جستجو کردن

خرید آنلاین پله منهول با قیمتی مناسب و استثنائی

پله منهول را باید در دسته تجهیزات ایمنی بدانیم که دسترسی سریعی را به کارکنان شرکت های آب و فاضلاب و غیره می دهد.

معرفی انواع پله منهول

پله منهول در واقع سازه‌ ای است که برای اتصال سطوح زیرزمینی به سطوح بالای زمین استفاده می ‌شود و یک سیستم مناسب بود که برای عبور افراد و مواد از طبقه به طبقه به کار می‌ رود.

این نوع پله‌ ها در ساختمان ‌ها، زیرزمین ‌ها، پارکینگ ‌ها، ایستگاه‌ های مترو و تونل ‌ها هم استفاده می‌ شوند. در اینجا به معرفی انواع پله منهول و کاربرد های آن پرداخته می ‌شود:

  1. پله منهول عمودی: این نوع پله برای منهول هایی با ارتفاع زیاد و محدودیت در فضا استفاده می‌ شود. از طریق پله منهول عمودی، افراد و مواد می ‌توانند به طبقات زیرین، سریع تر دسترسی داشته باشند.
  2. پله منهول قابل حمل: این نوع پله برای مکان‌ هایی که نیاز به تغییر مکان پله دارند استفاده می ‌شود که به راحتی قابل جابجایی است و می‌تواند در زمان ‌های نیاز به صورت سریع و آسان مورد استفاده قرار بگیرد.
  3. پله منهول قطری: پله منهول قطری یک پله منهول دایره ‌ای است که برای اتصال سطوح زیرزمینی به سطوح بالای زمین استفاده می ‌شود، این نوع پله در ساختمان‌ ها و زیرزمین ‌ها با محدودیت فضایی مورد استفاده قرار گرفته و از دیدگاه ظاهری بسیار زیبا و جذاب است.

پله های منهول، علاوه بر شکل ظاهری که دارد، از لحاظ جنس هم دسته بندی شده که می توان به موارد زیر اشاره داشت:

پله منهول چدنی: این محصول جنس فلزی داشته و از وزن زیادی برخوردار است که تا به امروز محبوبیت بالایی داشته ولی به دلیل امکان سرقت آن توسط سارقین، بیشتر شرکت ها استفاده از آن را کمتر کرده اند.

پله منهول

پله منهول پلی اتیلنی: محصول نام برده، در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوع پله ها محسوب شده که خود دو نوع تک جداره و دو جداره دارد و در ادامه به طور کامل به معرفی آن می پردازیم.

پله منهول آجری و بتنی: پله های آجری به دلیل وزن بسیار زیاد و عدم امکان جابجایی، دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و پله های با وزن کمتر، جایگزین آن شده است.

پله منهول کوپلیمری، پله منهول پلاستیکی، پله منهول پلی پروپیلن و غیره از انواع دیگر این محصول هستند که در حال حاضر، بیشتر مورد توجه شهرداری، شرکت های آب و فاضلاب و برق قرار گرفته است.

در کل، پله منهول یک راه موثر برای دسترسی به طبقات مختلف زیرین است که با توجه به نیاز ها طراحی شده و می‌توان از انواع مختلف پله منهول استفاده کرد.

این نوع پله ‌ها باعث سهولت و سرعت در حرکت افراد  می ‌شوند و در عین حال عاملی هستند که به ایمنی بیشتر در حمل و نقل کمک می‌ کنند، کاربرد های پله منهول عبارتند از:

– اتصال سطوح زیرزمینی به سطوح بالای زمین در ساختمان‌ ها و زیرزمین ‌ها

– حمل و نقل افراد با امتیازات ویژه مانند کوله ‌های بزرگ یا چرخ ‌دار

– بهبود دسترسی به زیرزمین‌های عمومی و پارکینگ‌ها

– حمل و نقل افراد در ساختمان‌ها و زیرزمین‌ها با محدودیت فضایی.

پله منهول پلی اتیلن فاضلابی

پله منهول پلی اتیلن فاضلابی یکی از عناصر مهم و ضروری جهت دسترسی به سیستم فاضلاب است که باعث دسترسی راحت تر متخصصان جهت تعمیر و بررسی می شود.

این پله‌ها از جنس پلی اتیلن تولید می‌ شوند و از نظر طراحی و عملکرد، به عنوان جایگزینی برای پله‌ های سنگی و بتنی هستند که در ادامه به برخی از ویژگی ‌ها و مزایا، استفاده و تأثیرات پله منهول پلی اتیلن فاضلابی می ‌پردازیم.

یکی از ویژگی ‌های برجسته پله منهول پلی اتیلن، سبکی و قابل حمل بودن آن است که به دلیل استفاده از مواد خنک کننده در ساختار پلی اتیلن، پله منهول سبک و قابل حمل بوده و راحتی در نصب و انتقال آن را بهبود می ‌بخشد.

علاوه بر این، خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن فاضلابی باعث می ‌شود که پله منهول در برابر خوردگی و تأثیرات محیطی مانند آب و هوا و مواد شیمیایی مقاوم باشد که این ویژگی، عمر مفید پله منهول را افزایش داده و نیاز به تعمیر و تعویض آن را کاهش می دهد.

با توجه به طراحی و ساختار پله منهول پلی اتیلن، از نظر بهداشتی و بهره‌وری نیز مزایایی به همراه دارد.

پله منهول فاضلابی پلی اتیلن، سطح نرم و صافی دارد که جلوگیری از رسوب و چسبندگی ذرات را فراهم آورده و به راحتی قابل تمیز کاری است.

همچنین، پله منهول پلی اتیلن فاضلابی دارای استحکام بالاست و قادر به تحمل وزن زیادی است که این ویژگی باعث می ‌شود پله منهول برای استفاده در مناطق عمومی و پرتردد مناسب باشد و مشکلاتی مانند شکستن و آسیب دیدن را کاهش دهد.

در نهایت، استفاده از پله منهول پلی اتیلن فاضلابی باعث کاهش هزینه‌ های نگهداری و تعمیرات شده و عمر مفید سیستم فاضلاب را افزایش می ‌دهد؛ همچنین، به دلیل هزینه پایین تولید و نصب، این پله‌ها اقتصادی تر از پله‌های سنگی و بتنی هستند.

با این حال، برای استفاده بهینه از پله منهول پلی اتیلن فاضلابی، نیاز به نصب صحیح و منظم، نگهداری و تمیزکاری مرتب دارد.

همچنین، در صورت نیاز به تعویض پله منهول، باید مطمئن شوید که محصول جدید با کیفیت و استاندارد مناسب را انتخاب کنید.

فروش پله منهول اصل

قطعا تا این قسمت از مقاله، متوجه اهمیت پله های منهول شده و تا حدودی با انواع آن آشنا هستید؛ از این رو اگر به دنبال یک مرکز فروش پله منهول اصل هستید، باید بگوییم که جای درستی را انتخاب کردید.

محصولات با کیفیت و اصل با ویژگی های متمایز، ارزش خرید داشته و دیگر نیازی نیست هزینه هایی را بابت نگهداری و تعمیرات آن پرداخت کنید.

اینکه شما این محصول را از چه فروشنده ای خریداری می‌ کنید، تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت آن خواهد داشت، اگر در تعداد بالا این محصول را نیاز دارید، بهتر است که به صورت عمده خرید خود را انجام دهید تا از مزایای این روش فروش بهره مند شوید.

با خرید عمده شاید یک باره هزینه زیادی را پرداخت کنید، اما باید بدانید که قیمت محصول بسیار مناسب و به صرفه تر از خرید خرده خواهد بود؛ از این رو حاشیه سود زیادی برایتان خواهد داشت.

 حدودا قیمت فروش پله های منهول هر یک عدد از 115.000 تومان شروع شده و فروش آن ها تا 480.000 تومان هم ادامه پیدا می کند.

این تفاوت قیمت ها به دلیل جنس و نوع پله و شرکت تولید کننده آن ها می باشد که شما عزیزان می توانید فقط از طریق همین سایت به محصولات متنوعی دست پیدا کرده و طبق نیاز خود، بدون هیچ محدودیتی، آن را انتخاب و با قیمت مناسب، خریداری نمایید.

تماس با ما