سازی

ساخت هواپیما

این‌ ها تعدادی از مکان‌ هایی بود که برای ساخت و ساز و استفاده از پله‌ های منهو‌ل بهره‌ مند می‌ شوند و برای اینکه اپراتور بتواند دسترسی بیشتری داشته باشد نیاز به وجود همچین پله‌ هایی می‌ باشد.

پله  منهول

با توجه به اینکه کشور ایران کشوری تولید کننده می‌ باشد و خط تولید محصولات زیادی را در دست دارد موجب شده است تا در سطح خاورمیانه رتبه برتر را در این زمینه داشته باشد.

تولید انبوه و تیراژ بالای پله‌ های منهول موجب شده است که ما توانستیم علاوه بر اینکه نیازهای داخلی کشور خودمان را تامین نماییم، پاسخگوی نیاز کشور های همسایه نیز باشیم و تولید کنندگان و کارخانه داران توانستند این پله های منهول با کیفیت خود را به سایر کشور ها صادر نمایند.

هر تولید کننده‌ ای مشغول به تولید پله منهولی با جنس و کیفیت مخصوص به خود می‌ باشد و طبیعی است که محصولات برندهای مختلف با یکدیگر تفاوت‌ هایی خواهند داشت.

بنابراین خریدار عمده پله‌ های منهول می‌ توانند از تنوع کیفیت و جنس و سایز این پله‌ های منهول، به راحتی آنچه که مورد نیاز خودشان است را انتخاب نمایند.

پله منهول

بازار فروش پله منهول

در این قسمت از مقاله سعی داریم تا به بررسی بازار خرید و فروش پله‌ منهول بپردازیم.

شاید افراد عادی اسم پله منهول را کمتر شنیده باشند، اما افرادی که دستی در کار صنعت و تاسیسات دارند به خوبی این محصول را می‌ شناسند و می‌ دانند که در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

همانطور که گفته‌ ایم پله‌ های منهول دارای جنسیت‌ های مختلفی می‌ باشد و اما در میان انواع جنس‌ هایی که تولید می‌شود، پله منهول پلی اتیلنی از محبوب‌ ترین و پرکاربردترین پله منهول ها می‌ باشد که از میزان خرید و فروش بسیار خوبی نیز بهره‌ مند می‌ باشد.

معمولا در مکان‌ هایی که از پله منهول استفاده می‌ شود نیاز به دریچه‌ های منهول و منهول نیز می‌ باشد.

خریداران معمولا هر سه این محصولات را با یکدیگر به صورت یک جا خریداری می نمایند.

به همین دلیل بازار فروش این محصول بسیار عالی می‌ باشد، زیرا معمولا مشتریانی که این محصول را سفارش می‌ دهند تناژ خریدشان بالا می‌ باشد.

افرادی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند به خوبی آگاه هستند که این محصول در داخل ایران از فروش خوبی بهره ‌مند می‌ باشد.

و جدای از بازار داخلی، این پله‌ های منهول، بازار صادراتی بسیار عالی و پر رونقی دارد و بسیاری از کشور های همسایه خواهان خرید این پله‌ های منهول از تاجرین معتمد ایرانی می‌ باشند.

بنابراین رقابت تنگاتنگی در بین فروشندگان پله‌ های منهول در ایران وجود دارد.

و در این میان برنده کسی است که بتواند بهترین و با کیفیت‌ ترین پله‌ های منهول را با قیمت درب کارخانه تهیه نماید و بتواند مشتریان داخلی و صادراتی خود را متقاعد کند، محصولی که ارائه می‌ دهد هم کیفیت تضمینی دارد و هم از لحاظ قیمت بهترین نرخ ارائه شده در بازار می‌ باشد.

با برند سازی و تبلیغات قوی و معتبر، بازار فروش این محصول می ‌تواند بهتر از قبل هم باشد.

پس اگر فروشنده این محصول هستید بهتر است تا بر روی این موضوعات مهمی که بیان شده است، فوکوس نمایید تا بتوانید به بهترین سطح درآمد از فروش عمده پله‌ های منهول برسید.

پله منهول

بررسی قیمت پله منهول

در این بخش از مقاله به بررسی قیمت پله‌ های منهول در بازار داخلی و صادراتی می‌ پردازیم.

پله منهول ‌ها همانطور که می‌ دانید، انواع مختلفی دارند و هر کدام از انواع آن نیز در جایگاه خاص به کار برده می‌ شود و طبیعتا قیمت مخصوص به خودش را نیز دارد.

نرخ فروش پله منهول نرخ ثابتی نمی ‌باشد و با توجه به عوامل و فاکتور های تعیین شده، دارای نوسانات متعددی می‌ باشد.

اولین و مهم‌ ترین فاکتور تعیین کننده قیمت پله منهول، برند سازنده آن می‌ باشد.

طبیعتا هر شرکت تولید کننده ای این پله‌ های منهول را با فرمولاسیون و دستگاه‌ های مختص به خود تولید می‌ کند و طبیعی است که نرخ فروش هر کدام از آنها با توجه به کیفیت متریال مورد استفاده‌ شان متفاوت خواهد بود.

فاکتور بعدی که بر روی نرخ فروش پله منهول تاثیرگذار است، نوع جنس این پله‌ ها می‌ باشد.

مسلما قیمت فروش پله منهول پلی اتیلنی با پله منهول فایبر گلاسی، کامپوزیتی، بتنی و فولادی با یکدیگر فرق دارد.

پس خریدار باید با توجه به اینکه کدام جنس از پله منهول را مد نظر دارد، قیمت آن را از فروشنده جویا شود.

عامل بعدی سایز و قطر این پله منهول‌ ها می‌باشد.

زمانی که طول و قطر پله‌ ای بزرگتر باشد، طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به پله منهولی که سایز و ابعاد کوچک‌ تری دارد، خواهد داشت.

پله منهول

عامل بعدی که بسیار مهم و با اهمیت است این مورد است که به عنوان یک خریدار عمده پله منهول، این محصول را برای بازار داخلی در نظر دارید یا برای بازار صادراتی؟

قیمت فروش پله منهول برای بازار داخلی، پایین‌ تر از نرخ قیمت صادراتی آن می‌ باشد.

آن هم به این دلیل است که در صادرات هزینه‌ های مازاد بیشتری وجود دارد.

هزینه‌ هایی همچون مالیات‌ ها، تفاوت قیمت ارز در کشور مبدا و مقصد، هزینه باربری و گمرک، هزینه حمل و نقل، هزینه کارگران و اخذ مجوز های لازم جهت صادرات.

تمامی این مراحل نیاز به صرف هزینه‌ های بیشتری دارد به همین دلیل نرخ فروش این محصول در بازار صادراتی بالاتر از بازار داخلی است.

در حال حاضر اگر قصد دارید از قیمت روز این محصول مطلع شوید می‌ توانید با شماره‌ های درج شده ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید قیمت دقیق پله منهول با جنس و کیفیت مد نظرتان را از کارشناسان فروش ما جویا شوید.

تماس با ما