جستجو کردن

دریچه منهول کامپوزیتی قیمت مناسب را از ما بخواهید

دریچه های منهول کامپوزیتی از نظر وزن و جنس بسیار سبک و غیر قابل بازیافت اند؛ از این رو انتقال و نصب آن آسان است.

دریچه منهول چیست

شما می توانید دریچه های منهول را به وفور در سطح خیابان ها مشاهده کنید؛ چرا که از این محصول به منظور پوشاندن منهول ها استفاده می شود.

از این محصول در منهول های فاضلابی، مخابراتی و برق به کاربرده می شود تا در کنار دسترسی آسان به تاسیسات داخل منهول از قطع شدن سطح خیابان های پر ‌‌تردد جلوگیری شود.

این دریچه ها مثل ورق های قابل انتقال هستند، که با وجود پوشش دهی، دسترسی به داخل منهول ها را آسان می سازد تا اقداماتی نظیر تعمیر، تنظیم و بازبینی بر تاسیسات موجود در منهول ها صورت گیرد.

این محصول با توجه به کاربرد و سفارش مشتری در شکل های دایره، مربع و مستطیل تولید می شوند که می ‌توان آن ‌ها را به صورت ساده و لولا دار نیز سفارش داد.

لازم است بدانید که دریچه های دایره ای از قطر ۲۶ تا ۱۰۰ سانتی متر و دریچه های مستطیل در ابعاد ۸۰×۶۰ الی ۱۰۰×۸۰ سانتی متر و دریچه های مربع ۴۰ تا ۱۰۰ سانتی متر تولید می شوند.

کاربرد مختلف دریچه های منهول، باعث شده که این دریچه ها در جنس های: بتنی، آجری، چدنی، کامپوزیت، پلی اتیلن و کوپلیمری تولید شوند که این دریچه ها، از سقوط افراد و اجسام به داخل منهول ها جلوگیری می کند.

دریچه منهول

در ادامه به انواع دریچه های منهول می پردازیم:

  • دریچه بتنی: این دریچه ها به دلیل عدم بازیافت به عنوان دریچه ضد سرقت شناخته شده است، اما وزن بسیار بالای این محصول باعث شده اعمالی چون، نصب و جابجایی آن به سختی انجام شود؛ لازم است بدانید قیمت بسیار مناسبی نسبت به سایر محصولات مشابه دارد.
  • دریچه چدنی: این محصول به دلیل وزن سبک تر از نمونه بتنی، در جابجایی و انتقال مشکلاتی را به همراه ندارد، اما این دریچه ها به دلیل قیمت بالا و قابل بازیافت بودن مورد سرقت قرار می گیرند؛ باید بدانید مقاومت کم تری نیز نسبت به سایر نمونه ها دارد.
  • دریچه کوپلیمری: این دریچه وزن بسیار پایینی دارد یا می توان گفت به صورت غیر استاندارد سبک است؛ چرا که در هنگام عبور خودرو از آن، از جای خود تکان خورده و بلند می شود.
  • دریچه پلی اتیلن: این جنس از دریچه ها از نظر وزن، مقاومت و طول عمر بسیار مناسب هستند، اما باید بدانید که همچون نمونه های کوپلیمری در جای خود ثابت نیستند چه بسا باید به صورت لوله دار یا قفل دار استفاده شود.
  • دریچه کامپوزیت: این محصول نسبت به نمونه های بتنی و چدنی سبک تر بوده و در برابر رطوبت، مواد اسیدی و غیره از مقاومت بالایی برخوردار است و نکته مهم، غیر قابل بازیافت بودن این محصول است.

دریچه منهول پلاستیکی

امروزه با رشد و توسعه علم و فناوری دریچه های بتنی جای خود را به دریچه های منهول پلاستیکی داده اند.

دریچه های منهول پلاستیکی در انواع مختلفی بسته به نوع کاربرد تولید می شوند.

این محصولات از نظر وزن بسیار سبک هستند اما برای محیط زیست مناسب نیستند، چرا که در صورت مدفون شدن امکان ردیابی آن وجود ندارد و ۹۰۰ سال زمان می‌ برد تا تجزیه شود.

با تولید دریچه های منهول پلاستیکی، میزان سرقت این محصول به حداقل رسیده زیرا، قیمت پایین تری نسبت به نمونه های چدنی دارند.

دریچه های کوپلیمری، پلی اتیلن و کامپوزیتی  جزو دریچه های پلاستیکی محسوب می شوند، که در رنگ و ابعاد متفاوت تولید و عرضه می شوند، مواد پایه و اصلی این دریچه ها مواد پلاستیکی است.

