جستجو کردن

خرید لوله پلیکا ارزان از نمایندگی های سراسر کشور

لوله پلیکا، در دسته لوله های بسیار پر استفاده ای است که مصارف خانگی و صنعتی داشته و در سایز های گوناگون تولید می گردد.

مشخصات لوله پلیکا فشار قوی

همان طور که مطلع هستید، در هر صنعتی برای انتقال سیالات و گاز ها، از لوله‌ ها استفاده می‌ شود.

یکی از این لوله‌ های پرکاربرد که نقش بسیار مهمی را در صنایع مختلفی ایفا می ‌کند، لوله پلیکای فشار قوی است که در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌ های این محصول می پردازیم.

لوله پلیکای فشار قوی، از جمله پر مصرف‌ترین لوله ‌هایی بوده که نسبت به سایر نمونه‌ ها از ضخامت بیشتری برخوردار است و جنس اصلی آن از پی‌ وی ‌سی سخت می ‌باشد.

این لوله ‌ها دارای مشخصات و ویژگی‌ های مختلفی مانند دوام بالا، طول عمر زیاد، وزن سبک و ضخامت بالا می ‌باشد.

همچنین به دلیل اینکه یک محصول دوستدار محیط زیست است، به هیچ عنوان به محیط آسیب نرسانده و کاملاً قابل بازیافت می ‌باشد.

این محصول در برابر خوردگی و مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد و قابلیت انتقال هر نوع سیالات و گازها با آن وجود دارد.

لوله ‌های فشار قوی از استحکام کششی بسیار خوبی برخوردار هستند؛ همچنین در برابر سایش و پارگی مقاومت زیادی دارند، بنابراین استفاده از این محصول در هر شرایطی امکان ‌پذیر می ‌باشد.

اگر از این لوله‌ ها برای انتقال آب استفاده شود، به هیچ عنوان در کیفیت و طعم آب تاثیر منفی نمی‌گذارد و باعث تغییر در طعم و مزه آب نمی ‌گردد.

در صورتی که فاضلاب‌ های خانگی و شهری با این لوله ‌ها منتقل شوند، به دلیل مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و اسیدی، دچار خوردگی نشده و باعث نشتی نمی ‌گردد.

این لوله ‌ها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از متریال با کیفیت تولید شده و همین موضوع باعث شده در صنعت لوله کشی کاربرد و مصارف بسیار گسترده ‌ای داشته باشد.

لوله های فشار قوی، به دلیل ساختار مقاومی که داشته بیشتر در انتقال شبکه های فاضلابی شهری، خانگی و صنعتی و ناودان ها استفاده می شود.

یکی دیگر از مشخصات این محصول مقاومت بالای آن در برابر شعله می ‌باشد که به سختی در دمای بالا آتش گرفته؛ از این رو  حتی در حین آتش سوزی باعث جلوگیری از اشتعال بیشتر آتش می ‌گردد.

به طور کلی لوله‌ های پلیکا نسبت به لوله ‌های فلزی یا پلیمری از مزایای بیشتری برخوردار هستند و امروز جز لوله‌ های بسیار پر طرفدار در زمینه شبکه‌ های آب و فاضلابی می ‌باشد.

علاوه بر مزایای ذکر شده، قیمت مناسب محصول باعث شده با سایر جنس‌ ها در رقابت باشد و به عنوان گزینه اصلی در صنایع شناخته شود.

سطح داخلی این لوله ‌ها کاملاً صاف و صیقلی است و به همین دلیل برای انتقال هر سیالی مناسب می ‌باشد.

همچنین لازم است بدانید که مقدار بسیار کمی از عنصر کربن در تولید این محصول به کار رفته و همین موضوع باعث شده مقاومت لوله‌ های فشار قوی پلیکا نسبت به سایر نمونه ‌ها بیشتر باشد.

استاندارد لوله پلیکا فاضلابی

در صنعت بزرگ آب و فاضلاب، لوله پلیکا از مهمترین تجهیزات جهت انتقال آن ها شناخته شده است که البته دانستن استاندارد لوله پلیکا فاضلابی برای همه افرادی که می خواهند این لوله را به کار بگیرند، حائز اهمیت می باشد.

