جستجو کردن

مرکز پخش اصلی لوله پلیکا گرانول مازندران

مرکز پخش اصلی لوله پلیکا گرانول مازندران

لوله پلیکا گرانول، در دسته لوله های بازیافتی بسیار مرغوب بوده که مصارف بالایی را در صنایع گوناگون به خود اختصاص داده است.

درجه کیفی لوله پلیکا گرانول

در حال حاضر تنوع بسیار بالایی از لوله ‌ها مشاهده می‌ شود و یکی از کارآمد ترین نوع این محصولات که نسبت به سایر لوله‌ های مشابه قیمت پایین ‌تری دارد، لوله پلیکا ‌های گرانول است که درجه کیفی این محصول بالا بوده و به نسبت بازیافتی بودن این محصول، مزایایی استفاده از آن فراوان می ‌باشد.

این لوله‌ ها در واقع از گرانول ‌هایی که بازیافتی هستند به دست آمده و این گرانول ‌ها شامل پلاستیک ‌ها و بطری‌ های بازیافتی است که بعد از شست و شو، به کمک دستگاه‌ هایی ذوب شده و سپس تحت تاثیر فشار و کاتالیزور قرار گرفته و در اشکال ابعاد گوناگون تولید می ‌شود.

درجه کیفی این محصول در واقع بر اساس مقاومتی که داشته تعیین می ‌شود که اغلب این لوله ‌ها طبق تست و آزمون‌ هایی که انجام شده در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی داشته و همچنین از پایداری بسیار خوبی برخوردار هستند.

لوله‌ های گرانول دارای ابعاد استاندارد و مناسبی بوده که دیواره آن ها در هنگام تماس با سیالات واکنش نشان نداده و از بروز حوادث و خطرات واکنش با مواد اسیدی قلیایی و شیمیایی جلوگیری می ‌کند.

از طرفی در بسیاری از صنایع آب و فاضلاب جهت آبرسانی از این لوله استفاده می ‌شود که عدم تغییر طعم و مزه آب یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های آن می ‌باشد.

یکی دیگر از مزایای این محصول که برای دوستداران محیط زیست حائز اهمیت می ‌باشد، قابلیت بازیافتی بودن آن ها است که بعد از استفاده مفید دوباره وارد چرخه مصرف می‌ گردد.

انعطاف پذیری مناسب این محصولات نسبت به سایر لوله‌ های فلزی دیگر باعث شده در برابر سیال فشار سیالات و هر نوع ضربات احتمالی و عوامل جوی محافظت و ایمنی بالایی داشته باشد.

نصب این لوله‌ها نیاز به هیچ تجهیزاتی ندارد و با چسب‌ های مخصوص به هم وصل می ‌گردند؛ همچنین سبک وزن بودن آن جابجایی محصول را راحت نموده است.

مقاومت بالای این لوله در برابر مواد شیمیایی باعث شده بتوان هر نوع سیالات اسیدی و قلیایی را با آن جابجا نمود.

عدم رسوب گذاری در این لوله یکی دیگر از مزایای آن بوده و همین موضوع باعث شده در برابر املاح موجود در آب مقاوم باشد.

درجه کیفی این محصول نشان می‌ دهد که لوله‌ های گرانول با استفاده از متریال با کیفیت تحت نظر کارشناسان با استفاده از دستگاه ‌های پیشرفته تولید شده است که میزان گرانول آن ها هر چه بیشتر باشد، مقاومت لوله ‌ها هم افزایش پیدا می‌ کند.

نمایندگی لوله پلیکا گرانول

کاربرد های متفاوتی که از لوله پلیکا گرانول مشاهده می‌ شود باعث شده، نمایندگی‌ های مختلفی در سراسر کشور حضور داشته باشند و این محصول را در سایز و اندازه‌ های مختلف به فروش برسانند.

در این نمایندگی ‌ها انواع مختلفی از این لوله وجود دارد و اغلب به صورت شاخه ‌های ۶ متری به فروش می ‌رسد.

با توجه به رشد و توسعه فناوری ‌های روز دنیا، لوله گرانول ‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ ترین تجهیزات و ابزار ها در بسیاری از ساختمان ‌ها گردیده است.

