جستجو کردن

لیست قیمت نمایندگی لوله پلیکا پودری مازندران

لوله پلیکا پودری، در رنگ، کاربرد، ضخامت و استاندارد های مختلف به مصرف کننده جهت عملکرد بهتر، ارائه می شود.

مزیت استفاده از لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا های پودری از کیفیت بالایی برخوردارند؛ چرا که این لوله ها با مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند و درجه خلوص بالای مواد اولیه نیز، در کیفیت این لوله ها تاثیر گذار است.

این محصول به دلیل کیفیت بالایی که دارد، از مزایای زیادی نیز برخوردار است، که در ادامه به مزایای لوله پلیکا های پودری اشاره خواهیم کرد.

  1. مقاومت در برابر خوردگی: دیواره های داخلی و خارجی این لوله، مقاومتی دارد که از بروز خوردگی جلوگیری می کند، همچنین غیر رسانا بودن این محصول باعث می شود که از کنش و واکنش الکتروشیمیایی در خاک های حاوی اسید و نمک جلوگیری شود، تا این محصول از ایجاد خوردگی محفوظ بماند.
  2. مقاومت شیمیایی: این لوله در برابر مواد شیمیایی موجود در منزل مانند: اسید ها، پاک کننده ها، لوله باز کن ها و حشره کش ها مقاوم هستند، همچنین در حجم زیاد تا دمای 140 درجه فارنهایت مقاومت مطلوبی از خود نشان می دهد.
  3. مقاومت نسبت به وزن: با پیشرفت فناوری این لوله ها در وزن های سبک تولید می شوند، که باید در کنار وزن سبک، ایمنی بالایی نیز داشته باشند تا از مصدومیت کارگران جلوگیری کنند.
  4. انعطاف پذیری: با توجه به اینکه لوله پلیکا های پودری از مواد PVC خشک تولید می شوند؛ اما از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند؛ چرا که این لوله با تحمل فشار دچار شکستگی نمی شود.
  5. مقاومت در برابر ضربه: لوله پلیکا های پودری نسبت به لوله های ساخته شده از خاک رس و بتن از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است.
  6. ضریب اصطکاک: این لوله ها دارای دیواره های صافی هستند، که صافی دیواره ها باعث مقاومت آن در برابر جریان شده و میزان اصطکاک سیال این محصول را کاهش می دهد.
  7. کیفیت آب: این محصول به گونه ای ساخته می شود که هیچ تغییری در کیفیت آب ایجاد نمی کند.
  8. عایق حرارتی: از این لوله ها در عایق حرارتی مطلوب استفاده می شود؛ زیرا لوله پلیکا های پودری از رسانای کمتری نسبت به نمونه های قدیمی برخوردار هستند.

راهنمای خرید لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا پودری نوعی از لوله های پی وی سی به شمار می آیند که با استفاده از مواد اولیه نو و با میزان خلوص بیشتر تولید می شوند.

برای کسب راهنمایی لازم جهت خرید لوله پلیکا های پودری به ادامه مطالب دقت داشته باشید.

اولین گام برای خرید این لوله ها، شناخت نوع لوله است یعنی باید بدانید لوله مورد نیاز شما از چه موادی تولید شده است؛ زیرا این مسئله در نوع کاربرد این محصول بسیار مهم است.

همچنین باید به میزان تحمل فشار های وارد شده به دیواره داخلی لوله نیز دقت کنید؛ یعنی هر لوله تا یک مقدار معینی می تواند، فشار های وارد شده به دیواره های داخلی لوله ها را تحمل کند؛ با این وجود این لوله ها در سه نوع ضعیف، نیمه قوی و قوی تولید می شوند، که هر یک کاربری متفاوت دارند.

به عنوان مثال از لوله های فشار ضعیف در ناودان و برای محافظت از کابل های برق استفاده می شود، از طرفی برای فشارهای نیمه قوی و قوی برای انتقال آب و فاضلاب استفاده می شود.

برای راهنمایی بیشتر باید به محل کاربرد لوله پلیکا های پودری دقت کنید؛ چرا که شما بر اساس کاربرد محصول مورد نیازتان، می توانید آن را خریداری کنید؛ برای مثال لوله هایی که در انتقال آب و فاضلاب استفاده می شوند باید در برابر مواد شیمیایی و املاح مقاومت خوبی داشته باشند و فشار زیاد را از خود به راحتی عبور دهند.

همچنین زمانی که این لوله ها برای محافظت از کابل برق استفاده می شوند، باید جداره داخلی ضخیمی داشته باشند تا در برابر حمله حشرات موذی و شرایط جوی، امن بمانند.

با در نظر گرفتن محل نصب شما می توانید لوله مورد نیاز خود را تهیه کنید، یعنی لوله ها به صورت روکار و توکار استفاده می شود، که نوع توکار آن باید مقاومت کافی در برابر مواد شیمیایی و نوع روکار باید در برابر اشعه مستقیم خورشید و ضربات ناگهانی مقاومت داشته باشد.

برند های تولید کننده از دیگر نکات خرید لوله های پودری به شمار می آیند.

قیمت نیز از دیگر موارد قابل توجه در خرید این لوله ها محسوب می شود؛ زیرا با توجه به کاربردی که دارند باید به مقدار مصرفی آن دقت کرد، برای مثال در ساختمان ها به مقدار زیادی از این لوله ها نیاز است؛ از این رو افراد سعی می کنند در هزینه ها صرفه جویی کنند، به همین علت به لوله های ارزان قیمت روی می آورند که طول عمر کمتری دارند.

با این تفاسیر می توان گفت برای خرید لوله پلیکا های پودری باید به نکات بسیار مهمی نظیر: شناخت لوله، تحمل مقدار فشار وارده به دیواره های داخلی، محل کاربرد، محل نصب، برند تولید کننده و قیمت دقت کنید تا بتوانید به راحتی با توجه به نوع نیازتان این لوله ها را تهیه کنید.

خرید لوله پلیکا پودری با کیفیت

برای خرید لوله پلیکا های پودری با کیفیت باید به عواملی مانند: ابعاد و اندازه، ضخامت لوله، کیفیت مواد اولیه و برند تولید کننده توجه داشته باشید.

همچنین عوامل مختلفی نظیر: ارزش ارز جهانی، میزان عرضه و تقاضا، صادرات و واردات و غیره در قیمت گذاری این محصول موثر است؛ از این رو شما می توانید با عرضه کنندگان این محصول تماس بگیرید و از قیمت روز این لوله مطلع شوید.

امروزه یکی از بهترین روش های خرید، خرید مستقیم است که هیچ واسطه گری در آن وجود ندارد، به همین علت کالا با قیمت واقعی در بازار عرضه می شود.

اگر شما قصد خرید لوله پلیکا پودری را دارید می توانید این محصول را از طریق مجموعه ما به صورت مستقیم خریداری کنید؛ زیرا مجموعه ما یکی از اصلی ترین  تامین کننده این محصول در کشور است.

لوله پلیکا پودری

لازم به ذکر است که لوله پلیکا های پودری از سایز 20 الی 250 در بازار موجود است که با قیمت 550000 تومان الی 11000000 تومان به فروش می رسد، که با تغییر ابعاد و اندازه و ضخامت این لوله ها قیمت آن نیز تغییر می کند؛ اما به طور کلی قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلف، متغیر است.

شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید لوله پلیکا های پودری با شماره های موجود در صفحه، تماس بگیرید و خریدی رضایت بخش داشته باشید.

تماس با ما