جستجو کردن

بهترین مرکز عرضه لوله پلیکا گرانول در کشور

با بکارگیری فناوری روز دنیا لوله پلیکا های گرانول در کشور، توسط مهندسین با مواد اولیه مرغوب در ضخامت های مختلف تولید می شوند.

بررسی مقاومت لوله پلیکا گرانول

برای بررسی مقاومت لوله پلیکا گرانول، باید به مواد اولیه استفاده شده برای تولید این محصول دقت کرد؛ زیرا این لوله ها با مواد اولیه دست اول و مواد بازیافتی تولید می شوند.

هم چنین لازم است بدانید که لوله پلیکایی که از مواد اولیه دست اول یا نو تولید می شوند از مقاومت بالایی برخوردارند اما، لوله هایی که از مواد بازیافتی تولید می ‌شوند مقاومت کمتری نسبت به آن ها دارند.

لوله پلیکا های گرانولی از بازیافت مواد پلاستیکی تولید می شوند، برای مثال بطری های پلاستیکی، روکش کابل ها و لاستیک های فرسوده را پس جمع آوری، جداسازی و شستشو طی فرآیندی با کمک دستگاه اکسترودر به گرانول تبدیل می کنند، که برای تولید این لوله ها از گرانول استفاده می شود.

این محصول در ضخامت، سایز و وزن های مختلفی تولید می شود که ضخامت هر لوله به میزان مقاومت آن بستگی دارد.

این لوله ها با توجه به وزن سبکی که دارند از مقاومت بالایی برخوردار هستند برای مثال: در برابر مواد شیمیایی که در مصارف خانگی استفاده می شود ( مواد شوینده _ پاک کننده ) و مواد شیمیایی وسیع تر تا حداکثر دمای ۱۴۰ درجه سانتی گراد مقاوم هستند.

از طرفی به دلیل کاربرد در ساختمان سازی و زمین های کشاورزی نسبت به خاک های حاوی اسید و نمک مقاوم  هستند؛ چرا که باعث خوردگی این لوله ها می شود، از این رو می توان گفت در برابر خوردگی نیز مقاوم است.

لوله پلیکا های گرانول به نسبت لوله هایی که از بتن و خاک رس ساخته شده اند از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند؛ زیرا از گرانول فشرده شده تولید می شوند.

این لوله ها هر چه سایز، وزن و ضخامت بیشتری داشته باشند میزان مقاومت بالاتری نیز دارند و هم چنین هر چه ضخامت، سایز و وزن این محصول کم تر باشد مطمئنا از مقاومت کمتری نیز برخوردارند، از طرفی باید نسبت به استفاده ای که دارید، سایز مناسب این کالا را انتخاب کنید.

این محصول در آب و فاضلاب، ساختمان سازی و کشاورزی استفاده می شود باید توجه داشته باشید، لوله های گرانولی که برای آبیاری کشاورزی استفاده می شود مقاومت مناسبی برای انتقال پسماند های خانگی و صنعتی ندارد، پس می توان گفت، هر سایز این لوله، مقدار معینی مقاومت دارد.

روش های فروش لوله پلیکا گرانول

با توجه به نوع تقاضا مصرف کننده، به جرات می توان گفت لوله پلیکا گرانول نسبت به نمونه های موجود در بازار، پر مصرف تر است؛ چرا که این محصول از مزایای زیادی برخوردار است که مصرف کننده را به خود جذب می کند.

روش فروش لوله پلیکا های گرانول به دو صورت سنتی و مدرن می باشد که به زبان ساده تر، این محصول به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش می رسد.

روش سنتی به این معناست که خریدار با مراجعه به مراکز معتبر می تواند، این محصول پر کاربرد را به صورت حضوری خریداری کند‌.

در روش مدرن، افراد با حضور داشتن در هر مکانی می توانند با داشتن اینترنت و مراجعه به فروشگاه های اینترنتی این لوله ها را در هر سایز و اندازه ای به صورت غیر حضوری خریداری کنند که این خرید، طی چند روز از طریق پست به دست خریدار می رسد.

