جستجو کردن

صادرات لوله پلیکا پودری به کشور افغانستان

جهت صادرات عمده لوله پلیکای پودری به کشور افغانستان از طریق مرزهای زمینی، بهتر است به فروشنده ای معتمد مراجعه نمایید.

فروش ویژه لوله پولیکا پودری

در حال حاضر لوله پولیکای پودری با نرخ‌ های بسیار استثنایی و ویژه به فروش می‌ رسد، زیرا تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول به تولید انواع لوله پلیکای پودری می‌ باشند.

و همین تنوع کیفیت و زیاد بودن تعداد این محصول در بازار موجب شده است که نرخ رقابتی در بازار به وجود آید و خریداران می‌ توانند هر محصولی را که مد نظرشان دارند خریداری نمایند.

فروش لوله پلیکا پودری به دلیل ماهیت مقاوم و محکمی که دارد بسیار پررونق است و ما شاهد استفاده این لوله‌ ها در صنایع آب و فاضلاب، کانال‌ های جوی هوا، صنایع پتروشیمی و ساختمان سازی می‌ باشیم.

امروزه بسیاری از کارخانه‌ ها توانستند علاوه بر اینکه پاسخگوی نیازهای داخلی کشور به لوله پلیکای پودری باشند، در زمینه صادرات نیز پاسخگوی نیاز مشتریان باشند و این می‌ تواند پیشرفت بسیار چشمگیری در این صنعت به وجود آورد.

لوله پلیکا

فروشنده ‌های بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول فروش عمده لوله پولیکای پودری می‌ باشند و همین موجب تنوع نرخ فروش این محصول شده است.

لوله پلیکای پودری به دلیل اینکه از مواد اولیه درجه یک تولید می‌ شود، دارای مقاومت بسیار بالاتری نسبت به نمونه گرانولی آن می‌ باشد و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی دارد و در بسیاری از صنایع شاهد استفاده از آن می‌ باشیم.

لوله‌ های پلیکا در سایز و قطرهای متنوع تولید می‌ شوند و هر کدام از سایزهای آن کاربرد مخصوص به خود را دارند.

به طور مثال لوله پلیکایی که در صنایع پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد با لوله پلیکایی که در فاضلاب‌ های شهری و روستایی مورد مصرف قرار می‌ گیرد متفاوت است.

همچنین لوله پلیکایی که برای سیستم آبیاری کشاورزی استفاده می‌ شود با تمامی لوله پلیکاهای دیگر متفاوت می‌ باشد.

خریدار باید قبل از خرید به تمامی این نکات آگاه باشد تا بتواند لوله پولیکای مطابق با نیاز خود را تهیه نماید.

فروشنده ماهر می‌ تواند در این زمینه پیشنهادهای بسیار خوب و ایده‌ آلی به خریدار ارائه دهد و به او در امر خرید عمده لوله پلیکای پودری یاری رساند.

کارخانه تولید لوله پولیکا پودری

همانطور که در پاراگراف قبلی گفتیم بحث صادرات لوله پلیکای پودری بسیار داغ و جنجالی می‌ باشد زیرا ما شاهد ورود ارزهای بسیار زیادی از طریق فروش این محصول به کشورهای دیگر هستیم:

به همین  دلیل کارخانه‌ های تولید کننده زیادی در سراسر کشور مشغول به تولید انبوه این محصول در کیفیت‌ های مختلف می‌ باشند.

بحث صادرات برای هر کشوری می‌ تواند بسیار مفید باشد.

زیرا هم موجب ورود ارز به کشور می‌ شود و هم رشد بیکاری را تا حد بسیار زیادی کنترل می‌ نماید و موجب می‌ شود  که کارگران بیکار زیادی مشغول به کار شوند.

لوله پلیکای پودری از آن دسته محصولات پرمصرف و پرفروش می‌ باشد که در صنایع متعددی خواهان و طرفدار دارد و می‌ توان گفت نیاز به این محصول همیشگی و دائمی است.

در بسیاری از ساخت و سازها و ساختمان‌ ها نیز از این لوله‌ ها برای عایق انواع کابل‌ های برق و مخابرات استفاده می‌ شود.

لوله پلیکاهای پودری از دانه‌ های پی‌ وی‌ سی درجه یک تولید می‌ شوند و بر خلاف لوله پلیکای گرانولی، که از مواد بازیافتی تولید می‌ شود و شکننده است، این لوله پلیکا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد.

