جستجو کردن

فروش دریچه منهول پلی اتیلنی در تناژ عمده

چنانچه قصد خرید و یا فروش دریچه منهول  پلی اتیلنی در تناژ عمده را دارید، بهتر است به فروشنده دست اول مراجعه نمایید.

تولید دریچه منهول پلی اتیلنی

برای تهیه و تولید دریچه منهول‌ های پلی اتیلنی از مواد اولیه کامپوزیتی بهره می‌ برند، زیرا کامپوزیت استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر تحمل فشار و وزن بالا دارد.

به همین دلیل در تولید انواع دریچه‌ های منهول مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

در حال حاضر تولید کننده‌ های متعددی در سراسر کشور مشغول به تولید این دریچه‌ ها می‌ باشند.

دریچه‌ های منهول در سایز و قطر های متنوعی تولید می‌ شوند.

این دریچه‌ های پلی اتیلنی از پرفروش‌ ترین و پرطرفدارترین دریچه‌ ها در بین سایر انواع آن می‌ باشد، که دلیل اصلی این محبوبیت هم به دلیل مقاومت و کیفیت بالای آن است و دلیل بعدی اینکه با وجود مقاومت عالی از نرخ فروش مناسب‌ تری نسبت به سایر جنس‌ های دریچه منهول برخوردار است.

هر کارخانه تولید کننده‌ ای اقدام به تولید دریچه منهولی مختص به خود می‌ کند و به همین دلیل تنوع کیفیت و سایز این محصول در بازار بسیار متنوع می‌ باشد.

یکی از مزیت‌ های دریچه منهول پلی اتیلنی نسبت به دریچه منهول‌ های فلزی و یا بتنی این است که وزن سبک‌ تری دارد و راحت النصب می‌ باشد.

این ویژگی موجب شده است که دسترسی برای اپراتورها راحت‌ تر باشد و میزان بروز حوادث ناگوار نیز تا حد بسیار زیادی کاهش یافته است.

هر تولید کننده ای، این دریچه‌ های منهول پلی اتیلنی را با فرمولاسیون و دستگاه‌ های خاص خود تولید و روانه بازار می کند.

تولید دریچه ‌های منهول طی فرایند خاصی و زمانبری صورت می‌ گیرد.

این دریچه‌ ها در دستگاه‌ های بزرگ، تحت فشار و دمای بسیار بالا در قالب‌ های مخصوص ریخته شده و طی ۸ ساعت فراوری و تولید می شوند.

هر کارخانه ‌ای برند و نام خود را بر روی این دریچه‌ های منهول پلی اتیلنی هک می‌ کند.

و همچنین سایز قطر و شکل این دریچه‌ ها نیز قابل تغییر می‌ باشد و خریدار می‌ تواند بنا به سفارش خود و سایز و شکل مد نظر خود، این محصول را به کارخانه سفارش دهد.

دریچه منهول

خرید دریچه منهول پلی اتیلنی

اگر قصد خرید عمده دریچه منهول پلی اتیلنی را دارید بهتر است قبل از اقدام به خرید، به موارد مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب و گزینه را از میان سایر انواع دریچه های منهول و با جنس های مختلف آن در بازار داشته باشید.

از دریچه‌ های منهول پلی اتیلنی استفاده‌ های متعددی می‌ شود و در بسیاری از صنایع و کارخانه ها و فاضلاب‌ های شهری و روستایی نیز استفاده می‌ شود.

گاها ما شاهد استفاده از این دریچه‌ های پلی اتیلنی در صنایع پتروشیمی مانند نفت و گاز و یا صنعت برق و مخابرات برای پوشش منهول و دریچه‌ ها هستیم.

بهتر است به کیفیت دریچه منهول توجه ویژه‌ ای داشته باشید، زیرا اینکه از چه کیفیت دریچه منهولی و این که در چه مکانی استفاده می‌ کنید بسیار مهم است.

دریچه‌ های منهول پلی اتیلنی در دو مدل ساده و آبرو تولید و فروخته می‌ شود.

برخی از دریچه‌ های منهول ترافیکی و بعضی غیر ترافیکی هستند.

از دریچه منهول ترافیکی برای معابر و مکان‌ هایی که باید تحمل بار سنگینی را داشته باشد استفاده می‌ شود.