باید این را در نظر داشته باشید، که برای انتخاب میزان ضخامت لوله ها بهتر است از متخصصان و کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.

لوله پلیکا های گرانول از مزایایی چون: مقاومت در برابر ضربه و وزن، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خوردگی، انعطاف پذیری و عایق حرارتی برخوردار است، که این مزایا باعث برتری این لوله، نسبت به نمونه های مشابه آن می شود.

از طرفی قیمت مقرون به صرفه لوله پلیکا های گرانول باعث شده که مصرف کننده به این نوع لوله ها روی بیاورد؛ چرا که این لوله ها در کنار قیمت مناسب دارای خصوصیاتی چون: مقاومت بالا، وزن سبک و طول عمر بالا هستند.

جداره داخلی و خارجی این محصول به گونه ای است که در تماس با آب دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود.

لوله پلیکا های گرانولی در بازار جهانی، به دلیل مقاوم بودن، طول عمر بالا و انعطاف پذیری مورد توجه مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است، که توانسته با تولید کنندگان نمونه های مشابه به خوبی رقابت کند؛ از این رو لوله های گرانول در بازار های موجود در سطح جهان، عرضه می شوند.

لازم است بدانید که از کاربرد قابل توجه این لوله ها می توان به محافظ کابل های مخابراتی، انتقال فاضلاب، هواکش های سرویس بهداشتی، مراکز درمانی و غیره اشاره کرد.

قیمت لوله پلیکا گرانول

قیمت لوله پلیکا گرانول به عوامل متعددی مانند: وزن و اندازه لوله، ضخامت دیواره، نوع مواد اولیه (دست اول یا بازیافتی)، نوع تولید کننده، میزان تقاضا و نرخ دلار بستگی دارد.

هم چنین، قیمت لوله پلیکا های گرانول، در بازار بسیار متفاوت است؛ زیرا این محصول توسط فروشندگان زیادی در بازار عرضه می شود، که بهتر است قبل از خرید، قیمت این لوله ها را بررسی کرده و پس از دقت به کیفیت آن، به درستی این محصول را انتخاب کنید.

امروزه عوامل مختلفی نظیر: میزان تقاضا و عرضه، قیمت مواد اولیه و نوسانات ارزی در تعیین قیمت لوله های گرانولی موثر است که این امر بیانگر این می باشد که قیمت لوله پلیکا های گرانولی متغیر است.

لازم است بدانید که شرکت های زیادی برای تولید و توزیع این لوله ها وجود دارند، که هر یک قیمتی متفاوت را برای این محصول تعیین کرده اند.

اگر شما قصد خرید لوله های گرانول را دارید بهتر است، قیمت تامین کنندگان مختلف را بررسی کنید تا با توجه به کاربرد تان، محصولی با کیفیت خریداری کنید.

قیمت لوله پلیکا

در بازار ایران، به دلیل نوسانات موجود در نرخ دلار و شرایط بازار، قیمت لوله پلیکا گرانول متغیر است؛ از این رو می توان گفت قیمت لوله پلیکا گرانول در حال حاضر از 6500 تومان الی 2000000 تومان متغیر است، که این لوله ها به صورت شاخه های 6 متری به فروش می رسد.

شما می توانید برای خرید این محصول به صورت حضوری، به شرکت های تولیدی و توزیعی مراجعه کنید تا به صورت عمده این محصول را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

از طرفی می توانید به صورت مستقیم در بازار های الکترونیکی و فروشگاه های اینترنتی با وجود قیمت های مختلف، لوله پلیکا گرانول را خریداری کنید.

بهتر است بدانید برای خرید لوله پلیکا های گرانولی، باید به کیفیت مطلوب، قیمت مناسب،  دارا بودن ضمانت نامه و خدمات پس از فروش  دقت کنید.

مجموعه ما یکی بزرگ ترین تامین کننده این کالا در کشور است که هدف اصلی ما، رضایت مصرف کننده می باشد؛ از این رو شما می توانید با شماره های درج شده، خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

تماس با ما