جستجو کردن

فروش دریچه منهول به صورت مستقیم از کارخانه

دریچه منهول جز تجهیزات بسیار مهمی است که همه شرکت های آب و فاضلاب و غیره، موظف به نصب آن هستند.

دریچه منهول فاضلابی

اغلب تاسیسات شرکت‌ های آب و فاضلاب، گاز و برق در زیر زمین قرار دارند، برای اینکه به این تجهیزات افراد دسترسی راحت ‌تری داشته باشند، از دریچه منهول به عنوان محافظ استفاده گردیده و کاربرد اصلی آن جلوگیری از افتادن افراد در چاه منهول می ‌باشد.

دریچه منهول فاضلابی همان طور که از نامش مشخص است ،جنس با کیفیتی داشته که در برابر گاز های منتشر شده فاضلاب مقاومت بالایی از خود نشان می ‌دهد.

این دریچه در اشکال مختلفی مانند مربع، دایره و مستطیل در جنس‌ های پلی اتیلنی، چدنی، کوپلیمری، بتنی، کامپوزیتی و غیره تولید گردیده است که هر کدام بنا بر شرایط آب و هوایی و کاربردی که دارند، استفاده می ‌شوند.

دریچه ‌های بتنی دریچه ‌هایی هستند که به وفور در خیابان‌ ها مشاهده می‌ شود، این دریچه‌ها جنس بتنی دارد که بتن ‌ها به کمک میلگرد ها محکم شده و در نتیجه شکل نهایی ،دریچه ایجاد می ‌شود، این دریچه‌ ها وزن بسیار سنگینی دارند و جابجایی آنها سخت است.

دریچه ‌های چدنی و فولادی، دریچه ‌های بسیار مقاومی هستند که امروز استفاده از آن ها تقریبا منسوخ شده است چون گازهای منتشر شده از فاضلاب به مرور باعث خورندگی چدن می‌ گردد؛ همچنین امکان سرقت فولاد هم وجود دارد.

از این رو اغلب جنس دریچه ‌های منهول از پلیمر های پلی اتیلنی، کامپوزیتی و غیره می ‌باشد که این دریچه‌ ها هم سایز های مختلفی داشته اند و دوام و ماندگاری آن ها بسیار بالا است.

این محصولات از وزن سبکی برخوردار هستند و همچنین جابجایی و حمل آن ها راحت ‌تر می ‌باشد.

جالب است بدانید دریچه ‌هایی از جنس پلی اتیلن دو نوع داشته؛ یکی از آن ها در مناطقی که عابرین رفت و آمد می‌ کنند استفاده شده و دیگری به عنوان دریچه ترافیکی در مکان‌ هایی که اتومبیل ‌های سنگین و سواری عبور می‌ کنند، مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

این دریچه ‌ها به صورت لولا دار و بدون لولا به بازار عرضه می‌ شود که استفاده از هر دوی آن ها راحت است و به کاربران دسترسی سریع به قسمت ‌های زیرین را برای بررسی لوله‌ ها یا سایر قطعات می‌ دهد.

دریچه منهول برق

اغلب شرکت ‌های برق برای پوشاندن منهول‌ های خود از دریچه منهول استفاده می‌ کنند تا هم از افتادن افراد جلوگیری کرده و همچنین دسترسی سریعتر به کارکنان شرکت برق را دهد.

دریچه منهول برق برای شرکت ‌های برق، شهرداری و سایر مشاغل در سایز ها و اندازه‌ های مختلف تولید و روانه بازار می‌ شود.

این محصولات در واقع از سیم‌ های برق محافظت کرده و خطر برق گرفتگی در خیابان ‌ها را کاهش می‌ دهد.

در واقع این دریچه ‌ها از اینکه به منهول‌ های برق آسیبی وارد شود جلوگیری می‌ کنند و تا حدود زیادی کابل ‌ها را از نور خورشید، سرما، گرما، باد و طوفان محافظت می نمایند.

اغلب جنس دریچه منهول برق، کامپوزیتی بوده که در مقایسه با سایر جنس ‌ها از طول عمر بالاتری برخوردار است و به دلیل عدم رسانایی به هیچ عنوان برق را به سطح زمین منتقل نمی ‌کند.