این لوله ها دارای سایز، وزن و ضخامت های مختلفی هستند که از لحاظ سایز می توان به سایز 1 تا 16 آن اشاره داشت.

به طور کلی لوله های پلیکا در سه نوع لوله فشار قوی، ضعیف و فشار متوسط تولید گردیده است که هر کدام دارای ابعاد مختلفی هستند و کاربرد های گوناگونی را شامل می شوند.

برای مثال لوله های فشا قوی به دلیل ضخامت بیشتر، جهت انتقال آب و فاضلاب استفاده می شود یا لوله های فشار متوسط که با نام لوله نیمه قوی هم شناخته می شود، بیشتر مصارف ساختمانی دارد.

به طور کلی باید ذکر کرد که ابعاد و استاندارد های لوله‌ ها با توجه به نوع استفاده ای که دارند تغییر پیدا کرده و کاملاً متفاوت است.

برخی از لوله‌ها قابل استفاده در شرایط خاص هستند و برخی لوله‌ها قابلیت استفاده در تمامی شرایط را دارند.

تمام متریالی که در تولید این لوله‌ ها استفاده شده درجه یک و عالی بوده از همین رو استاندارد و تاییدیه ‌های لازم را دریافت کرده است.

همچنین لوله‌ ها تحت نظر کارشناسان و متخصصان با استفاده از دستگاه‌ های فوق پیشرفته تولید گردیده و تمامی این موضوعات بر مرغوبیت و درجه یک بودن آن ها تاثیرگذار است.

خرید لوله پلیکا ارزان

چنانچه شما عزیزان درصدد خرید لوله پلیکا ارزان هستید باید به شما به دلیل حسن انتخابی که دارید تبریک گفته و سپس مراحل خرید این محصول را ارائه دهیم.

خرید به روش حضوری و غیر حضوری از اصلی ترین روش های تهیه این محصول می باشد که در دنیای پیشرفته امروز اکثر افراد ترجیح می ‌دهند خرید خود را به روشی انجام دهند که کمترین هزینه را برایشان در پی داشته باشد و همچنین کمترین زمان را در بر بگیرد.

خرید آنلاین یا غیر حضوری بهترین روش برای کاهش هزینه‌ های اضافی و صرفه‌جویی در وقت خود می‌ باشد که افراد می ‌توانند در هر مکان و هر زمانی اقدام به خرید انواع لوله ‌ها نمایند.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می ‌کنید، یکی از بزرگ‌ ترین ارائه کنندگان انواع لوله ‌های پلیکا در کشور می ‌باشد که بهترین و با کیفیت‌ ترین نوع از آن ها را که تمام تاییدیه و استاندارد های لازم را دریافت کرده در اختیار شما عزیزان قرار می‌ دهد.

ما سعی کردیم همه سایز بندی‌ های لوله و انواع آن ها را جمع آوری کرده تا شما عزیزان طبق نیازی که دارید محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

تنوع بسیار بالای این محصولات باعث می‌ شود که با دست بازتری آن را انتخاب کرده و در نتیجه از کیفیتشان راضی باشید.

چون در خرید اینترنتی امکان مقایسه کیفیت و قیمت وجود دارد، شما می ‌توانید پس از مقایسه محصول از هر دو نظر خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید.

حدوداً قیمت فروش لوله‌ ها از متری ۸۰۰۰ تومان الی ۸۹۰ هزار تومان می ‌باشد که این تغییر قیمت ‌ها به دلیل سایز، ابعاد، قطر، ضخامت و نوع لوله می ‌باشد.

همچنین برند تولید کننده، کشور سازنده محصول و نوساناتی که در کشور حاکم می ‌باشد از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین نرخ این محصول می ‌باشد.

شما برای خرید این محصول می‌ توانید با شماره ‌هایی که در صفحه مشاهده می ‌کنید، تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم خرید خود را آگاهانه و هوشمندانه ‌تر انجام دهید.

تماس با ما