جستجو کردن

خرید پله منهول از مراکز تامین کننده اصلی

برای اینکه در چاه های منهول رفت و آمد کارکنان راحت تر و با ایمنی بیشتر باشد، از پله منهول استفاده می شود.

نسل جدید پله منهول

زمانی که به سطح شهر بروید، دریچه ‌های مختلف در کف خیابان مشاهده می ‌کنید که در واقع این دریچه ‌ها، دربی جهت دسترسی به زیر زمین می ‌باشد.

لازم است بدانید که نسل جدید پله منهول با پیشرفته‌ ترین تکنولوژی و با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب تولید گردیده و امکان عبور راحت ‌تر افراد را به بخش ‌های مختلفی از چاه منهول می‌ دهد.

در زمان ‌های گذشته اغلب پله‌ های منهول، آجری، فلزی و چدنی بودند که این سه مورد به مرور زمان مورد تایید واقع نشد؛ چون یک سری معایب را داشته که همین موارد منفی باعث شد افراد اقدام به تولید نمونه ‌هایی کنند که از طول عمر بالاتری برخوردار است و در عین حال جابجایی آن ها هم راحت می ‌باشد.

پله منهول آجری وزن بسیار سنگینی دارد و امکان جابجایی آن تقریباً غیر ممکن می ‌باشد؛ البته هنوز هم در بسیاری از چاه ‌های منهول قدیمی، استفاده از این پله‌ ها رایج است.

پله ‌های فلزی و چدنی به مرور دچار زنگ زدگی شده و اگر در چاه ‌های فاضلاب و مواد اسیدی استفاده شود، با گاز های آن ها واکنش نشان داده، دچار خوردگی گردیده در نتیجه طول عمر آن ها کاهش پیدا می ‌کند.

پله منهول کامپوزیتی، نانو کامپوزیتی، پلی اتیلنی و پلی پروپیلن نسل جدید این محصولات هستند که یک هسته فولادی درون آن ها وجود داشته و دور این میله با پلیمر های نام برده پوشانده شده است.

این پلیمر ها به قدری مقاوم هستند که به هیچ عنوان با مواد اسیدی، قلیایی یا سایر مواد شیمیایی واکنش نشان نداده، تمامی استاندارد های لازم در تولید آن ها رعایت گردیده و توانسته تاییدیه ‌های لازم را از سازمان جهانی دریافت کند که همین موضوع ایمنی بسیار بالایشان را نشان می‌ دهد.

پله منهول نام برده شده پلیمر های پلاستیکی فوق پیشرفته هستند که به صورت فشرده تولید می ‌گردد.

این پله ها از سر خوردن افراد جلوگیری می‌ کند؛ همچنین وزن بسیار سبکی دارند که امکان جابجایی و حمل پله را آسان ساخته است.

نصب پله‌ ها بسیار راحت بوده و وقت بسیار کمی می‌ گیرد؛ همچنین هزینه‌ های تعمیر و نگهداری آن ناچیز بوده و طول عمر بیش از ۵۰ الی ۱۰۰ سال از آن ها تایید شده است.

پله منهول فاضلاب

به پله ‌هایی که در منهول‌ های فاضلاب مورد استفاده قرار می ‌گیرد، پله منهول فاضلابی گفته می ‌شود.

این محصولات باید به گونه ‌ای تولید شده باشند که به هیچ عنوان دچار خوردگی نشود؛ چون فاضلاب های شهری و خانگی از خود گاز هایی منتشر می ‌کند که خاصیت خورندگی دارد و در مدت زمان کوتاهی می ‌تواند به متریال پله ‌ها آسیب برساند.

بنابراین پله ‌های منهولی که در فاضلاب ‌ها استفاده می‌ شود، به گونه ‌ای تولید شده که هیچ واکنشی با این مواد و گاز ها نشان نداده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین از احتراق یا هر نوع خطرات احتمالی جلوگیری می ‌کند.

از انواع مختلف پله‌ های فاضلابی می‌ توان به پله ۲۲ بالدار، پله ۳۲ ساده و پله ۳۲ مهره دار اشاره کرد.

