جستجو کردن

قیمت دریچه منهول فاضلاب از برند های ایرانی

دریچه منهول فاضلابی که توسط برند های ایرانی تولید می شود، با رعایت استاندارد های ملی، در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه می گردد.

تولید کننده دریچه منهول

تولید کننده های دریچه منهول، باید توانایی لازم برای تولید این محصولات را داشته باشند از طرفی نیز به رعایت استاندارد های ملی ملزم هستند.

دریچه های منهول به دلیل کاربرد اساسی که دارند مورد توجه مصرف کنندگان این حوضه قرار گرفته اند، به همین علت شرکت های زیادی هستند که در داخل کشور به تولید این محصول می پردازند.

در داخل و خارج از کشور شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید دریچه های منهول فعال هستند که تولیدات داخلی با کیفیت، در بازار‌ های داخلی و خارجی عرضه می شود.

تولید کنندگان دریچه منهول، با در نظر گرفتن نیاز مصرف کننده، این محصول را در اشکال متفاوت، با کلاس های مختلف و در رنگ های متنوع تولید می کنند.

از این دریچه ها برای پوشاندن منهول ها یا همان چاهک های آدم رو استفاده می کنند تا از سقوط افراد و اجساد به داخل منهول جلوگیری کنند؛ این محصول برای منهول های آب و فاضلاب، مخابرات، برق، نفت و گاز استفاده می شود.

دریچه های منهول در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود، هم چنین این محصول در جنس های بتنی، چدنی، کامپوزیتی، پلی اتیلن و غیره تولید می شوند.

این محصول در شکل های مربع، دایره و مستطیل  به صورت ساده و لولا دار تولید می شوند، باید بدانید این دریچه ها طبق استاندارد ملی با قطر ۶۵۰ میلیمتر تولید می شوند.

دریچه های منهول در برابر خوردگی، در برابر اشعه آفتاب و در دمای بالا و زیر صفر مقاوم  هستند، از طرفی با سطح خیابان نیز هم سطح می شوند و در هر نوع آب و هوایی امکان استفاده از این محصول وجود دارد.

مشخصات دریچه منهول

در سطح خیابان ها، دریچه هایی هم سطح با خیابان در اندازه های نسبتا بزرگ قابل مشاهده هستند که این دریچه ها با پوشاندن دهانه ورودی منهول ها، از خطرات احتمالی جلوگیری می کنند.

مشخصات دریچه های منهول با توجه به جنسی که دارند، متفاوت هستند؛ برای مثال دریچه های منهول بتنی، از ابتدایی ترین و قدیمی ترین دریچه ها به شمار می آید که در برابر گرما و ضربه مقاوم هستند؛ اما مقاومت کمتری نسبت به نمونه های چدنی دارند؛ زیرا به مرور زمان دچار شکستگی خواهند شد.

از طرفی دریچه های منهول چدنی، از پرکاربرد ترین دریچه های منهول به شمار می آید که به دلیل قابل بازیافت بودن، مورد سرقت قرار می گیرند و هم چنین وزن نسبتا سنگینی دارند؛ اما امکان جا به جایی آن وجود دارد و از طرفی نسبت به رطوبت، مقاومت کمتری دارند.

دریچه های منهول کامپوزیتی، با استفاده از مواد و رزین پلیمری ساخته می شوند به همین علت وزن بسیار سبکی نسبت به نمونه های بتنی و چدنی دارند که مقاومت آن در برابر مواد اسیدی، مواد شیمیایی و غیره باعث محبوبیت این محصول شده است.

دریچه های منهول پلی اتیلن، از مواد پلی اتیلن، پلی پروپیلن و غیره ساخته می شوند، این محصول وزنی سبک و طول عمر زیادی دارد و از نکته منفی این دریچه ها می توان به بلند شدن این دریچه ها حین عبور خودرو اشاره کرد.

هر نوع از این محصول با توجه به جنسی که دارند دارای مزایا و معایب خاص هستند.

استفاده از این محصول برای پوشاندن دهانه منهول به این منظور است که از ریزش باران بر روی اتصالات زیر زمینی جلوگیری شود، هم چنین در معابر نیز این محصول آب باران را به سمت فاضلاب ها هدایت می کند.

با گذر زمان دریچه های منهول، از محصولی ابتدایی و به محصولی پیشرفته تبدیل شده است؛ چرا که دریچه هایی که امروزه تولید می شوند با بکارگیری دانش و اطلاعات، توسط افراد متخصص تولید می شوند، به هم علت دریچه های جدید مزایای بیشتر و وزن کمتری دارند که مورد پسند تر هستند.

خرید دریچه منهول دایره ای

برای خرید دریچه منهول دایره ای باید به اندازه و قطر دریچه، جنس دریچه و کیفیت آن دقت کنید و برای دریافت لیست قیمت دریچه های دایره ای بهتر است با تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید تا از قیمت روز این دریچه ها اطلاع پیدا کنید.

امروزه تولید کننده های داخلی و خارجی زیادی دریچه منهول دایره ای را تولید می کنند، این دریچه ها توسط فروشندگان در بازار عرضه می شود، که هر یک از این محصول قیمتی متفاوت دارند.

قیمت گذاری دریچه های دایره ای تحت تاثیر عواملی چون: نوع تولید کننده، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات ارزی و غیره قرار دارد، پس به جرائت می توان گفت امروزه قیمت دریچه منهول دایره ای در بازار متغیر است.

دقت داشته باشید که قیمت این دریچه ها بسته به جنس و نوع آن ها متفاوت هستند، برای مثال دریچه های چدنی قیمت بیشتری نسبت به نمونه های بتنی دارند، هم چنین می توان گفت دریچه های قفل دار نیز نسبت به نمونه های ساده قیمت بیشتری دارند.

لازم به ذکر است که دریچه های دایره ای در بازار از قیمت 670000 تومان الی 2700000 تومان به فروش می رسند که این قیمت ها در اندازه های مختلف، متفاوت می باشند و باید به بدانید این دریچه ها با توجه به جنسی که دارند می توانند قیمت های متفاوتی نیز داشته باشند.

شما می توانید برای تهیه دریچه های منهول دایره ای، به صورت مستقیم به شرکت های تولیدی و توزیعی و یا به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا محصول مورد نظر خود را، با توجه به کاربردتان خریداری کنید.

یا به طور غیر مستقیم می توانید از رایج ترین روش خرید استفاده کنید و این کالا را از طریق فروشگاه های اینترنتی به صورت آنلاین و با قیمتی مناسب خریداری کنید، در این روش هزینه های جانبی و اتلاف وقت کاهش پیدا می کند؛ چرا که شما می توانید در هر مکانی با دسترسی به اینترنت محصول خود را خریداری کنید .

اگر شما قصد خرید دریچه های منهول دایره ای را دارید حتما به نکاتی نظیر: کیفیت محصول، قیمت مناسب و دارا بودن ضمانت نامه توجه داشته باشید و هم چنین ارائه خدمات پس از فروش از نکته های قابل توجه در خرید این محصول می باشد.

مجموعه ما یکی از بزرگ ترین عرضه کننده دریچه های منهول دایره ای، در ایران است که شما می توانید به راحتی انواع دریچه های دایره ای را با بهترین کیفیت از وب سایت های ما خریداری کنید.

هم چنین می توانید با شماره های درج شده برای کسب اطلاعات تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما