جستجو کردن

خرید اینترنتی پله منهول از کارخانه تهران

پله منهول، جز تاسیسات و تجهیزات بسیار مهم بوده که امکان عبور و ورود و خروج افراد را به چاه منهول را می دهد.

پله منهول چیست

برای دریافت پاسخ سوال پله منهول چیست، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا کاربرد ها، ویژگی و مزایای این محصول را برایتان به طور دقیق و کامل ارائه دهیم.

همان طور که در ابتدا مطالعه کردید، پله ‌های منهول جز تجهیزات ایمنی شناخته می‌ شوند که معمولاً در چاه منهول مورد استفاده قرار می ‌گردد.

این محصولات دارای جنس ‌های مختلفی است و بر این اساس قابلیت استفاده در اماکن مختلف را دارد که از انواع آن می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پله منهول آجری
  • پله منهول فلزی و آهنی
  • پله منهول چدنی
  • پله منهول پلی اتیلنی و پلی پروپیلن
  • پله منهول کامپوزیتی و نانوکامپوزیتی

هر کدام از جنس‌ های مختلف برای شرایط گوناگونی طراحی و تولید گردیده اما در چند سال اخیر پله‌ هایی که از جنس پلاستیک ساخته شده‌ اند، از مقاومت بالاتری برخوردار بوده و همین موضوع باعث شده درخواست مشتریان برای خرید محصول بیشتر گردد و مهندسان و طراحان هم این محصول را به صورت تقویت شده‌ تر در اختیار خریداران قرار دهند.

البته لازم است این موضوع را ذکر کنیم که در قسمت داخلی این پله، فولاد تقویت شده قرار دارد که این آرماتور فولادی دارای ابعاد و اندازه‌ های استاندارد با پوشش اپوکسی ضد زنگ می ‌باشد.

این محصولات تمام استاندارد های لازم را دریافت کرده و در حال حاضر پلیمر های پلی اتیلنی تقویت شده از جدید ترین و ایده ‌آل‌ ترین پله ‌ها می ‌باشند که از ویژگی ‌های کلیدی همچون مقاومت بالا در برابر خوردگی، رنگ روشن، عدم ایجاد لبه‌ های تیز، داشتن فولاد کربن مقاوم، نصب راحت، دوام و طول عمر بالا برخوردار است.

این محصولات در برابر مواد اسیدی و قلیایی مقاومت بالایی دارند و چون در قسمت زیرین زمین نصب می ‌شوند باید تمام تاییدیه‌ های لازم را دریافت کرده و تحت شرایط مختلف دوام بالایی داشته باشند.

لازم است بدانید که این پله ‌ها به صورت تک جداره و دوجداره تولید شده ‌اند که نمونه‌ های دوجداره آن از مقاومت بالاتری برخوردار هستند و در زمان نصب فاصله بین دو پله بیشتر است.

یکی از عمده مشکلاتی که برای پله ‌های منهول قدیمی همچون پله آجری وجود داشته، وزن سنگین آن ها بوده که امکان قابلیت و جابجایی ندارد.

با توجه به همین ویژگی‌ های منفی، طراحان با ایده‌ های جدید و مبتکرانه خود توانستند با بهترین متریال، آخرین فناوری و تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی مقاوم مستحکم و در عین حال سبک وزن را تولید کنند که در ادامه یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین نوع این پله‌ ها را معرفی می‌ کنیم.

پله منهول پلی پروپیلن

در اکثر شبکه‌ های انتقال آب و فاضلاب، در شبکه‌ های زیر زمینی شهرداری‌ ها، شبکه ‌های تلفن، چاه ‌های بهداشتی و مخازن از پله منهول پلی پروپیلن استفاده می‌ شود که این محصولات مقاومت قابل توجهی در شرایط نامساعد دما و رطوبت از خود نشان می ‌دهد.

از آنجایی که گاز های مضر در شبکه‌ های فاضلاب مشاهده می‌ شود، امکان خورندگی در پله‌ ها وجود دارد ولی این موضوع در پله پلی پروپیلن وجود ندارد، چون این محصول مقاومت بسیار زیادی در برابر مواد اسیدی قلیایی و گاز های مضر دارد.

گاز متان خطرناک‌ ترین گازی است که در چاه‌ های منهول وجود دارد که این پله به هیچ عنوان با گاز متان واکنش نشان نداده و در نتیجه جز ایمن ‌ترین پله ‌ها در برابر هر نوع شرایط شناخته شده است.

تمامی این ویژگی‌ ها باعث شده پله سطح ضد لغزش پیدا کند، دچار شکستگی و بریدگی نشود و از همه مهمتر هسته فولادی که در درون پله وجود دارد، دچار زنگ زدگی نشده و در نتیجه پله از طول عمر بالاتری برخوردار خواهد بود و از سقوط کاربر اپراتور جلوگیری می ‌کند.

از دیگر مزایای استفاده این محصول می‌ توان به موارد زیر اشاره داشت تا آن را با درایت بیشتری انتخاب نمود:

  • نصب سریع و راحت عدم نیاز به تعمیر
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه‌ های نگهداری
  • نداشتن لبه‌ های تیز
  • داشتن رنگ‌ های واضح که قدرت دید بالایی به کاربر می ‌بخشد.
  • مقاومت بالا در برابر مواد خورنده
  • قابلیت استفاده در هر شرایط آب و هوایی
  • هسته فولادی بسیار مقاوم بدون شکست
  • قابلیت رنگ آمیزی مجدد
  • کف ضد لغزش
  • استحکام بالا در برابر ضربه
  • عدم سر خوردن کاربر
  • ماندگاری بلند مدت
  • عایق الکتریکی عالی

تمامی ویژگی‌ ها و مزایایی که ارائه دادیم باعث شده این پله‌ ها قابلیت استفاده در شرایط مختلفی به عنوان پله دریایی، کوهستانی، شبکه ‌های بهداشتی، فاضلاب شهری و غیره داشته باشد.

فروش پله منهول

در حال حاضر مجموعه ما در زمینه فروش پله منهول فعالیت داشته و شما عزیزان می ‌توانید با ارزیابی دقیق بهترین محصول را انتخاب کنید؛ زیرا تمام اطلاعات لازم درباره انواع پله‌ های منهول در وب سایت ما درج شده است.

مقالات درج شده در وب سایت ما باعث می‌ شوند که آگاهانه ‌تر نسبت به خرید انواع پله منهول اقدام کنید همچنین با خرید اینترنتی از وب سایت می ‌توانید از مشاوره تخصصی کارشناسان ما هم بهره ‌مند شوید.

فناوری ‌هایی که در تولید محصول به کار رفته توانسته تمام تاییدیه ‌های لازم را دریافت کند چون ایمنی و کیفیت محصول برای ما حائز اهمیت است.

شما خریداران گرامی که می ‌خواهید بهترین و با کیفیت‌ ترین برند ها را با قیمت مناسب خریداری کنید، پیشنهاد می ‌کنیم حتماً از سایر محصولات موجود در مجموعه ما دیدن کنید.

قیمت پله منهول برای هر عدد از ۱۱۵ هزار تومان شروع شده و فروش آن ها تا ۴۸۸ هزار تومان هم مشاهده می‌ گردد.

این تفاوت قیمت‌ ها به دلیل سایز پله، جنس محصول، برند تولید کننده، کشور سازنده آن ها و متریالی که در تولید شان به کار رفته می ‌باشد.

هر چه این لوله ‌ها با کیفیت ‌تر باشند، قیمتشان بیشتر است و در صورتی که در کشور های خارجی مونتاژ و تولید گردیده باشد یا متریال آن ها وارداتی باشند، قیمت بیشتری دارد چون نوسانات ارز تاثیر مستقیمی در تعیین نرخ آن ها خواهد داشت.

مجموعه ما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بهترین و با کیفیت ‌ترین محصولات را از برند های معتبر و شناخته شده در اختیار شما عزیزان قرار دهد و با در اختیار گذاشتن تاییدیه کیفی محصول، خیال شما را از بابت مرغوب بودن کالا مطمئن خواهد ساخت.

قطعاً با یک بار خرید از مجموعه ما تجربه بسیار خوبی کسب خواهید کرد و به مشتریان خرسند ما می ‌پیوندید.

تماس با ما