این درب ‌ها وزن بسیار سبکی دارند، خطر سرقت آن ها وجود نداشته و همچنین قابلیت جابجایی و باز و بسته کردن بسیار راحتی را دارد.

به دلیل اینکه درب کامپوزیتی در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می ‌دهد، در مکان‌ های پر تردد هم قابلیت نصب خواهد داشت.

این دریچه‌ ها بر اساس مکان استفاده‌ ای که داشته دارای قطر و بار ترافیک مختلفی می ‌باشد و یکی از ویژگی ‌های بسیار مهم این محصول در کل دنیا میزان اسقاط آن ها بوده که بسیار ناچیز است و در حال حاضر دریچه منهول کامپوزیتی روز به روز تولید بیشتری دارد.

لازم است این موضوع را هم ذکر کنیم که این دریچه ‌ها بر اساس گرید و کلاس ‌هایی که دارد، تقسیم بندی شده و حتماً بنابر نیاز و میزان وزنی که تحمل می‌ کنند، انتخاب کلاس دریچه باید به درستی انجام شود.

قیمت دریچه منهول فاضلاب

همان طور که مطلع هستید، پوشش دهی منهول در سطح کوچه و خیابان ‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد؛ از این رو انواع دریچه منهول فاضلاب، برق و غیره تولید گردیده و با قیمت ‌های مختلف در اختیار خریداران عزیز قرار می ‌گیرد.

همه افرادی که قصد خرید دریچه منهول را داشته باشند، قطعاً نسبت به دانستن قیمت آن اقدام می ‌کنند و به جرات باید گفت که دریچه ‌های منهول پلیمری قیمت مناسب‌ تری دارد.

این محصولات بر اساس عوامل مختلفی تعیین نرخ می ‌شوند، ابعاد و اندازه دریچه، ضخامت محصول، نحوه باز و بسته شدن دریچه، کلاس‌ های تعیین شده برای دریچه، وزن آن و همچنین برند تولید کننده همگی از عوامل مهم و تاثیر گذار در تعیین نرخ این محصول دخیل هستند.

البته امروزه نوسانات ارز یکی از موارد بسیار مهم و نگران کننده برای خریداران است که قیمت همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد.

لازم است نحوه خرید این کالا را هم در نظر داشته باشیم که فقط و فقط در روش خرید مستقیم است که هیچ فرد واسطه ‌گری بین خریدار و فروشنده وجود ندارد و مشتری با آسودگی خاطر می ‌تواند نسبت به خرید یک محصول با کیفیت و اصل اقدام نماید.

در این روش محصول به نرخ واقعی به فروش می‌ رسد؛ یعنی شما برای خرید کالا نیازی نیست که هزینه ‌های اضافی به افراد متعدد بپردازید تا در نهایت به کالا دسترسی پیدا کنید.

همچنین باید این موضوع را هم ذکر کنیم افرادی که در تعداد بالایی به این دریچه ها نیاز داشته باشند، خرید عمده بهترین روش برایشان خواهد بود؛ زیرا در خرید عمده هم بسیاری از هزینه‌ های جانبی برای متقاضی کاهش پیدا می‌ کند.

چنانچه شما جز تاجران و یا فروشندگان این محصول هستید، به راحتی می‌ توانید از طریق کارشناسان فروش اطلاعات لازم راجع به محصول را کسب کرده و نسبت به خرید مطمئن‌ تر اقدام نمایید.

در این مجموعه قیمت دریچه های منهول از 1.280.000 تومان شروع شده و فروش آن تا 4.570.000 هم ادامه پیدا کرده است که البته قیمت درج شده تقریبی بوده و فقط برای اطلاع رسانی می باشد.

شماره هایی که در پایین صفحه مشاهده می کنید، شما عزیزان را مستقیما به کارشناسان متصل کرده تا ضمن کسب اطلاعات دقیق تر، تجربه خریدی بهتر و راحت تر را هم داشته باشید.

تماس با ما