هر یک از انواع دریچه های پلاستیکی از ویژگی های متفاوتی برخوردارند که در ادامه به آن‌ ها می پردازیم:

  1. دریچه های پلی اتیلن: این محصول از مواد پلی اتیلنی که برای تولید لوله های پلی اتیلن استفاده می شود، ساخته می شود‌؛ به همین علت جزو سبک ترین دریچه های موجود به حساب می آید که در پیاده رو ها استفاده می شود.
  2. دریچه کوپلیمری: این محصول با استفاده از مواد پلیمری و UPVC ساخته می شود که از مقاومت بالایی برخوردار بوده، و در عین حال سبک وزن است، اما باید بدانید که در برابر اشعه خورشید شکننده بوده و حین عبور خودرو، از جای خود تکان می خورد.
  3. دریچه کامپوزیتی: این محصول ترکیبی از مواد و رزین پلیمری ساخته می شود که مواد شیمیایی نیز در آن استفاده می شود و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش، مواد شیمیایی، حرارت و غیره دارد.

دریچه های منهول پلاستیکی با روش های مختلفی تولید می شوند برای مثال، دریچه های کوپلیمری به صورت قالبی و با کمک دستگاه تولید می شود، بهتر است بدانید که فقط با نیروی انسانی امکان تولید این محصول وجود ندارد.

دریچه های پلی اتیلن نیز در صورت ذوب شدن مواد اولیه، قالب گیری شده و پس از طی کردن مراحل سرد شدن وارد بازار می شود.

دریچه های کامپوزیتی در سه نوع دریچه GRP و SMC و BMC تولید گردیده که دریچه کامپوزیت GR‌P به روش دستی و دریچه های SMC و BMC به روشی به نام مکانیزه تولید می شوند.

خرید دریچه منهول کامپوزیت

شما اگر برای تهیه دریچه منهول به بازار مراجعه کنید متوجه می شوید که هر چه می گذرد دریچه های منهول بروز تر و بی نقص تری تولید و وارد بازار می شود، که کاربرد اصلی این دریچه ها پوشش دهی منهول هاست.

دریچه های منهول کامپوزیتی، یکی از نمونه های موجود از دریچه های منهول هاست که توانسته توجه مصرف کنندگان را به خوبی به خود جلب کند؛ چرا که این دریچه از مزایای چون: وزن نسبتا سبک، مقاوم بودن در برابر پوسیدگی و خوردگی، مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، مقاومت بالا در برابر اشعه خورشید، عایق بودن حرارتی، قابلیت تولید در رنگ های متفاوت و ضد سرقت بودن را برخوردار است.

البته باید بدانید این دریچه ها از معایبی چون، قیمت بالا و عدم سازگاری با محیط زیست برخوردار است که مزایای زیاد این محصول، معایب آن را به چشم نمی آورد.

اگر شما قصد خرید دریچه منهول کامپوزیت را دارید باید بدانید، همان طور که در قسمت بالا ذکر شده است این محصول در اشکال و اندازه های گوناگونی تولید می شود که بسته به نوع کاربرد می توان آن را خریداری کرد.

این دریچه ها با عواملی چون: نرخ دلار، میزان تفاضا، قیمت مواد اولیه و غیره دچار افزایش قیمت می شود؛ چرا که دلار پول رایج دنیاست و ۹۹ درصد خرید و فروش ها بر پایه این پول انجام می شود؛ از این رو با افزایش نرخ دلار، قیمت مواد اولیه و هزینه های موجود در واردات و صادرات نیز افزایش می یابد.

مجموعه ما با هدف افزایش قدرت خرید و بهبود روند خرید، دریچه های منهول کامپوزیتی را بدون واسطه از تولید کنندگان تهیه کرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر در وب سایت های مجموعه قرار داده است.

با روی کار آمدن خرید های غیر حضوری یا آنلاین مشکلات زیادی نظیر: اتلاف زمان، هزینه های جانبی و غیره از بین رفته و شما در هر زمان و مکانی محصول مورد نظرتان را به قیمت بسیار مناسب خریداری می کنید.

دریچه های کامپوزیت SMC موجود در بازار با قیمت ۷۵۰۰۰ تومان الی ۱۹۸۰۰۰۰ عرضه می گردد.

دریچه های کامپوزیت MBC موجود در بازار با قیمت ۶۰۰۰۰۰ تومان الی ۷۰۰۰۰۰ تومان عرضه می گردد.

شما می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت ما با مشاوران فروش ما ارتباط  برقرار کنید تا اطلاعات کافی را کسب کنید و از مزایایی چون خرید عمده و نبود محدودیت در خرید برخوردار شوید.

تماس با ما