پله ساده، دارای رزوه‌های کبریتی هستند که از بیرون آمدن پله جلوگیری کرده و کاملاً محکم در بتن قرار می ‌گیرد.

از طرفی پله های بالدار دارای زائده‌ های بال مانند بوده که در منهول‌ های ساخته شده با آجر استفاده می‌ شود زیرا، درگیری بیشتری را با سطح آجر ایجاد می ‌کند تا پله مقاوم ‌تر باشد.

در پله ‌های منهول مهره‌دار، واشر و مهره‌ هایی طراحی و تعبیه شده که باعث سهولت در بستن آن ها روی دیوار می‌ شود و همچنین لازم است بدانید، یک نماد فلش شبرنگ در دو طرف پله وجود داشته که محل قرارگیری پا را در تاریکی مشخص می ‌کند.

رنگ ‌های به کار رفته در تولید پله ‌های فاضلابی رنگ فلورسنت بوده که ایمنی بیشتری را در محیط کار برای کارکنان به وجود آورده تا مسیر درست پله را پیش بگیرند.

توجه داشته باشید که این محصولات قبل از اینکه وارد بازار شوند، تست ‌های آزمایشگاهی متعددی روی آن ها انجام می ‌شود که این آزمون‌ ها شامل آزمون مقاومت شیمیایی، یکپارچگی، ضربه، پیچشی و تحمل بار می ‌باشد.

نحوه نصب پله ‌ها بر اساس اندازه و نوعی که دارند متفاوت است و همین موضوع محل نصب آن ها را هم مشخص می‌ کند؛ برای مثال فاصله عمودی که بین دو پله وجود دارد کمتر از ۳۰ سانت نیست، پله‌ های ۲۲ به صورت ضربدری و پله ‌های ۳۲ زیر همدیگر نصب می‌ شوند.

فروش پله منهول

قطعاً یکی از مهم‌ ترین مواردی که ذهن همه خریداران پله منهول را درگیر کرده است، نحوه خرید و فروش محصول می ‌باشد.

جالب است بدانید که روش‌ های متعددی در سطح کشور برای مبادله این کالا وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب مختلف خود را دارد.

یکی از روش‌ های خریدی که هیچ معایبی نداشته و سود بسیار زیادی برای مشتری خواهد داشت، خرید مستقیم و بی‌ واسطه کالا از تامین کننده اصلی و نمایندگی ‌های معتبر و تولید کننده می ‌باشد.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می ‌کنید، یکی از ارائه دهندگان اصلی انواع پله منهول در کشور می ‌باشد.

شما عزیزان می‌ توانید تمام محصولات ما را در سایت اینترنتی مشاهده کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، اقدام به خرید و تهیه آن ها نمایید.

فقط کافی است که با چند کلیک ساده به دنیای متنوعی از انواع پله‌ های منهول دسترسی پیدا کرده و آن ها را سفارش دهید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تمام تست‌ های آزمایشگاهی ذکر شده بر روی این محصولات انجام شده و کالایی که در اختیار شما قرار می‌ گیرد، تمام استاندارد های جهانی در تولیدش رعایت گردیده است که شما می‌ توانید از علامت درج شده روی کالا به درست بودن این موضوع پی ببرید.

قیمت پله‌ ها حدوداً از ۱۱۸ هزار تومان شروع شده و فروش آن ها تا نرخ ۵۳۰ هزار تومان هم ادامه پیدا کرده است که البته این قیمت ‌ها برای هر یک عدد پله منهول می ‌باشد.

نرخ‌ های ذکر شده کاملاً تقریبی هستند و شما عزیزان برای کسب آخرین قیمت فروش محصول می ‌توانید با شماره ‌هایی که در این صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید یا فرم مربوطه را پر کنید.

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند در نهایت، اینگونه خریدتان را آگاهانه ‌تر و با صرفه‌ جویی بیشتر در وقت و هزینه انجام می دهید.

تماس با ما