در واقع این محصول تحول عظیمی را در این صنعت به وجود آورده و نسبت به نمونه‌ های مشابه، مزایای استفاده از آن از جمله قیمت محصول، بسیار مناسب می‌ باشد.

در این نمایندگی‌ ها، برند های مختلفی از محصول به فروش می‌ رسد و تنوع بسیار بالا از آن باعث می ‌شود مشتریان طبق نیاز و کاربردی که دارند، لوله را انتخاب و خریداری کنند.

این نمایندگی ‌ها در شهر های مختلفی از کشور فعالیت می ‌کنند که خدمات آن ها فقط به عرضه حضوری محدود نشده و محصولات خود را به صورت غیر حضوری هم به فروش می ‌رساند.

به این صورت که شما عزیزان به وب سایت اصلی تولید کننده یا نماینده رسمی لوله پلیکای گرانول متصل شد و محصول مورد نظر را جستجو می ‌کنید.

خرید لوله پلیکا گرانول

چنانچه شما عزیزان برای پروژه خود به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت لوله کشی هستید، خرید لوله پلیکای گرانول توصیه می ‌شود.

در واقع خرید این محصولات به روش‌ های مختلفی در کشور انجام می ‌شود؛ روش اول خرید مستقیم و غیر مستقیم است که همواره عرضه مستقیم توانسته نسبت به سایر روش ‌های فروش متقاضیان بیشتری داشته باشد؛ چون فقط در این فرایند است که مشتری می ‌تواند بدون واسطه ‌ای با تولید کننده اصلی این محصول در ارتباط بوده و آن را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کند.

ولی در روش غیر مستقیم بین خریدار و فروشنده واسطه گرانی وجود داشته که می ‌توانند قیمت ‌ها را به نفع خود افزایش دهند که این مورد به هیچ عنوان برای خریدار سودی نخواهد داشت.

چنانچه شما عزیزان به عنوان خریدار این محصول می‌ خواهید حاشیه سود بالایی از طریق خرید یا فروش آن داشته باشید، پیشنهاد می ‌کنیم محصول را از تولیدی ‌ها خریداری کنید؛ چون در این صورت کالا را به نرخ درب کارخانه دریافت خواهید کرد.

عوامل متعددی هستند که در تعیین قیمت لوله پلیکای گرانول علاوه بر نحوه خریدی که دارند، تاثیر می ‌گذارند عواملی همچون نوسانات ارز و قیمت دلار، میزان خرید مشتری، کیفیت لوله، ابعاد و اندازه محصول، شرکت تولید کننده و غیره همگی در تعیین قیمت فروش محصول دخیل هستند.

متریال به کار رفته در تولید لوله جز فاکتور ها و المان ‌های بسیار مهمی است که در تعیین قیمت آن تاثیرگ ذار بوده که هرچه این متریال از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، محصول هم قیمت بالاتری خواهد داشت.

لازم است بدانید که هر شاخه ۶ متری لوله ‌های گرانول پلیکا، 8000 هزار تومان الی 330 هزار تومان دارد.

مجموعه ‌ای که در حال حاضر مشاهده می‌ کنید، بهترین نوع از لوله ‌ها از برند های با کیفیت را با تنوع سایز و اندازه در اختیار شما عزیزان قرار می ‌دهد.

شما مشتریان گرامی می‌ توانید علاوه بر خرید حضوری جهت تسریع روند خرید خود، محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی هم در مدت زمان کوتاهی تهیه کنید.

تمامی اطلاعات راجع به محصول در وب سایت درج گردیده و شما با چند کلیک ساده می ‌توانید به تمامی آن ها دست پیدا کنید.

در وب سایت اینترنتی ما با یک جستجوی ساده به راحتی می ‌توانید در هر جایی از کشور که هستید محصول را خریداری نمایید.

برای بهره‌مند شدن از قیمت مناسب محصول و اطلاع از آخرین نرخ فروش می ‌توانید با شماره‌ هایی که در صفحه مشاهده می ‌کنید، تماس بگیرید.

تماس با ما