از دریچه‌ های منهول غیر ترافیکی نیز در معابری که نهایت سنگینی وزنشان تا یک و نیم تن می‌ باشد استفاده می‌ کنند، مانند مکان‌ هایی همچون سوله‌ ها، پارکینگ‌ ها، پارک‌ های شهری و روستایی، حیاط مجتمع‌ ها و غیره.

دقت به این مورد در هنگام خرید بسیار مهم است، پس قبل از خرید تمامی انتظاری که از دریچه منهول دارید و مکانی که برای آن در نظر دارید را به فروشنده بگویید تا بتواند بهترین گزینه را به شما معرفی کند.

در حال حاضر در بازار جنس‌ های مختلفی نیز به جز پلی اتیلن وجود دارد که در تهیه و ساخت دریچه منهول از آنها استفاده می‌ شود و شما با توجه به اینکه چه نیاز و چه کاربردی دارید می‌ توانید جنس مد نظر خود را خریداری نمایید.

دقت به تمامی این موارد پیش از خرید، می‌ تواند برای شما بسیار کمک کننده باشد تا بتوانید با دید کاملا باز محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

همچنین شما می‌ توانید از فروشنده مشورت‌ های بسیار کمک کننده‌ ای دریافت نمایید.

صادرات دریچه منهول پلی اتیلنی

در حال حاضر صادرات عمده دریچه منهول پلی اتیلنی به خارج از مرز های ایران بسیار بیشتر از قبل شده است و این افزایش صادرات به دلیل تولیدات عمده و انبوه کارخانجات ایرانی می‌ باشد.

طی سال‌ های گذشته و با پیشرفت علم و صنعت ایرانیان توانسته‌ اند در عرصه صنعت پیشرفت بسیار چشمگیری داشته باشند و ما شاهد تولید انواع دریچه‌ های منهول درجه یک و با کیفیت هستیم.

دریچه‌ های منهولی با جنس‌ های مختلف که هر کدام از آنها کاربردهای مخصوص به خود را دارند و همین موجب می‌ شود که افراد زیادی از سراسر کشورهای اطرافمان خواهان خرید این محصول از تاجرین ایرانی باشند.

بیشتر کشورهای همسایه ما به دلیل اینکه کشورهای مصرف کننده‌ ای هستند و خط تولید ندارند، بیشتر کالاهای مصرفی و صنعتی خود را از ایران تهیه می‌ نمایند.

به همین دلیل بیشتر دریچه‌های منهول مورد نیاز خود را از ایران تهیه می‌ کنند و این می‌ تواند شرایط بسیار عالی برای تاجرین باشد، زیرا در مکان‌ هایی که نیاز به دریچه منهول می‌ باشد، قطع به یقین نیاز به پله منهول و منهول نیز می‌ باشد.

پس در این میان تاجر زیرکی می‌ تواند سود بسیار خوبی ببرد که بتواند این سه کالا را به صورت یکجا و عمده به خریدار خارجی بفروشد و سود بسیار خوبی را عاید خود و کارخانه‌ دار بکند.

قیمت فروش دریچه منهول صادراتی با قیمت فروش این محصول در بازار داخلی، تفاوت بسیار زیادی دارد و این افزایش قیمت در بازار صادراتی به دلیل وجود هزینه‌ های مازاد و مالیات‌ هایی است که در صادرات وجود دارد.

قیمت فروش دریچه‌ های منهول پلی اتیلینی به صورت عمده از ۹۰۰ هزار تومان شروع و گاهاً تا ۲ میلیون و ۷۰۰ نیز می‌ رسد و این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در برند سازنده، سایز دریچه منهول، قطر دریچه منهول و دیگر عوامل متعدد می‌ باشد.

چنانچه قصد دارید از قیمت روز دریچه‌های منهول پلی اتیلنی مطلع شوید بهتر است با شماره‌ های درج شده در همین سایت ارتباط برقرار نمایید و پس از کسب قیمت روز این محصول، تمامی سوالات تخصصی خود را از مشاورین مجرب ما جویا شده و با دید کاملاً باز خرید خود را ثبت و نهایی کنید و در شهر و یا کشور مورد نظرتان محصول را دریافت نمایید.

تماس با ما