لوله پلیکاهای پودری را می‌ توانید به رنگ‌های مشکی، طوسی، سبز و یا سفید در بازار مشاهده نمایید.

این در حالی است که لوله پلیکاهای گرانولی به دلیل اینکه از مواد بازیافتی و درجه ۲ در تهیه و تولید آن استفاده می‌ شود، فقط به رنگ مشکی و یا خاکستری می‌ باشد.

در حال حاضر در شهرهای مختلفی از کشورمان کارخانه‌ هایی دایر می‌ باشد که انواع لوله‌ های پلیکا را به صورت عمده و در تناژ بالا تولید می‌ کنند.

خریدارانی که قصد دارند این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند، بهتر است به فروشنده ای مراجعه نمایند که به صورت دست اول و با حذف دلالان و واسطه‌ ها، این محصول را از کارخانه دریافت نموده و با کمترین حاشیه سود به خریداران می‌ فروشد.

در این صورت برد با خریداران است، زیرا  می‌توانند این محصول را با قیمت بسیار کمتر آنچه که در بازار ارائه می شود، تهیه نمایند.

لوله پلیکا

قیمت عمده لوله پولیکا پودری

با توجه به اینکه گفته ایم کارخانه‌ های متعددی مشغول به تولید لوله پلیکای پودری هستند، طبیعتاً قیمت فروش هر کدام از این کارخانه‌ ها نیز با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

هر تولید کننده ای با فرمولاسیون مخصوص به خود و با متریالی که با قوانین و استانداردهای روز جهان مطابقت دارد، اقدام به تولید این محصول می‌ نماید.

طبیعی است که دستگاه‌ هایی که در این کارخانه‌ ها وجود دارد با یکدیگر تفاوت دارد.

برخی از کارخانه‌ ها به روز هستند و از دستگاه‌ های روز دنیا استفاده می‌ کنند و بعضی از تولیدی‌ ها نیز از همان دستگاه‌ های سنتی قدیمی استفاده می‌ کنند و این لوله‌ ها را به تولید می‌ رسانند.

می‌ توان گفت اولین و اصلی‌ ترین رکن تفاوت قیمت این لوله پلیکاهای پودری در بازار، به شرکت تولید کننده آن بستگی دارد.

عامل مهم بعدی که بر روی نرخ فروش این محصول تاثیر می‌گذارد، سایز و قطر این لوله‌ ها می‌باشد.

طبیعتاً لوله‌ ای که سایز و قطر بیشتری دارد از قیمت فروش بالاتری نیز برخوردار می‌ باشد.

فاکتور بعدی جنس بدنه این محصول و متریال مورد استفاده شده در آن می‌ باشد.

هرچه جنس مواد اولیه مرغوب‌ تر باشد، قیمت فروش آن نیز بالاتر از نمونه‌ های کم ‌کیفیت‌ تر خواهد بود.

عامل دیگری که بسیار حائز اهمیت است میزان سفارش مشتری است.

در خریدهای عمده هرچه سفارش مشتری بیشتر و عمده‌ تر باشد دست فروشنده برای ارائه انواع تخفیفات و شرایط ویژه بازتر می‌ باشد.

عامل مهم بعدی این است که لوله پولیک‌ای پودری را برای بازار داخلی بخواهید و یا بازار صادراتی.

قیمت این محصول در بازارهای صادراتی کمی بالاتر از قیمت فروش بازار داخلی می‌ باشد و آن هم به دلیل وجود مالیات و هزینه‌ های مازاد در بحث صادرات می‌ باشد.

اگر بخواهیم یک بازه قیمت حدودی برای لوله پلیکای پودری در نظر بگیریم باید گفت این محصول از متری ۲۰ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۱۷۰ هزار تومان نیز متغیر می‌ باشد.

مواردی که گفته شد تنها تعدادی از عوامل مهم بر تعیین قیمت لوله پلیکای پودری می‌ باشد و عوامل متعدد دیگری نیز طبیعتاً وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما این است برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز این لوله پلیکاهای پودری، با شماره‌ های درج شده در همین صفحه ارتباط برقرار نمایید و قیمت این کالا را جویا شوید.

همچنین شما عزیزان می‌ توانید با اطمینان خاطر محصول مورد نظرتان را به کارشناسان فروش ما سفارش داده و با ضمانت کالا، این لوله پلیکاهای پودری را در هر کجای کشور و یا حتی خارج از مرزهای ایران که باشید، دریافت نمایید.

تماس با ما